Äiti Ammasta rajua tekstiä!
http://koti.phnet.fi/petripaavola/aitiamma.html
Ohos olipa rajua tekstiä. Kuka tietää onko sivun väitteet Ammasta tosia?
Kommentit (28)
Olen kristitty, joten en myöskään menisi halaamaan Ammaa jonkin pelastuksen toivossa....en halua altistaa itseäni väärille jumalille. Sinänsä positiivista että Amma tekee hyväntekeväisyyttä. Theroux teki yhden dokkarin Intian guruista. Hän halusi kokeila niitä, ja Amman halaus oli ainoa niistä joka häneen vaikutti... Se oli mielenkiintoista, sen perusteella jotkut voimat Amman ympärillä todellakin vaikuttavat. Itse olen kokenut erityisen Jumalan kosketuksen kerran hellareitten kokouksessa. En siellä enää käy, mutta tuosta kokemuksesta jäi usko Pyhään Henkeen. Suhtaudun kielilläpuhumisiin ja muihin aika skeptisesti, mutta sinä iltana jotain erityistä tosiaankin tapahtui. Niinpä uskon myös pahojen henkien olemassaoloon. Minusta Amma on todella kiinnostava, mutten menisi häntä halaamaan kuitenkaan...
et niin väittänytkään, mutta halusin vielä tehdä sen selväksi. Jeesus on ainoa tie Jumalan luokse.
Raamattu? Voi vitulla päähän jos tuollaisilla ihmisten raapustamilla heikkotasoisilla novelleilla joku ihan oikeasti todistelee kristinuskon olemista "ainoana ja oikeana uskontona". Kas kun et vielä naurata oikein kunnolla ja kerro meille olevan todisteita siitä, että juuri luterilainen versio kristinuskosta on se "parhain".
Niin, ja valaisethan meitä toki niillä todisteilla viittaamatta satukirjoihin tai henk.koht tuntemuksiin?
Ihan turha tulla laittamaan jotain sanoja sen suuhun.
Koko amma juttu on hömppä humpuukia eli soopaa ja vedätystä.
Uskonnot on pahoja ihmisten huijausjuttuja. Itse uskon Jeesukseen koska usko Kristukseen ja uskonto on eri asia. Jeesus on totta ja uskonnot humpuukia.
Oletteko hieman tosikkoja? Äiti Theresa sai aikoinaan Nobelin palkinnon ja julistettiin pyhimykseksi. Ruokki satoja tuhansia Intian köyhiä ja antoi heille ruokaa. Ihan heti kun olivat kääntyneet katolilaisuuteen.
tekstejä katsellut niin ne on täynnä pahimmanlaatuista soopaa. En ymmärrä kuka niitä tänne linkittelee. Varmaan Paavola itse tai sen äiti, koska en voi kuvitella että kukaan muu niitä sen vuodatuksia jaksaisi lukea.