Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä 23 mies 49

Vierailija
14.11.2011 |

Apua mitä miun pitäis tehdä. Olen itse 23 vuotias ja nyt muutaman kuukauden tapaillut 49 vuotiasta miestä. Meillä synkkaa ym mut en ole mitään vakavaa kuvitellut asiasta tulevan. Mies kertoi heti alussa että kärsii lapsettomuudesta siksi ei ole lapsia. Nyt kumminkin on käynyt niin että olen raskaana. Juuri tein toisen testin ja positiivista näytti. Tuntuu kuin elämä olisi tähän pysähtynyt. Olen aina kuvitellut että hankin kunnon parisuhteen menen naimisiin ja sitten vasta lapsia. Ja että opiskelen ensin itselle toisen ammatin ennen perheen perustamista. Enkä todellakaan ole ajatellut noin vanhaa miestä ottaa. Mitähän minun kannattaa tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä synkkaa, niin ei kai se ikäero mitään haittaa, jos siis molemmat olette ihan vapaina. Opiskella voi senkin jälkeen kun on tehnyt lapsen.

Vierailija
2/2 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ehkäisyä tuli paneskeltua? Ei sitten taudit pelota? Mistä muuten tiedät miehen lapsettomuudesta? Ihan vaan sanaan luotat... Entäpä jos miehen tarkoitus oli juuri saada sinut raskaaksi?

Käy nopsaan ensin testaamassa taudit, sitten päätä mitä tehdä raskaudelle. Mutta tokihan kerrot miehelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi