Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin perjantaina sokkotreffeillä, mutta en ole kuullut hänestä

Vierailija
14.11.2011 |

Hän oli hiljainen ja ei juuri hymyillyt.

Kysyi aina välissä että onko sinulla hyvä olla.

Joimme kahvia ja hän kyllä silitti poskeani, ja silitti ja ihaili hiuksiani, antoi pusun.

Mutta en ole sen jälkeen kuullut hänestä mitään, olikohan hän edes kiinnostunut oikeasti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toinen ei puhunut juuri mitään? Oudolta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ihminen ottaa taatusti yhteyttä.

Vierailija
4/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ottaisi yhteyttä. Jos et ole tämän viikon lauantaihin mennessä kuullut hänestä mitään, niin sitten voit varmaankin päätellä, että hän ei ollut kiinnostunut. Viikonlopullehan kai hän haluaisi sinun kanssasi treffejä viimeistään.

Vierailija
5/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän pyysi minua mukaansa matkalle, en tiedä oliko tosissaan.

Alussa vaikutti että hän oli ihan, täysin paniikissa kun tulin paikalle, sekin ihmetytti.

Mutta tasaantui sitten.

Tiedä pitikö hän niin rumana vaiko kauniina.

Yhden kuvan hän on nähnyt minusta aiemmin, sekin oli vähän epäselvä.

Kehui kyllä hiuksiani (paksut,luonnonkiharat ja pitkät) ja sanoi että minulla kaunis hymy. mikä on minun omasta mielestäkin ihan totta.

ap

Vierailija
6/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aivot ihan jäässä, en osaa itse ajatella mitään.

kun tulin siis paikalle, hän katsoo vaan minua, ei saanut sanaa suustaan. Sitten hän sanoi että mentäiskö ulos kävelemään, en tiedä miksi hän ei halunnut jäädä minun kanssani istumaan. Eli paniikissa ulos,käveltiin ja hän ei puhunut mitään, kattelikin muualle. Sitten menimme toiseen paikkaan istumaan ja hän alkoi vähän avautumaan, oli sitten ihan mukava tyyppi.

ap

Vierailija
7/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa toiselle. :) Ja voithan itsekin ottaa häneen yhteyttä, kertoa, että sinusta oli mukavaa ja että toivot uutta tapaamista.

Vierailija
8/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vain kun hän oli niin paniikissa että jos oli jotenkin pettynyt mielikuvaansa minusta, vaikka kehuikin ulkonäköäni yllämainitusti.

Lisää mielipiteitä...

ap

Vierailija
9/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi ujo ja jos tuo minuun tulee niin hän on pitänyt sinusta ja sinua jopa liian kauniina hänelle tms. Laita itse joku rohkaisuviesti niin sitten näet totuuden eli jos ei rohkaisustakaan innostu niin sitten on joko sairaaloisen ujo tai ei ole kiinnostunut.

T:mies

Vierailija
11/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan laittaa jotain viestiä jos hän vastaisi. Hänellä on kyllä kiireitä pari seuraavaa viikkoa ainakin, sen kertoi mutta jospa sitten.

Vierailija
12/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä tuo romanssi jäi yhteen tapaamiseen.

Vierailija
13/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän katseli muualle, sillee vilkuili sivulle kuin olisi kamalasti miettinyt jotain, ei puhunut. Hän oli oikesti paniikissa. Mietin että mitä ihmettä, miksi on tollainen...Ajattelin ettei hän pidä minusta.

Mutta kun isuimme sohvalla hän tuli kyllä kylkeen kiinni ja piti koko ajan jalkaa kiinni minun jalassa, ja silitteli poskea, hiuksia ja pussasi sille hellästi ja tosi söpösti.

En ole laittanut hänelle viestiä, ajattelin kyllä laittaa, tiedän että hän tekee yhtä projektityötä jossa on kiirettä.

ap

Vierailija
14/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minkä ikäisiistä ihmisisitä nyt on kyse? Jos hän oikeasti kaipaisi, ajattelisi, toivoisi tulevalta jotakin, olisit taatusti saanut jo tekstiviestin vähintään: "oli kiva tutustua, toivottavasti nähdään pian. Hyvää yötä"

Vierailija
15/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt niin miljoona kertaa sokkotreffeillä, että tiedän kyllä mistä puhun!

Jos miehestä ei kuulu, niin mies ei todellakaan ole kiinnostunut! On aivan turha vatvoa kiireitä ja muita tekosyitä.

Aina jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä ottaa yhteyttä ja viimeistään kolmen päivän sisällä.

Valitettavasti näin.

Vierailija
16/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minkä ikäisiistä ihmisisitä nyt on kyse? Jos hän oikeasti kaipaisi, ajattelisi, toivoisi tulevalta jotakin, olisit taatusti saanut jo tekstiviestin vähintään: "oli kiva tutustua, toivottavasti nähdään pian. Hyvää yötä"

ehkä sen sitten piti mennä niin ja olla tossa koko juttu. Täytyy ajatella niin.

Mutta sain sen kuvan että on ainakin jotenkin kiinnostunut, ehkä se hiplaaminen olisi ollut sänkyyn vonkaamista, hän hilpasi korvaakin, en tiedä.

Tosin tuli mieleen että onkohan tässä sittenkään täysin vapaa mies kyseessä. Ehkei sittenkään..

En kyllä tosin ole omasta mielestäni ruma, mutta tuli vaan mieleen, makuja kun on monenlaisia.

ap

Vierailija
17/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva odottaa mitään erikoista sokkotreffeillä, jos ei ole annettu sellaisia odotuksia.

Saatoit olla liian kaunis hänelle. Kai muistit olla positiivinen, hymyillä?

Vierailija
18/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikäli miehestä ei ensi treffien jälkeen kuulu kolmeen päivään mitään - unohda koko tyyppi." Tämähän ei tietenkään ole kiveen kirjoitettu ja kuten tuo ketjun mies (nro 12?) jo kertoikin, voi hyvin olla, että tapaamasi mies on vain kovin ujo. Pieni rohkaiseva ele voisi tosiaan olla paikallaan mutta tee se mieluummin nyt, ei sitten enää parin viikon päästä odottaen miehen työkiireiden päättyvän.

Pari huomiota kuitenkin: et kertonut mitään siitä, mitä itse tunnet tätä miestä kohtaan?? Yhteiset ystävätkö järjestivät sokkotreffit vai netistäkö bongasit?

Hmm, tunnut painottavan tuota ulkonäköä...

Vierailija
19/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt jo neljässä viestissä maininnut miehen olleen "paniikissa", mitä ihmettä mahdat sillä tarkoittaa ihan käytännössä?

Lienet liioittelevan tai sitten sanavarastosi suppea etkä löydä muuta tietä kuvata miehen jollain tapaa hämmentynyttä olotilaa? Paniikki on hyvin voimakas reaktio ja panikoiva henkilö jää harvemmin silittelemään poskea... ;D

Vierailija
20/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo, tuo "paniikissa" oleminen kertoo ujoudesta. Ei kukaan mene "paniikkiin" jos pitää treffikumppania rumana, mutta jos taas se toinen onkin kaunis ja ihana, niin sitten voi se "Paniikki" iskeäkin.

t. yks ujo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä