Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos olisit minä?

Vierailija
14.11.2011 |

Sain keskenmenon keväällä ja miehen kanssa sovittiin, että asiasta ei kerrota muille, kun ei oltu koko raskaudestakaan kerrottu. Nyt odotan uutta lasta ja mies on ollut koko ajan sitä mieltä, että hänen vanhemmilleen ei asiaa kerrota, huomaavat sitten ajallaan. Näin oli myös esikoilapsen suhteen aikoinaan, siitäkään odotuksesta ei hänen vanhemmilleen saanut kertoa, huomaavat sitten jne. Anoppi silloin piruili,kun ei hänelle ollut kerrottu, mutta sanoin sen olleen miehen päätös. Omilleni kyllä olin kertonut aikoja sitten.

Asiaan: Nyt kun hänen äitinsä huomasi tämän raskauteni tänään heillä vieraillessamme, niin hän heti kommentoi, että eikö se silloin keväällä sitten mennytkään kesken?? Mies oli silloin äitinsä luona kylässä kun soitin, että tulee kotiin esikoista vahtimaan, minun täytyy lähteä lääkärille kun alkoi verta tulla. Ilmeisesti silloin oli äidilleen kertonut.

Anoppi olisi yksinkertaisella laskutoimituksella voinut todeta, että tämä ei ole se keväinen raskaus. Olimme siis sillä hetkellä kahden huoneessa.

Kyllä suututti suuresti, kun nimenomaan asiasta ei pitänyt kertoa muille. Anoppi on pienen kuntamme pahimpia juoruämmiä, niin eiköhän asia ole monen muunkin tiedossa jo!!

Kävimme kahvipöytään ja kysyin silloin mieheltäni, että mistäs äitisi tietää keskenmenostani? MIes mykistyi täysin eikä puhunut mitään, samoin äitinsä. Kun painostavaa hiljaisuutta oli kestänyt jo tovin, otin ja poistuin paikalta. Mies jäi äitinsä kanssa kahvipöytään. Eiköhän he tuonkin asian saa jotenkin väännettyä niin, että minä olen tämän tarinan paha. NImittäin siksi kysyin asiasta ääneen molempien paikalla ollessa, kun anoppi aina vinoilee ja ilkeilee minulle eikä mies usko kun kerron. Aina kuulemma ymmärrän väärin sanomiset tms. Ajattelin, että seuraavan kerran nostan kissan pöydälle ja kysyn näin, ettei kumpikaan voi vängätä minun väärinymmärryksistä tms. Kun näitä väärinymmärryksiä ei muiden ihmisten kanssa tapahdu.

Mitä te tekisitte. Saa nähdä milloin mies palaa ja miellä mielellä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ja keskity nyt vaan siihen raskauteen? Joo ymmärrän et ottaa päähän miehen valehtelu jne. mut se on nyt ollutta ja mennyttä ja sä olet itse päättänyt elää elämääsi sen miehen kanssa. Jos sä tarpeeks sen (muutakin, niin kuin sanoit) valehtelua inhoat niin sit poikki..Ja toi anoppisuhdekin aika kiikun kaakun..

Vierailija
22/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoiko äitinsä luota lähtiessään syytä ja miesväitti ettei sanonut ja silloin sovittiin, ettei asiasta kerrotakaan. Valehtelija mikä valehtelija. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkässä mielentilassa vielä.

sanoiko äitinsä luota lähtiessään syytä ja miesväitti ettei sanonut ja silloin sovittiin, ettei asiasta kerrotakaan. Valehtelija mikä valehtelija. Ap

Vierailija
24/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luultavasti muuten tekisi yksittäisestä asiasta näin isoa juttua. Eihän tuo nyt niin vakavaa ole. Te olette ehkä sopineet ettei keskenmenosta muille puhuta. Tuollainen asia voi kuitenkin olla vaikea pitää omana tietonaan. On ihmisiä, jotka miettivät asioita oman päänsä sisällä ja jollain taas oloa helpottaa kun voi kertoa ja jutella jollekin. Ehkä mies tosiaan kertoi äidilleen ennen teidän tekemäänne sopimusta.

vaan paremminkin saa lypsää asioita. Siksi ihmettelen, miksi tämän sanoi ja valehteli vielä. Ap

Vierailija
25/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkässä mielentilassa vielä.

suunsa kiinni eikä mainita valehtelusta minulle. Anoppi nimittäin tietoisesti veti km tähän uuteen raskauteen mukaan. Ei se ollut anopiltakaan mikään lipsahdus. Ap

Vierailija
26/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisen tietoisesti otti km puheeksi ja näin ollen ilmaisi miniälleen olevansa poikansa uskottu. Mies selkeästi valehteli vaimolle ja sekin ohitettiin. Aloittaja sai syyt, kuten aloituksessaan epäili käyvän myös miehen ja anopin taholta.

Onnea raskaudestasi.

Helppoa ei varmaankaan tuollaisen porukan kanssa tule olemaan.

Vierailija
27/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehän sovitte vasta sairaalan jälkeen ettei siitä kerrota. Mieshän oli anopilla kylässä kun soitit veren vuodosta, eikö. Kai siinä nyt spontaanisti jotain sanoo ennen lähtöään kotiin - eikös?

alkaa vaatimaan että asiasta ei saa kertoa äidille, varsinkin kun itse on juuri hetki aikaisemmin hänelle asian kertonut.

Vierailija
28/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehän sovitte vasta sairaalan jälkeen ettei siitä kerrota. Mieshän oli anopilla kylässä kun soitit veren vuodosta, eikö. Kai siinä nyt spontaanisti jotain sanoo ennen lähtöään kotiin - eikös?

alkaa vaatimaan että asiasta ei saa kertoa äidille, varsinkin kun itse on juuri hetki aikaisemmin hänelle asian kertonut.

Vai mitä kohtaa en ole osannut tarpeeksi selkeästi kertoa?

Vierailija
29/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot että "miehen päätös" olla kertomatta äidilleen asioista, kun itse olet ihan raivona, kun hän on saanut tietää. Ei taida olla miehen päätös pitää äidiltään asiat salassa. Tietenkin anoppisi tiesi keskenmenosta, jos kerran mies oli siellä, kun soitit tuosta surullisesta asiasta. Harva osaisi siinä tilanteessa olla ihan pokerinaamana niin ettei toinen tajuaisi, mistä on kyse. Omituista sinänsä, että noin on salailtu että asia on ollut tiedossa, en tajua tällaisia alkeellisia kyräilykertomuksia ollenkaan.

Jos minua ensin vaadittaisiin salaamaan joku henkilökohtainen iso asia, mutta myöhemmin kävisi ilmi että salaamista vaatinut henkilö on itse puhunut asiasta.

Vierailija
30/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti miksi!

Miehes valehteli, juu, eikä ekaa kertaa, tuskin vikaakaan ja sinä silti sen kanssa haluat lisää lapsia, kestä sitten. Tuo ei mun mielestä ole mikään paha rikos, että kertoo km:stä... iahn toki kertoi siksi, että pahoittaa sun mielen, ne punoo juonia!

Vierailija
31/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vakuutti, ettei ollut kertonut äidilleen. Mitä vaatimista se on?? Ap

Alkuperäisen viestin luettuani jäin siihen käsitykseen että mies oli vaatinut ettei asiasta hänen vanhemmillen puhuta mitään.

Mutta nyt se onkin sitten niin että mies oli vakuuttanut ettei ollut kertonut mitään.

Kuka sitä salaamista oikein tässä halusi?

Ap vai mies?

Vierailija
32/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vakuutti, ettei ollut kertonut äidilleen. Mitä vaatimista se on?? Ap

Alkuperäisen viestin luettuani jäin siihen käsitykseen että mies oli vaatinut ettei asiasta hänen vanhemmillen puhuta mitään. Mutta nyt se onkin sitten niin että mies oli vakuuttanut ettei ollut kertonut mitään. Kuka sitä salaamista oikein tässä halusi? Ap vai mies?

Vierailija
33/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit ne nyt voi joskus olla vähän paskoja.Möläyttelevät asiaoita ja eivät ajattele kun omaa napaansa.

Vierailija
34/42 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kertoisi mitään, vaan odottaisin, että huomaa sitten.

Vierailija
35/42 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole millään lailla tervettä käytöstä mieheltäsi eikä hänen äidiltään.

Vierailija
36/42 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vastauksena hiljaisuus...

Minä puhuin oikeasti tapahtuneesta asiasta ja anoppi yritti käydä käsiksi, mies vaati pyytämään äidiltään anteeksi...

Oltiin saatettu anoppi joskus juovuksissa laivan ravintolasta hyttiin, ja mielestäni juovuksissa tai sammuneena ei olla lasten ja lasten lasten ollessa läsnä. Vihdoin rohkenin asiasta huomauttaa, kun molemmat paikalla - tässä tulos:/

Vierailija
37/42 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisälukutaito hukassa.

Mies valehteli törkesäti. Anoppi on todellinen ilkimys.

Mutta, ihmettelen ap miksi tuollaisen mammanpojan kanssa olet? Anoppi ja miehes vetää yhtäköyttä ja sä annat sen tapahtua!

Mistä näitä alistuvia naisia aina löytyy. Kuten itse kerroita, olet jo pitkään tiennyt minkälainen miehesi on. Miksi sitten teet lisää lapsia tuommoisen kanssa ja roikut kiinni.

Ryhdistäydy nainen hyvä.

Vierailija
38/42 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäisin miehen ja anopin ruotuun tai jättäisin koko paskan.

Vierailija
39/42 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on mammanpoika ja valehtelija.

Sori vaan, mutta kyllä sinä itsekin tiedät, että äiti on miehellesi tärkeämpi kuin sinä.

Ei siinä sinänsä mitään pahaa, mutta sinun on nyt selkeästi tehtävä miehellesi selväksi, että tämä ei ole kivaa! Teidän pienessä perheessänne on anoppi ulkopuolinen, ja jos mies ei tätä ymmärrä, hän tulee jäämään itsekin ulkopuoliseksi, kun et voi miehesi kanssa keskustella sellaisista asiosta, joita ei ole tarkoitus juoruta anopille.

Kyllä sinun kannattaa puhua suoraan myös anopin läsnäollessa. Mitä sinä sillä menettäisit?

Vierailija
40/42 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin löysäisin päätäni kiristävää vannetta ja pikaisesti. Keskenmenon itsekin kokeneena ymmärrän kyllä ahdistuksesi aiheesta. Jospa kuitenkin yrittäisin nauttia tästä nykyisestä raskaudesta ja jättäisit vanhat asiat taka-alalle.

Onnea odotukseen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi