Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 14.11

14.11.2011 |

Tästä uurastus jatkuu kohti joulua. Seuraava välietappi on su 18.12.

Ja tästä lähdetään:

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 50) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus

Allakka-

94,8 kg, 83,5 kg, ( 62 kg), 85,5 kg, 6,1 kg, -9,3 kg, 2,0 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 31,0 , 1,66 m

Körömölli

95 kg, 86,0 kg, ( 68 kg), 87,9 kg, -1,3 kg, -7,1 kg, 1,95 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 32,3 , 1,65 m

Minlee

84,6 kg, 90,2 kg, ( 75 kg), 91,2 kg, 0,0 kg, 6,6 kg, 1 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28,8 , 1,78 m

Sarapäkki

79,1 kg, 66,7 kg, ( 57 kg), 68,7 kg, 0,0 kg, -10,4 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 23,2 , 1,72 m

Leidi

95 kg, 87,1 kg, ( 75 kg), 89,2 kg, 0,0 kg, -5,8 kg, 2,1 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29,8 , 1,73 m

Horsmankukka

75,7 kg, 72,0 kg, ( 57 kg), 73 kg, 0,0 kg, -2,7 kg, 1 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 27,8 , 1,62 m

Pihlajanmarja088

81 kg, 71,5 kg, ( 66 kg), 74 kg, 0,0 kg, -7 kg, 2,5 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 25,6 , 1,70 m

05/2010

79,4 kg, 77,4 kg, ( 65 kg), 79,0 kg, 0,0 kg, -0,4 kg, 1,65 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29,0 , 1,65 m

Tiittari

75 kg, 60,0 kg, ( 60 kg), 59,7 kg, -0,9 kg, -15,3 kg

Tiittarilla täyttyi siis lopullinen paino. Siitä onnittelut!

Fivesome

87,2 kg, 73,6 kg, ( 60 kg), 75,6 kg, -0,5 kg, -11,6 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 27,8 , 1,65 m

Katiié

75,1 kg, 73,0 kg, ( 69 kg), 75,1 kg, 0,0 kg, 0 kg, 2,1 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 0,0 , 1,70 m

Suurin pudotus viime kerrasta:

Körömölli: -1.3 kg

1. sija =>… 5 …vkoa:.. JOKAIKINEN SISUNAINEN!

Laihduttajia: 11

Matkaa välitavoitteeseen: 18.0 kg

Kommentit (8)

1/8 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä zumba-toningista..olin siellä pitkästä aikaa ja tällä kertaa se tuntuikin aikas kivalt!Tein käsillä niin maan vimmatusti, et ne oli ihan hyytelöä ja on väsyneet vieläkin, vaikka siitä on aikaa jo 2tuntia ;)!

Sujuu ihan hyvin syömisetkin..tosin tiukempi pitäis olla, sillä pikku-lipsuja sattuu liki päivittäin :(!

Mukavaa viikkoa kaikille ja kovasti tsemppiä!!

köris

Vierailija
2/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tätä räkää oikein riittää???

Lentsussa siis, taas tai edelleen, miten sen nyt ottaa. Valtavaa pärskimistä ja räkimistä, luulisi joskus loppuvan. Vielä ei sitä ajankohtaa näy.

Kova on tavoite saada viikonlopuksi taas viime viikkoiset lukemat, niinhän se suolaisen (liika) syönti nosti painoa taas kilolla humpsista heijaa.

Atsiuh!

Terveeks teille,

Tiittari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vielä epäselvää milloin viimestään pitäisi tulos ilmoittaa, että päivittyy?

No maanantain punnitus näytti 74.4 kg eli alaspäin on menty :)

4/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiskö takaisin mukaan? Täällä pyörin silloin (JO) kaks vuotta sitten, en kyllä usko että mua kukaan muistaa...

Eli painoa olisi pudotettavaa reilusti! 4 lapsen äiti oon jolle on jäänyt jokaisesta raskaudesta näköjään keskimäärin tuo 10kg roikkumaan ympäri ruhoa.

Meillä on ens viikolla 1v täyttävä neiti jonka raskaudesta jäi jokaikinen kilo (painoin siis synnärille mentäessa saman ku nyt syksyllä) Elopainoa tänä aamuna punnittuna oli 96,4kg mutta pahimmillaan sitä oli elokuussa 103kg. Imetys mulla kesti tuohon 11kk asti mutta hiipui jo tuosta elokuulta jolloin painoki alkoi tippumaan aluksi ihan kivasti. Mulla ei siis imetys pudota painoa vaan päinvastoin!

Oon nyt reilun kuukauden ollu vhh:lla aika tiukoilla kaloreilla mutta paino on jumittanu kyllä aika lailla ihan epätoivoon asti. Koskaan ennen en oo painanu näin paljon ja koskaan ennen ei kilot oo ollu näin tiukassa :/

Mutta siis pääsiskö mukaan, ois tarvetta kyllä saada tuntojaan purkaa muillekin ku tuolle ukkokullalle jolle ei kauheesti asia kuitenkaan tunnu kiinnostavan...ymmärrettävästi.

Eli esittelyrivi ois tässä...

nani: 103kg, 94kg, (60kg), 96.4kg, - , 6.6kg, 2.4kg, 4 vkoa (joulukuu), BMI 37.7, 1.6m

nani kera kilojen!

Vierailija
5/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan, Nani76! Minä olen liittynyt mukaan vasta tänä vuonna, joten uusi tuttavuus olet minulle, mutta varmasti joku muistaa sinutkin :) . Hienosti olet saanut lähtemään jo syksyllä, onnea siitä! Kiinnitin vaan huomiota tuohon, että jos sekä karppaat että vedät kalorit tiukille, saatkohan liian vähän energiaa? Siis että elimistö menee säästöliekille ja varastoi joka-ainoan murenan minkä saa, kun se vuorokausienergian määrä on liian niukka? Entä jos syötkin päivän, pari reilummin ja jatkat sitten (jompaa kumpaa) tiukempaa linjaa, auttaisiko se? Vai jokohan olet jumista eroon päässyt, voihan se olla niinkin. Tai tuotakin jo aiemmin kokeillut..

Katiié jokainen saa ilmoittaa painonsa sinä päivänä kuin haluaa, minlee kasaa sitten koko viikolta tulleet tulokset seuraavan viikon listaan. Eli tuo maanantainen paino (onnea pudotuksesta!) näkyy ensi viikon pinossa - ellet sitten nyt vaikka viikonloppuna ilmoita uutta tulosta. Minä vaihdoin oman punnaripäiväni maanantailta sunnuntaille, että sain "tuoreet" tilastotiedot tänne :)

Täällä hifistellään vielä niitä viime viikonlopun nousuja pois. Hienosäätöä.. Toivottavasti teitä ei haittaa että roikun tässä mukana, jospa aloittaisinkin sen päiväpunnitsemisen jo piakkoin niin näkyy selkeämmin pudotuksen tarve.

Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua,

Tiittari.

6/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tiittari! Joo mulla on kyllä tuon karppaamisen kans vaikeaa että saa tarpeeksi kaloreita.

Kukaan muu ei meidän perheessä tartte painonpudotusta joten eivät karppaakaan. Äitini tosin karppaa ja se sai mut tähän taas mukaan (ei silläkään ylipainoa oo, mutta pahan nivelreuman takia haluaa vähän painoa pois). Niin en viitti aina sitten itelleni vaan alkaa vääntämään noita erikoisruokia. Eli paljon menee just ite tehtyä kanasalaattia, johon koitan lisäillä siemeniä yms. Kalorivajetta oon pyriny vähentämään pähkinöillä.

Viis vuotta sitten hyväkarppasin ja sillä sain 10kg pois tosi sukkelaan ja helposti, ja se pysyi poissa kunnes tulin raskaaksi. Olenkin miettiny että pitääkö sitä mun lisätä noita hiilareia kuitenki ruokavaliooni jos tuo alakarppaaminen ei mulle passaakaan? Oon myös tehny noita isomman kalorien päiviä, mutteivat nekää unnu autavan.

Ärsyttävää tämä tällänen..ennen sitä kilot vaan lähti ku jätti kaikki namit pois! Nyt en oo 2,5vuoteen syöny ollenkaan suklaata tai karkkia, sipsit, keksit ja pullat jätin pois ku aloin karppaamaan. Samoin mun herkkuruuan pizzan ja pastan. Jäätelö on ainut herkku mitä syön 1-2krt vkossa (toisella kerralla seki on sokeritonta).

Juuh..liikuntaa tarttis lisätä ja huimasti, tällä hetkellä ei oikein tunnu aika päivässä riittävän (tiedän tekosyy), mies tekee pitkää päivää ja sen jälkeen menee ite joko salille tai jääkiekkoa pelaamaan, mää rupean laittamaan kahta nuorempaa nukkumaan ja lopulta ku tuon 4v saa nukkumaan (klo22-24, kestää tosi kauan!) niin musta tuntuu että en enää jaksa mitään aktiivia.

Oho aukes sanainen arkkuni, pahoittelen! Nyt töihin takasin, huomiseksi pitäs vielä sitte illalla siivota ja keksiä huomisen 1v synttäreiden tarjoamiset.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

nani

Vierailija
7/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistan sinut! Kiva, kun pääätit tulla takaisin!

Mulla jää tään viikon paino ilmoittamatta. En yksinkertaisesti halua mennä vaa'alle! Mulla on niin hirveen turvonnut olo, peilikuva näyttää ihan kamalalta. Joten säästän itseni masennukselta...

Ens viikolla menen kyllä, vaikka menis vaaka rikki!

Miten te karppaajat muuten teette, kun laitatte perheelle ruokaa; jätättekö vaan esim. perunat pois ja syötte vihanneksia, vai miten perheenäidin karppaus käytännössä sujuu? Alkaa nimittäin karppaus kiinnostaa aina vaan enemmän!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
8/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, Nani 76! Me ei taidettu yhtä aikaa kirjotella tänne, mutta kävin luurailemassa täällä aina välillä, ennen kuin ite liityin Sisunaisiin ja muistan nähneeni sun juttuja sillon.

Juu, en ilmottanu painoa perjantaina, kun oli vähä plussaa... Niin on vieläki kyllä, mutta ilmotan tuon tämän päivän lukeman kuitenki. 73,2, eli plussaa 200 g. Taas on flunssa päällä vaihteeksi, mutta onneksi ei mikään paha tällä kertaa, vähän nuhaa ja välillä yskittää. Huomenna ollaan menossa uimaan, kun se oli jo aiemmin sovittu ja tyttö oottaa sitä. Mennään kaverin kans niin, että vahditaan typyä vuorotellen pikkualtaassa, niin pääsee kumpikin uimaan.

Hauskaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän