Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokea koiravanhus tuupattiin kiviportaista alas Tampereella

Vierailija
02.08.2025 |

Maailmassa tapahtuu kaikkea, ihmiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan älypuhelinten suhteen jne. toisiaan kohtaan, mutta tämä on jo raukkamaista.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sokea-koiravanhus-tuupattiin-kivipo…

Itse ainakin joskus autoin yhden vanhemman naisen laukun alas portaita rautatieasemalla ja hän kiitti. Sanoi että muuttaa vaikka tänne asumaan, jos ihmiset ovat näin mukavia.

Mitä jos annetaan koirien yms.olla rauhassa, jotka eivät ole tehneet mitään ja voi itseään puolustaa? Autetaan jos huomataan jotain. Hyvä, että tästä tehtiin juttu. Käytöstavat ovat vielä ilmaisia ja toisten auttaminen hädässä jos vaan voi.

Moraali ja empatia pitäisi olla kaikilla normaaleilla ihmisillä.

Kommentit (201)

Vierailija
1/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kun toisella puolen tietä mies löi koiraansa. Avasin ikkunan ja huusin perkeleesti, ukko luikki metsikköön karkuun. Olin samalla vääntänyt polon kaksipuolaisen ratin mutkalle. 

Vierailija
2/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä koiraa :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin kun toisella puolen tietä mies löi koiraansa. Avasin ikkunan ja huusin perkeleesti, ukko luikki metsikköön karkuun. Olin samalla vääntänyt polon kaksipuolaisen ratin mutkalle. 

Uskomatonta kiusaamista. Ja eläinrääkkäys on rikos. Kannattaa nostaa näitä tapauksia ylös ja puuttua, jos voi. Kuvata vaikka todisteeksi.

Vierailija
4/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina voi soittaa poliisin, josko niikseen tulee.

Vierailija
5/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tuupattu alas ihmisiäkin, nuoria ja vanhoja ja kaikki murhat luokitellaan onnettomuuksien piiriin

Vierailija
6/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei käyttänyt hissiä?

Vierailija
7/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuppaaja on elikko pahimmasta päästä.

Ja rautatieasemilla ainakin Tampereella voi kiertää toisiin portaisiin, hissiin tai rullaportaisiin usein tai odottaa, että isoin väkimäärä lähtee. Ei voi olla joku yksi koira kenenkään tiellä. Tuli oikein paha olla, olen pahoillani koiran ja omistajan puolesta. Nostetaampa nämä lällärit tapetille julkisesti niin ainakin tulee ihmisten tietoon pellejen teot.

Vierailija
8/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa. Tampereella todella kannattaa varoa koirien, vanhusten ja lasten kanssa ihmisiä ja välttää ruuhkia sun muuta. Osa koirista osaa väistää, mutta aina ei pysty. 

Vierailija
9/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on valvontakamerakuvaa asemalla saatavilla.

Vierailija
10/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene väkijoukkoon oman koirani kanssa, juuri siksi ettei kukaan edes vahingossa töni tai potkaisee, odotellaan rauhassa että hätäisimmät pääsee sitten vasta mennään. Ei ole niin kiire koskaan että koirani ei mene edelle 

Vierailija
11/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene väkijoukkoon oman koirani kanssa, juuri siksi ettei kukaan edes vahingossa töni tai potkaisee, odotellaan rauhassa että hätäisimmät pääsee sitten vasta mennään. Ei ole niin kiire koskaan että koirani ei mene edelle 

Hyvä <3. Itse pidän koirakavereista. Miten jotkut voi vaan olla tuollaisia ja vielä ettei ketään tullut auttamaan, edes kysymään tarvitseeko omistaja ja koira apua?

Vierailija
12/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisija olis voitu potkaista itse kierimään portaat alas!

Vierailija
13/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieveä juttu ja toivottavasti kaikkihyvin

Mutta tössäkin nainen kai huonompi kuntoinen jne, ihmettelen miksi ihmiset aina tunkee ruuhkaan esim junan tullessa asemalle kaikki ryhnnii eteiseen ja taistelee ulos, itse odotan aina taustalla ja ns viimeisenä ulos, vaikka olen raavas mies ja voisin töniä 99,9% hiiteen, mutta miksi?

Vierailija
14/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hieveä juttu ja toivottavasti kaikkihyvin

Mutta tössäkin nainen kai huonompi kuntoinen jne, ihmettelen miksi ihmiset aina tunkee ruuhkaan esim junan tullessa asemalle kaikki ryhnnii eteiseen ja taistelee ulos, itse odotan aina taustalla ja ns viimeisenä ulos, vaikka olen raavas mies ja voisin töniä 99,9% hiiteen, mutta miksi?

Sopuli-efekti? Minä minä, äkkiä ulos kun muutkin.

Vierailija
16/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vtun idiootit, lukekaa se artikkeli ja lopettakaa tämä iänikuinen UUTISSPÄMMIPASKA!!!

Vierailija
17/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kehtaa alapeukuttaa on: PELLE!

Vierailija
18/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuolla on kamera? 

Palkkio silmännäkijöille.

Vierailija
19/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vtun idiootit, lukekaa se artikkeli ja lopettakaa tämä iänikuinen UUTISSPÄMMIPASKA!!!

Täh? Kai täällä saa keskustella, jos et halua olla ketjussa ei tarvitse kilareita saada. Siirry muualle. Jatketaan keskustelua jos halutaan. Aina joku skitso tulee vouhkaamaan keskusteluun kuin keskusteluun. 

Vierailija
20/201 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä tuoda sokea koira tuollaiseen paikkaan. Järki ohoi, äly älä jätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi