Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko teinillesi mopoauton?

Vierailija
14.11.2011 |

Meillä 14v poika on alkanut mopoautoa ruinaa, täyttää 15 keväällä. Olisi kuulemma cool ajella aurinkolasit silmillä mopoautoa? Aika turvattomilta nuo näyttää ja uuden hinta n:12000t:e

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli teini-ikäni ajan mopoauto ja olen siitä enemmän kuin kiitollinen isälleni. Se oli pelastus, kun asumme hieman korvessa, joten sen avulla mahdollistui myös koulukiusaamisen ja kotona nyhväämisen jälkeen sosialisoitumisen mahdollisuudet. En tiedä johtuiko se mopoautosta vai jostain muusta, mutta tuolloin elin tähänastisen elämäni onnellisinta aikaa, kun pääsin tietyistä kahleista pois. Jos teinisi oppii liikennesäännöt eikä ole mikään mahdoton hunsvotti, suosittelen kyllä. Järkevä teini hallitsee sen kyllä ja riskit ovat varmasti samaa luokkaa oikean auton kanssa.

Ja siitä, kun sanotaan mopoautojen liikenteen tukkona. Toki ne hieman tukkeena ovat, en voi kieltää, mutta se varmastikaan pilaa kenenkään päivää. Meillä täällä on todella paljon mopoautoja ja itse oikealla autolla olen pärjännyt niiden seassa loistavasti, ohi vaan tai sitten on muutama minuutti myöhemmin perillä kohteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla