Mieheni laukeaa liian herkästi :/ Mikä neuvoksi?
Olen aika tuoreessa parisuhteessa, jossa mies laukeaa melkein heti. Joskus jopa eka työnnöllä, jos on todella herkällä.
Itse en ehdi päästä edes kunnolla fiilikseen. Mitä näissä tilanteissa pitäis tehdä??
Olen aina ollut himokas ja estoton nainen ja nyt tuntuu, että koko homma kaatuu, kun seksi ei huvita enää yhtään. Se todellakin on niin, että "pisto, työntö ja ravistus" ... Huoh...
Kommentit (30)
Minä ainakaan en voisi elää ilman kunnon seksiä. Siinä ei olisi hyvä olla minulla eikä kenelläkään saman katon alla...
En ole kuullut koskaan tällaiseen ongelmaan ratkaisua. Jos sellainen löytyy niin moni varmaan haluaisi kuulla.
Voimaa!
Kiitti..
Kyllä mä vielä elätän toivoa, että tämä tästä lähtis sujumaan. Olen kyllä tottunut ns. liki täydelliseen seksiin edellisissä suhteissa, niin tää on sit hankala ymmärtää. Mut en mä ihan vielä luovuta.
Riitoja ei kuiten tämän vuoksi ole ollut, joten tuntuisi kylmältä päättää suhde tämän asian vuoksi :/
Jospa me saatais ne lääkkeet käyttöön, mitkä sillä on joskus ollut.. Hope so ;D
Yksi sana riittää "emla"
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1088&d=18553&i=ASTRAZENE
Kerro hienotunteisesti miehelle miltä sinusta tuntuu. Kenties mies voisi masturboida ennen rakastelua?
miehen lantionpohjan lihasten treenaaminen voisi auttaa.
Olen aika tuoreessa parisuhteessa, jossa mies laukeaa melkein heti. Joskus jopa eka työnnöllä, jos on todella herkällä. Itse en ehdi päästä edes kunnolla fiilikseen. Mitä näissä tilanteissa pitäis tehdä?? Olen aina ollut himokas ja estoton nainen ja nyt tuntuu, että koko homma kaatuu, kun seksi ei huvita enää yhtään. Se todellakin on niin, että "pisto, työntö ja ravistus" ... Huoh...
on vaihtaa miestä. Kokeneeseen mieheen joka osaa hyväillä, käyttää kieltään ja kaluaan juuri niinkuin sinä tarvitset ja haluat.
Tämä keino auttoi omalla kohdallani
Positiivista tuossa on kai se, että mies kiihottuu sinusta niin paljon, ettei pysty pidättelemään:) Mutta ei liene normaalia, jos kesto on aina alle 2 minuuttia.
Tuolta löytyy tietoa hoitovaihtoehdoista:
http://www.kontrolli.info/men_treatment_choices
kokeile ottaa heti uusinta,veikkaan että silloin kestääö jo pitempään.Runkkaa vaikka löysät pois ja sitten vasta aloitat hommat
sama vaiva täällä,eka lasti lakanoille ja samantien vaan uutta,ei meillä kulli lörpsähdä,välillä menee kolmekin laukeamista ennenkuin alkaa veltostua,sitten vähän taukoa,hiplaamista ym. ja uutta suoleen.
aloittajan kannattaa kokeilla ettei laske sisälle ennenkuin on lasti lentänyt ja sitten alatte vasta panemaan,mutta jos ei pysty jatkamaan kannattaa hommata apuvälineitä tai nuoletat vehkeesi kunnolla.
Minusta ei kyllä ole siihen, että otan rinnalle toisen suhteen. Ennemmin päättäisin tämän, kun ei ole yhteisiä lapsia tms. Mut ehkä tähän ongelmaan jossain vaiheessa löytyy joku ratkaisu, joka on molemmille mieluinen :)
Täytyy odotella ja keskustella aiheesta mieheni kans. Kun vaan uskaltais ottaa sen puheeksi :/