Mikä on hauskinta mitä olet kuullut lasten suusta?
Uimahallissa oli ollut pikku tyttö ja nähnyt kaksi todella karvaista miestä ja kuiskannut äidilleen:" äiti, kato täällä on apinoitakin"
Kommentit (36)
"Täällä haisee ihmisliha!" ja olin oikein nyrpistänyt nokkaani samalla.
Olin kuunnellut jotain joulukasettia jossa oli paha noita tms. ja tuo oli yksi noidan repliikeistä.
1-vuotias esikoisemme rikkoi jään häissämme mukavasti. Pääsimme juuri mieheni kanssa alttarille ja esikoinen pieraisi kunnon paukun ja tokaisi kuuluvalla äänellä "kakka".
Samainen esikoinen istui 3-vuotiaana erään vanhemman rouvan viereen bussissa. Rupattelivat siinä ja nainen kertoi, että oli tulossa hammaslääkäristä. Lapsi pyysi naista näyttämään poratun reiän hampaassaan ja ei auttanut naisen muuta kuin avata suunsa ammolleen että lapsi sai kurkistaa. Kanssamatkustajia meinasi vähän hymyilyttää. Onneksi vanhalla rouvalla oli huumorintaju tallella.
Terkut tutuille :)
Lapsi lauloi jouluista laulua "nyt sytytämme kynttilän, se liekkiin leimahtaa", mutta lauloikin, "nyt sytytämme Jeesuksen..."
"Nyt seimessä nään Jeesuksen, se liekkiin leimahtaa". Voi pientä vauvaparkaa.
Mutta eilen kun hän suuttui minulle, tokaisi, että erotkaa isin kans. Kun sanoin, että minä olisin silti hänen äitinsä, se asia ei eron myötä muuttuisi, niin hän totesi että isi voisi etsiä itselleen kivemman naisen.
Tyttöni leikkii kaverinsa kanssa siivoojia ja ovat pesemässä vessaa. Keskustelu kuuluu menevän jotenkin näin: "onpa näillä likainen koti, meillä on paljon siistimpää", "ei me voida toisten koteja arvostella, meidän kuuluu vain siivota täällä".
Omat lapseni, varsinkin esikoinen on heitänyt paljon hauskempaa ja älykkäämpää legendaa, mutta en osaa tai halua vakata tänne yhtään.
mutta kiva näitä silti on lueskella.
Meillä 1,5-v tyttö katsoo ihan innoissaan Muumeja. Tai no, katsoo sen tunnarin, hyräilee mukana "Paapapaapapappaa..." ja sitten itse jakson aikana kiinnostus lopahtaa. On vain niin suloinen, kunpa sen saisi joskus nauhalle. :)
keskustelin 5-vuotiaan kanssa mitähän päiväkodissa tehdään, tyttö sanoi että niitä joulujuttuja, sanoin ettei nyt ole joulu, tyttö sanoi että niitä torttuja ja minä tajusin että tarkoitti runebergintorttuja
osoitteli erästä naista sormella ja hoki "lehmä lehmä" minä siinä että tulehan nyt tänne, selvis sitten että tädin paidassa oli lehmän kuva.
5-vuotias isoveli sanoi 2-vuotiaalle pikkuveljelleen: "No okei, voit tulla mukaan leikkiin... Minä olen merirosvo, sinä voit olla vaikka kukka tuolla pellolla!" :D
Terkkuja tutuille! ;)
Onkohan mulla vähän auktoriteetin puutetta? Kielsin poikaa sohvalla hyppimisestä, korotin ääntä, kielsin napakastin, katsoin äkäisesti(?) ja heristin etusormea. Poika katsoi minua mietteliään näköisenä, nosti molemmat etusormensa ylös ja sanoi "tip tap, tip tap..."
Kuullostaa jokseenkin epäiyttävältä kun 4-vuotias huutaa "PYYHKIMÄÄN!" niin tähän alle 2-vuotias vastaa "TULLAAN!", ja sitten mentiin... näin meillä :)
esikoinen 4v, kun odotin kuopusta: "Äiti, en yhtään muista kun isi antoi sulle sen vauvansiemenen. Miksei me otettu valokuvaa?
Esikoinen näki Makuunissa Mr. & Mrs. Smith -elokuvan mainoksen, jossa Bratt Pitt seisoi mustassa puvussa. Hetken sitä kassajonossa katseltuaan totesi kirkkaalla äänellä: "Katso, isi!" Kyllä siinä kaikkia hymyilytti. :)
3-vuotias poikani sanoi pari päivää sitten näin: "Minulla on pieni pylly. Sinullakin on, äiti... jos vertaa vaikka kaivuriin." (ihan normaalipainoinen olen kuitenkin ;) )
Olen joskus pienenä sanonut ollessani kummitätini kanssa saunassa sanonut että "noi näyttää ihan kookospähkinöiltä" tarkoittaen tissejä
Vierailija kirjoitti:
Mun poikani pohti paljon kokoaan ja sukupuoltaan n. kolmen ja puolen vanhana. Kerran kaupassa poikani oli isänsä hartioilla kassajonossa ja kun tuli heidän vuoro maksaa, tokaisi hän myyjälle "isillä on iso pippeli".
Se on hassua kun pikkupojat sanoo jotain pippelistä :D mutta miks pojilla se on aina se pippeli jotain hassua ne sanoo pippelistä tai jonkun muun pippelistä. En oo kuullut tyttöjen sanoa mitää mun äidillä on iso pimppi tai jotain semmosta tytöt enimmäkseen sanoo jotain pissasta tai kakasta
Vierailtiin usein mun siskon luona, ja käytiin lähes joka kerta jossain ulkona. Takaisin siskon luo mennessä sisko avasi ensin turvalukon ja sitten tavallisen lukon. Kerran tyttö totes siskolle "Etkö sä ikinä opi että se ovi aukee siitä alemmasta lukosta?"