Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hauskinta mitä olet kuullut lasten suusta?

Vierailija
13.11.2011 |

Uimahallissa oli ollut pikku tyttö ja nähnyt kaksi todella karvaista miestä ja kuiskannut äidilleen:" äiti, kato täällä on apinoitakin"

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun muksu lohkaisi aika kivasti. Äitinsä hiiltyi, kun hommat ei sujuneet, eikä muksut totelleet millään ja äidin suusta lipsahti lopulta "jumalauta...". Lapsi tokaisi siihen reippaasti, että "Nii-in. Kerhossa on sanottu että kyllä se Jumala auttaa!"

Omalle lapselle (tyttö silloin 3v) olin ostanut hienot punaiset kumpparit, joissa oli sydämen kuvia. Olin jättänyt ne eteisiin. Tyttö löysi ne sieltä itse ja eteisestä kuului huudahdus "Herranjumala, mullon tällääset!"

Vierailija
2/36 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tähän tulla jatkoa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnyttänyt kuopuksen noin kuukautta aikaisemmin ja kokeilin jalkaani farkkuja ajalta ennen raskautta. Päälle menivät, mutta nappi ei vielä mennyt kiinni. Totesin ääneen, että ei ihan vielä mahdu. Esikoinen siihen: "Ei se haittaa, emmä naura."

Vierailija
4/36 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 5v. ja tässä muutama juttu.

"Äiti, sun sukat haisee paskalta".

Oli oppinut kirosanan serkultaan ja tokaisi noin haistettuaan mun sukkia (ja ei, en tiedä miksi =D).

"Äiti, X on ihan tyhmä. Vie se takaisin sairaalaan."

Poika hermostui pikkusiskoonsa =D

"Äiti, sulla on ryppyset huulet."

Vierailija
5/36 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasi Rölli-tietokoneen kanssa. Tokaisi vain "ja tämä kirjain on hei hei" ja sulki kannen.

Vierailija
6/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lauloi jouluista laulua "nyt sytytämme kynttilän, se liekkiin leimahtaa", mutta lauloikin, "nyt sytytämme Jeesuksen..."

Vierailija
7/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani pohti paljon kokoaan ja sukupuoltaan n. kolmen ja puolen vanhana. Kerran kaupassa poikani oli isänsä hartioilla kassajonossa ja kun tuli heidän vuoro maksaa, tokaisi hän myyjälle "isillä on iso pippeli".

Vierailija
8/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempänä oli vahvasti sitä mieltä että olen mies ja ei millään uskonut että olen nainen ja naurauhti että eihän sulla ole tissejäkään :D

toinen kanssa mikä nauratti minua, oli kun kaupungilla mieheni kanssa kävelin ja hänellä oli irokeesi, ja joku pikku poika äityi kauheaan nauruun ja huusi "tolla on aurinko tukka"

lapset on niin ihanan vilpittömiä

Vierailija
9/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti mä oon jo tosi iso. Mulla on pippeli ja mä käytän sitä!

Vierailija
10/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan kassalla eräs isänsä kanssa ostoksilla oleva pikkutyttö selitti myyjälle:

"Meillä oli yks täti yökylässä ja mä näin yöllä kun isi otti tädin pimpin suuhun"

Isä vaihtoi väriä nanosekunnissa. :D

Vierailija
11/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ollessaan ekaa kertaa saunassa samaan aikaan nykyisen mieheni kanssa. Aikansa uutta miestäni tuijoteltuaan poika totesi:

"Sulla on pienemmät tissit, mutta paljon isompi pippeli kuin meidän isillä"

Jos oisin veemäinen, niin saattaisin salaa toivoa, että tää ois kantautunut exänkin korviin myöhemmin... ;D

Vierailija
12/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani koiran kanssa lenkillä, pikkupoika arviolta 4-5 v huudahti "äiti, tolla ponilla on vaatteet!"

Niin, voihan se kiinanharjakoira harjoineen näyttää vähän ponilta.... Inasen pienempi vain :)

Vierailija
13/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kolme lasta ja on ne laukonut vaikka mitä hauskaa suustaan. Mitään hauskinta en osaa valita.

Vierailija
14/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka tulisi lisää hauskoja juttuja.

Vierailija
15/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyysi mummua leikkimään. Mummo sanoi että en jaksa, mulla on pää kipeä, niin poika totes siihen vaan että ei tässä päätä tarvita.

Vierailija
16/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä on äidin pippeli kun isilläkin ja hänellä on :) siis silloin kun oltiin yhdessä suihkussa, poika on 2,5 v

kun mies pieraisee, poika juoksee huutaen mun luoksen, "äiti isi haisee pierulle, ota se pois"

:D

poikani oli ollut tuhma mummilla ollessa ja myöhemmin kun tilanne oli rauhoittunut, mummi oli laittanut pojalle kaakaota, poika oli tyytyväisenä sanonut, että "nyt olet mun kaveri" :) edelleen poika 2,5 v

siskoni oli sanonut äidilleni joka oli silloin 30 v ja siskoni joku 8 v, että hän ei ymmärrä miksi noin vanhat meikkaa :DD

Vierailija
17/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanavarasto oli laaja.

Poika oli juuri täyttänyt kolme. Oltiin kavereitten mökillä ja yritettiin sovittaa avainnipusta eri avaimia puuvajaan. Poika katsoi vierestä, kun aina kokeiltiin väärää avainta ja kysäisi kyllästyneenä: onko tuo teistä tarkoituksen mukaista? Kuulosti vaan niin hassulta pienen miehen suusta :)

Vierailija
18/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanavarasto oli laaja.

Poika oli juuri täyttänyt kolme. Oltiin kavereitten mökillä ja yritettiin sovittaa avainnipusta eri avaimia puuvajaan. Poika katsoi vierestä, kun aina kokeiltiin väärää avainta ja kysäisi kyllästyneenä: onko tuo teistä tarkoituksen mukaista? Kuulosti vaan niin hassulta pienen miehen suusta :)

Vierailija
19/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihan tavallista läppää.

Omat lapseni, varsinkin esikoinen on heitänyt paljon hauskempaa ja älykkäämpää legendaa, mutta en osaa tai halua vakata tänne yhtään.

Vierailija
20/36 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni, varsinkin esikoinen on heitänyt paljon hauskempaa ja älykkäämpää legendaa, mutta en osaa tai halua vakata tänne yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi