Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää liian tyttömäinen hiustyyli 30 veelle (sis.kuva)?

Vierailija
13.11.2011 |

Haluaisin muodonmuutoksen, kun just täytin 30 vuotta. Mulla on ollut samat pitkät, blondit hiukset viimeiset 10 vuotta. Missään nimessä en halua ihan lyhyttä tukkaa, mutta onko tää sitten liian tyttömäinen tai liian kasari hiustyyli?

http://www.glynisbarber.de/galleries/gbpic07.jpg

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on paljon pyöreämmät posket (ja pehmeämmät kasvonpiirteet), kuin tuolla kuvan naisella. Siksi pelkään, että näytän ihan pennulta tuossa lookissa. Mutta kokeilemalla selviää.

Hirvittää vaan katkoa nää pitkät kutrit, mutta kasvaahan ne sit takasin... -ap-

Vierailija
2/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 3-kymppinen on vielä tyttö (sorry, jos loukkaa), mutta malli sopii monenikäiselle, jos omaa paksut hiukset. Ajettelin, että kuvassa olisi rusettipantainen tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle kauhistus, mutta mikäs siinä jos tykkää.

Vierailija
4/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa ole mitään tyttömäistä! Tyttömäinen tukka olisi saparot....

Vierailija
5/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua vanhempi ja haluaisin samanlaisen hiustyylin. Muistan ihailleeni noita hiuksia jo silloin 80-luvulla (ei silti ole mikään kasaritukka). Tuo tukka vaatii hiuslaadulta jonkin verran: hiukset eivät saa olla kauhean ohuet ja liukkaat. Ehkä pitäisi ottaa jokin tyvikohotus.

Vierailija
6/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina tykännyt sen hiuksista ja haaveillut samanlaisista, mutta ei omista hennosita hiuksistani tuollaista saa....

Ei ole liian nuorekas kolmekymppiselle, ja mitä siellä on väliä, onko se kasarityyliä vai ei, jos malli on oikeasti hyvän näköinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä