Lue keskustelun säännöt.
20 vuotta yhdessä, minä tunnen mieheni kuin omat taskuni ja
13.11.2011 |
mies ei tunne minua lainkaan. Siis se ei kai ole ikinä keskittynyt minuun niin paljon, että tietäisi esim. lempivärini, mistä kukista pidän, mistä musiikista pidän tms. Miehen maun taas tiedän joka asiassa ja osaan lukea rivien välistä, milloin yrittää jotain valhetta heitellä kehiin tai on jotain suunnittelemassa, mutta ei sitä halua vielä sanoa, vaan mähän "haistan" sen.. :)
Miten teillä, tunnetteko toisenne hyvin vai?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aina se mies jaksaa välillä yllättää. Kumpikin on muuttunut ja muuttuu vuosien varrella, joten aina sieltä jotain uutta tulee vastaan.
Välillä mies sanoo, että kohta meidän ei tarvitse puhua ollenkaan, kun vastaan hänelle ennen kuin hän ehtii kysyäkään. Jotenkin sen vain aistii, mitä mies miettii :)
Toisaalta mies tuntee minut hyvin ja toisaalta ei. Mieheksi hän osaa tulkita tunteita hyvin, siis tarkoitan tuota mainitsemaasi rivien välistä lukemista. Sen sijaan hän ei osaa sanoa lempibändejäni, vaikka minä meillä musiikin valitsen - ja meillä soi aina. Ostin kerran Tuttu juttu -pelinkin, mutta hitsi, kun mies ei sitä halunnut pelata :D