Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kuinka usein MIEHESI soittaa vanhemmille ja haluaa käydä heillä?

Vierailija
13.10.2011 |

Alkaa jo hieman ärsyttää, että mieheni 33v soittelee edelleen monta kertaa päivässä isälleen ja/tai äidilleen. Tuntuu, että vääntää oikein tikusta asiaa. Ei kuitenkaan kerro meidän perheen kuulumisia mutta kyselee esim. vanhempiensa remontin edistymisestä. Samoin mies haluaisi joka ikinen viikonloppu lapsuudenkotiinsa.

Sinänsä kiva, että on hyvät välit, mutta ihmetyttää ja on alkanut ärsyttää tämä vuosia kestänyt tapa. Tuntu, että edes YHTÄ PÄIVÄÄ ei selviä ilman yhteydenpitoa. Aina muka on joku asia, mistä pitää soittaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Vierailija
2/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väleissä vanhempiensa kanssa. Itse kyllä soitin äidilleni hänen eläessään joka päivä ja tapasimmekin vähintään kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tavata koskaan, vaikka kuolema kolkuttelee jo toisen ovella

Vierailija
4/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa, poikkeaa silloin tällöin työmatkallaan aamukahvilla. Perheenä käydään kylässä n. 4 krt vuodessa

Vierailija
5/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan viettää vanhemillaan 4-5 tuntia päivässä, käy mm. siellä syömässä lounaan, myös lauantaina, vaikka ole kotona. Toiset vaan on hyvissä väleissä vanhempiensa kanssa ja minusta se on hienoa.

Vierailija
6/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallekaan vanhemmalle koskaan. Tai juuri koskaan, ehkä pari kertaa on soittanut isälleen sinä aikana, kun olemme olleet yhdessä. Isän luona olemme käyneet yhdessä kerran, äidin luona ei koskaan.

Vierailija
7/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä käy luultavasti kolmisen kertaa päivässä. En minä noita voi niin tarkkaan tietää.

Vierailija
8/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo hieman ärsyttää, että mieheni 33v soittelee edelleen monta kertaa päivässä isälleen ja/tai äidilleen. Tuntuu, että vääntää oikein tikusta asiaa. Ei kuitenkaan kerro meidän perheen kuulumisia mutta kyselee esim. vanhempiensa remontin edistymisestä. Samoin mies haluaisi joka ikinen viikonloppu lapsuudenkotiinsa.

Sinänsä kiva, että on hyvät välit, mutta ihmetyttää ja on alkanut ärsyttää tämä vuosia kestänyt tapa. Tuntu, että edes YHTÄ PÄIVÄÄ ei selviä ilman yhteydenpitoa. Aina muka on joku asia, mistä pitää soittaa.

Mun mies on nuorempi. Muuten aivan sama tilanne! Kysynkin aina koska katkasee napanuoransa ja pahoittelen että olen vierottanut liian aikasin hänet äidistään(muutti kotoa suoraan mun luo).

Me oltais siel joka viikonloppu jos se ois miehestä kiinni,joka samperin asiasta on pakko soittaa,siis ihan kaikesta... Todella rasittavaa!

Ja tosiaan hyvä että on hyvät välit mutta jotain rajaa,ei äidin kuulu olla ton ikäsen paras kaveri.

Vierailija
9/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiensa luona käy kerran vkossa, yleensä kahdestaan lapsemme kanssa.

Vierailija
10/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanotaanko pari kertaa viikossa/parissa viikossa. Molemmilla on hyvät välit vanhempiinsa, joten miehen vanhemmilla käymme ainakin kerran viikkoon, kävisimme myös minun vanhemmilla jos eivät asuisi niin kaukana.

Vierailija
11/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua se harmittaa. Itse sitten soittelen anopille ja kertoilen kuulumisia.

Vierailija
12/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa.

Vierailija
13/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummilleen, jonka luona kasvanut kerran viikossa

Asuvat eri maassa, joten käy siellä aina kun mahdollista (käytännössä 2-3 krt vuodessa)

Vierailija
14/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä vähintään viikottain käydään.

Ja välillä käyn minä lapsen kanssa (kuten tänään kun mies oli töissä) ja soitellaan anopin kanssa myös varmaan viikottain.

Vierailija
15/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä käy koskaan vaikka appivanhemmat asuvat lähellä. Minä sitten soittelen anopille ja pidän yhteyttä appivanhempiin.

Vierailija
16/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkevät muutaman kerran kuussa vaikka asumme lähekkäin, etäisyyttä 3 km. Jos ei olla pidetty yhteyttä appivanhemmat kyllä poikkeavat pihaamme jollain ohimenomatkalla. Eivät mitenkään ole riesaksi, olen usein sanonut että useammin saisivat poiketa, mutta tulevat vain jos tietävät miehen varmuudella olevan kotona. Anoppi käy lisäksi pyydettäessä lapsenvahtina (pari kertaa kuussa) kun mies on reissuhommissa ja minulla meno.

Vierailija
17/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhuu äitinsä kanssa n. kerran viikossa, isänsä kanssa n. kerran kuussa. Itse puhun äitini kanssa n. kerran viikossa (äiti yleensä soittaa).

Käymme kylässä vaihtelevasti, miehen isällä vaan pari kertaa vuodessa, miehen äitiä näemme ehkä 8 kertaa vuodessa ja minun vanhempiani enemmän (ainoat jotka ovat eläkkeellä), ehkä 15 kertaa vuodessa. Kaikki asuvat max 20 km päässä meiltä.

Vierailija
18/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä itse asiassa sinällään edes kiinnosta; soitelkoon niin usein kuin haluaa.

appivanhemmat asuu noin 5 h ajomatkan päässä eli useinkaan käydä.

Vierailija
19/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa käydä siellä kaksi kertaa vuodessa. Ikävä kyllä sellaista mahdollisuutta ei ole että hän kävisi ilman minua.

Vierailija
20/20 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa ehkä kerran viikossa ja sillonkin isälleen jotain käytännön juttuja. Äidilleen ei juuri koskaan.

Haluaa käydä tosi harvoin, ehkä kerran kuukaudessa. Saattaa käydä itsekseen kun ajaa niiden kämpän ohi, mutta sillein, että veis lapsia tai koko perheen mukanaan TOSI harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi