Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan sektion, sillä en tahdo paljastaa

Vierailija
13.11.2011 |

alapäätäni kenellekään muulle kuin miehelleni.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on alkuraskaudessakin ultrattu vatsan päältä. Mä en edes tiedä, miltä se alapääultralaite näyttää.

Vierailija
22/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alipainon rajoilla raskauden alussa (tämä oli ongelma, lääkäri totesi), ja alakautta ultrattiin. Että olisiko yksilökohtaisia eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsan päältä. Miksei olisi, olen hoikka, ei lainkaan ekstraa.

Vierailija
24/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti on alakautta eka ultra tehty. Tosin pari kertaa on vilkaistu lisäksi masun päältäkin ja hyvin on näkynyt. Näkyiskö vähän eri asioita sit riippuen mitä kautta kattoo, en tiiä.

Vierailija
25/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudenseurantakin, kun siinäkin sitä alapäätä pitäis vähän ronkkia.

Vierailija
26/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksesi, että myös sektio tehdään alpää paljaana. Piti vielä oikein sheivatakin, koska viilto tehdään siihen karvoituksen kohdalle.

Kuinka ylhäällä teillä karvat kasvaa jos siihen leikkausviilto tehdään?

Vierailija
27/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella alas se viilto tulee, ei ollenkaan mahalle, että silleen :o)

tiedoksesi, että myös sektio tehdään alpää paljaana. Piti vielä oikein sheivatakin, koska viilto tehdään siihen karvoituksen kohdalle.

Kuinka ylhäällä teillä karvat kasvaa jos siihen leikkausviilto tehdään?

Vierailija
28/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikanahan ei tosiaan neuvolan lääkäri tarkasta kohdunsuun tilannetta, eikä muutenkaan kukaan katso eikä koske alapäähäsi yhtään kertaa, kun vaan ilmoitat että haluat sektion.

Ehdotan, että keksisit hauskemman provon.

Vaikka että "päätin lisääntyä jakaantumalla, koska en tykkää että alapääni liittyy siihen asiaan mitenkään"

Vierailija
29/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikittainen sektioviilto tehdään kohdun istmiseen osaan joka sattuu sijaitsemaan aikalailla häpykarvoituksen yläreunan tasolla. Silloin se jää esim. bikineiden alle, tosin en tiedä voiko ap. esiintyä edes bikineissä... Jos muut miehet näkee?

Äsken just tuntui, että mulla oli ongelmia, mutta kyllä täällä palstalla aina huomaa, että joillain menee vielä huonommin :(

Vierailija
30/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsan päältä. Miksei olisi, olen hoikka, ei lainkaan ekstraa.

se kohdunsuu on emättimen perällä, eikä mahan päällä.

Vierailija
32/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin on katsottu minkä verran kohdunsuu on auki, joten kyllä joudut niitä paikkojasi esittelemään joka tapauksessa. Kun käyt ensimmäisen kerran suihkussa vauvan maailmantulon jälkeen, hoitaja istuu vieressä ja haluaa nähdä kuinka paljon jalkovälistäsi vuotaa verta sinne viemäriin. Oikeesti. Joten paree adoptoida, jos tällaiset asiat jotenkin kauhistuttaa.

Vierailija
33/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaan sheivattu mitään karvoja. Viilto tehtiin alas mutta ei nyt sentään niin alas (ei jää aina pikkareiden alle piiloon, on siinä rajalla).

Enkä muista kenenkään kurkistelleen housuihini sektion jälkeen muuta kuin silloin kun housut laitettiin ja sitten kun katetri otettiin pois.

Eikä käynyt laumaa hoitajia tai lääkäreitä värkkiä tökkimässä :S haavaa kyllä, yksi lääkäri/hoitaja.

Vierailija
34/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan jalat levälleen mennään pöydälle ja lääkäri katsoo tilanteen. Nämä siis jos kaikki menee normaalisti.

Vierailija
35/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihan eka. Eikä tosiaan muita.

Vierailija
36/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tehdäkään. Mä oon kaks lasta saanu eikä kumpaakaan ultrattu alapään kautta. Ultraaja vielä sanoi, että kun oon niin hoikka niin onnistuu varmaan päältä. Niin, että toisin sanoen läskeille tehdään alakautta, hah! :D

Minä olen todella hoikka (painoindeksi 18) ja aina (kolme kertaa) on eka ultra tehty alakautta. Läskit eivät tässä tapauksessa olleet syynä?