Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan sektion, sillä en tahdo paljastaa

Vierailija
13.11.2011 |

alapäätäni kenellekään muulle kuin miehelleni.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkautta mulle tehtiin raskauden tosi alkuvaiheessa alle 5 vkolla ultra ja olen todella hoikka. Sen jälkeen tehtiin sitten vatsan päältä. Kun hoikka, toki ei ole kovasti läskiä tiellä vatsaultran tekemiseen, mutta kun vauva isompi, kyllä ne vatsapeitteiden läpi kuuluu ne sydänäänet ja kuva näkyy, vaikka oliisi isompikin äiti,

Vierailija
2/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen sektiota laitetaan virtsaputkeen katetri, eli sun pilluas levitetään auki siinä leikkauspöydällä monen nähden, kun katetri laitetaan. Että silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alipainon rajoilla raskauden alussa (tämä oli ongelma, lääkäri totesi), ja alakautta ultrattiin. Että olisiko yksilökohtaisia eroja.

Siis et sinä, mutta nuo kaiken maailman hoikkuudellaan kehuvat ja läskejä haukkuvat. Istukan paikalla on suurin merkitys ultraamiseen alkuraskaudessa. Itselläni istukka oli edessä ja lähellä kohdunsuuta toisessa raskaudessa, joten kyllä vain oli tarpeen ultrata alakautta, koska edestä päin ei juuri näkynyt mitään...

Vierailija
4/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus kaikkiaan, jos pitää alapää paljaana olla toisten nähtävänä. -ei vielä edes raskaana

Itseäni ja luultavasti kaikkia raskauden aikana minua ja sikiötä tutkineitakin mitä luultavimmin kiinnosti se vauva, sen kehitys ja hyvinvointi, ja tietysti myös oma hyvinvointini. En usko, että ne ihmiset silmät kiiluen kyttää että "jee, nyt näkyy pillu!! Kato tuolla on tommonen!!". Ovat varmaan ihan pari pillua nähneet, yhden työpäivän aikanakin luultavasti niin monta, ettet osaa kuvitellakaan.

Vierailija
5/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella alas se viilto tulee, ei ollenkaan mahalle, että silleen :o)

tiedoksesi, että myös sektio tehdään alpää paljaana. Piti vielä oikein sheivatakin, koska viilto tehdään siihen karvoituksen kohdalle.

Kuinka ylhäällä teillä karvat kasvaa jos siihen leikkausviilto tehdään?

Totta kai tulee alas mutta kyllä mulla on siinä reilu väli eikä mitään tarvinnut sheivata.

Vierailija
6/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus kaikkiaan, jos pitää alapää paljaana olla toisten nähtävänä.

-ei vielä edes raskaana

Vierailija
7/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä aika inhottava

ajatus kaikkiaan, jos pitää alapää paljaana olla toisten nähtävänä.

Vierailija
8/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraaja sanoi ekassa ultrassa viikolla 7 että yritetään vatsan päältä koska olen hoikka ja sitten sisäkautta jos ei näy. Vauva on siinä ultrassa vielä kuitenkin kovin pieni ja kohdun asento ym vaikuttaa miten näkyy. Sanoi että hoikalla ihmisellä voi saada ihan hyvänkin kuvan vatsan päältä, mutta aina hoikkuuskaan ei auta kun anatomia vaan sattuu olemaan sellainen. Että sellaisia terveisiä teille läskien haukkujille...

Vierailija
9/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sektion jälkeen lauma hoitajia ja lekureita käy törkkimässä sun värkkiä ja tonkimassa sun haavaa, ja miehiäkin heidän joukossaan

miks aina pitää toista solvata jos on vähän ujompi ja sattuu olemaan vähän vaikeeta paljastaa värkkinsä jollekulle muulle kuin miehelleen.. minä en itse ainakaan ole tottunu värkkiäni vilauttelemaan joka paikassa.

esikoiseni kohdalla oli henkisesti todella vaikeaa mennä ekaan lääkärin tarkastukseen, olin sen jälkeen pitkään vähän poissa tolaltani.. nyt on jo vähän helpottanut kun toista odotan mutta edelleenkään en pidä sitä minään kovin helppona juttuna itselle.

Vierailija
10/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tehdäkään. Mä oon kaks lasta saanu eikä kumpaakaan ultrattu alapään kautta. Ultraaja vielä sanoi, että kun oon niin hoikka niin onnistuu varmaan päältä. Niin, että toisin sanoen läskeille tehdään alakautta, hah! :D

minä taas olen melkein alipainoinen mutta siitä huolimatta molemmat lapset on ultrattu alakautta..

lääkäri sanoi että niin pääsee lähemmäs ja saa tarkemman kuvan.. en tiedä miten kätilöt sitten päättävät kun ultraavat ett ketä sohitaan kepillä ja ketä ei..

Vierailija
11/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynellä käynti on varmaan myöskin kauhistus!

Seksuaalisesti rajoittunut tapaus varmaan tää ap

Vierailija
12/36 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä että ihan raskauden alkuvaiheessa yleensä ultrataan alakautta ja sit ku maha hieman kasvaa niin mahan päältä. paino ei luultavasti tähän vaikuta mitenkään. ja sekin vaikuttaa onko virtsarakko täynnä vai tyhjä et kummasta ultrataan.

ja lisäksi jokainen lääkäri tekee omalla tavalla. luuletteko että kaikki lääkärit toimivat samalla tavalla, ei todellakaan. jopa hammaslääkärit tekevät esim. juurihoitoja ihan eri tavoilla. kokemusta on. ja tämä koskee kaikkia sairaaloita.

Vierailija
13/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksesi, että myös sektio tehdään alpää paljaana. Piti vielä oikein sheivatakin, koska viilto tehdään siihen karvoituksen kohdalle.

Vierailija
15/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin sektion jälkeenkin kohtu vuotaa.

Vierailija
16/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katetri on sitten kielletty, joku pissa astia varmaan olisi hyvä? :)

Vierailija
17/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sektion jälkeen lauma hoitajia ja lekureita käy törkkimässä sun värkkiä ja tonkimassa sun haavaa, ja miehiäkin heidän joukossaan

Vierailija
18/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ennen sitä kävi jos jonkinlaista karvapäätä siellä jalkojeni välissä hääräämässä, paljon enemmän, kuin esikoisen käynnistetyssä synnytyksessä.

Toivottavasti miehesi on naistentautien erikoislääkäri ja kätilö, sitten vaan nautit kotisynnytyksestä.

Vierailija
19/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätäni kenellekään muulle kuin miehelleni.

Vierailija
20/36 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tehdäkään. Mä oon kaks lasta saanu eikä kumpaakaan ultrattu alapään kautta. Ultraaja vielä sanoi, että kun oon niin hoikka niin onnistuu varmaan päältä. Niin, että toisin sanoen läskeille tehdään alakautta, hah! :D