Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vuotta sitten juurihoidettu hammas

Vierailija
13.11.2011 |

ja nyt siihen käy kylmä ja kuuma. Kumartelu aiheuttaa painetta. Eilen join kuumaa glökiä ja tuntui kuin olisi piikki työnnetty hampaaseen ja vielä oikeen käännetty. Auts.

Olen raskaana eli kuvia ei voi ottaa, eli mitenhän ne nyt kontrolloi tuon hampaan tilan? En kyllä tällasta kipua kestä huhtikuulle asti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet voi ihminen tuntea hammaskivun "väärässä" paikassa. Anna hammaslääkärin katsoa, kyllä se siihen hoidon keksii.

Vierailija
2/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koputtelua. Sen seuraava hammas ihan ok vaikka hammasharjan päällä siihen kopsauttelen, mutta tämä takimmainen on todella arka. Eli sama hammas on.

Kait se on maanantaina aika varattava. On vaan aina niin vastenmielistä tuo hamaaslääkärissä käyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynti tuntuu raskauden loppupuolella. Siinä loppuraskaudessa hieman alakenossa hammaslääkärin tuolissa maatessa tuntuu, että kohtu valuu suusta kohta ulos: närästää, ei saa happea ja meinaa koko ajan tulla oksennus. Eli älä viivyttele.

Vierailija
4/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas saattaa olla tulehtunut, vaikka juurihoidettu onkin. Se siinä onkin jujuna että juurihoidettu hammas kun ei tunne jos siihen pahakin reikä tulee! Siksi pitäisi olla tarkka hammashoidossa. Usein käy niin että yhtäkkiä vaan pamahtaa tulehdus päälle kun ennakko-oireita ei ole, toisilla tulee mätäpaisekin.

Hammaslääkäri minulle joskus sanoi että jos hammasta koputellessa tuntuu ikävältä, sattuu tai aristaa, voi hammas olla tulehtunut. Että hammaslekurille vain! Inhottavaa puuhaa se on, mutta saatpa helpotuksen oloosi.

Vierailija
5/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaavassa tilanteessa hampaan täyttö purettiin ja juurihoidettiin uudelleen, lääkettä muutamaan otteeseen ennen uutta täyttöä. Lääkäri puhui jopa mahdollisuudesta, että se olisi voinut "räjähtää" itsestään jos ei olisi avattu. Oli juurikin paineentunnetta ja vihlaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi