Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies, joka vuodattaa kotona jatkuvasti työasioitaan, on jotenkin säälittävä.
13.11.2011 |
Oikea miehinen mies hoitaa työasiat töissä ja kotona keskittyy perheeseensä. IHmettelen suuresti, kun kaverit valittelevat, että miesten työasioista keskustelemiseen hulahtaa päivittäin tunti jos toinenkin. Siis ihan seikkaperäisesti kerrotaan projekteista ja työkavereista ja paskoista esimiehistä jne. Miten epämiehekästä ruikutusta! Eikö oikeasti ole mitään arvokkaampaa keskusteltavaa? Eikö oikeasti ole kykyä itse prosessoida asioita eikä pinistä kuin pikkulapsi mamman helmoissa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa