Lue keskustelun säännöt.
Miksi Saana on antanut lapselleen nimen Kirsikka?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Miksi Saana on antanut lapselleen nimen Kirsikka?
Vierailija - 13.11.11 09:21 (ID 13726983)
Ei voisi olla idioottimaisempaa tytön nimeä!
jokainen antakoon lapsellensa minkä nimen haluaa, ei voi vähempää hetkauttaa. Onneksi itselläni on muutakin mietittävää, kun muiden lapsien nimet:)