Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette murtaneet joskus häntäluun ja myöhemmin synnyttäneet

Vierailija
13.11.2011 |

Miten synnytys onnistui? Jos synnytit alakautta, murtuiko häntäluu uudestaan? Miten kannattaa synnyttää?

Minulla todennäköisesti murtui häntäluu noin 5vuotta sitten. Missään en ole käynyt kuvauttamassa, mutta aina on vaivannut. Nyt varsinkin. Välillä menee alaselkä todella pahasti lukkoon ja liikkua ei voi kun se sattuu. Ainoastaan hieromalla vähän helpottaa, mutta kipua ei saa pois, ainoastaan lukon..:(

Jos teillä on samankaltasia kokemuksia niin kertokaa! Minulla 2kk päästä laskettuaika ja esikoista siis odotan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa oon jo yrittäny ottaa neuvolassa puheeksi, mutta kummallakaan kerralla ei terveydenhoitaja sanonut oikeen mitään.. Pitääpä ottaa asia puheeksi parinviikonpäästä äitiyspolin lääkärikäynnillä. Saas nähdä mitä tuumaa. Tuota sektiota pelkään, mutta pelkään myös että alakautta synnyttäessä murtuis uudelleen.

Mukava kuulla että osalle ei oo tullu kuitenkaan mitään pahempaa!

Vierailija
2/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkasin häntäluuni muutamia vuosia sitten ja samoja vaivoja kuin sulla ap. Alakautta synnytin, enkä edes ajatellut koko häntäluuta. Ehkä se ei ole sitten murtunut, vaan mulla on jotain muuta vikaa selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta synnytyskokemusta ei ole koska jouduttiin leikkaamaan. Kaverilla jolla myös murtunut, kätilö painoi häntäluuta suoraksi kaksin käsin peukaloilla, mutta tuloksena oli hmmm. kipua ja lopulta sektio.

Vierailija
4/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut ongelmia synnytyksesä. Riippuu onko vääntynyt ja mihin päin..

Vierailija
5/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 18v, kahteen viikkoon tuskin pystyin kävelemään ja fiksuna en edes mennyt lääkäriin. Neljä lasta olen synnyttänyt ekan 24 vuotiaana ja mitenkään ei ole haitannut synnytyksiä. eikä kai muutenkaan, alaselkä on joskus kipeä mutta johtunee lihasrasituksesta.

Vierailija
6/6 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävisit kuvauttamassa häntäluun alueen, onko siellä jotain vanhaa murtumaa, virheasentoja tai kenties jotain minkä voisi parantaa.

Epätietoisuus on aina pahinta.