Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittaa, kun anoppi on sitä mieltä, että pitäisi kaikki tehdä itse.

Vierailija
12.11.2011 |

Esim. tiskata astiat käsin, leipoa leivät, ommella kivoja vaatteita lapsille (jotka tietenkin myös olisi hoidettava kotona kouluikään asti, jonka jälkeen vasta äiti saa mennä töihin).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittu mitä paskaa, ei voisi vähempää kiinnostaa."

Kerta kerralla painokkaammin.

Sitten ota lasi viiniä, istu mukavasti, katso hyvä leffa ja nauti olostasi.

Sillä ei ole mitään väliä, mitä anoppi mahtaa ajatella. Sen kun tulee teille leipomaan leivät ja käsintiskaamaan, jos niin haluaa.

Vierailija
2/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin jo tuttu, mutta kenties tuota viiniä pitäisi kokeilla lisäksi siihen.

En kyllä koskaan teekään niin kuin anoppi ajattelee että KAIKKIEN pitäisi tehdä - RASITTAA vaan ihan äärettömästi, kun sen on pakko kokoajan toitottaa näkemyksiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun lastenlapset tulevat meille, kaadan itselleni lasillisen viiniä, annan lapsille pussillisen karkkia ja ryhdyn katsomaan televisiota. Leikkikööt keskenään. Ja kun miniä hakee lapset 4 tunnin kuluttua, saa itse vaihtaa pienemmän vaipan, minulla ei ole siihen mitään intoa.

Vierailija
4/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin sanoisin kuitenkin. Jos tulee käymään, en tarjoa mitään enkä pyydä istumaan. Meillä on kuitenkin vääränlainen tuoli ja huonoa teetä.

Vierailija
5/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun lastenlapset tulevat meille, kaadan itselleni lasillisen viiniä, annan lapsille pussillisen karkkia ja ryhdyn katsomaan televisiota. Leikkikööt keskenään. Ja kun miniä hakee lapset 4 tunnin kuluttua, saa itse vaihtaa pienemmän vaipan, minulla ei ole siihen mitään intoa.

kun makaat laitoksessa märissä vaipoissa olla tulematta luoksesi. En kyllä ymmärrä miksi tulevat nytkään.

Vierailija
6/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se anoppi ja kun lastenlapset tulevat meille, kaadan itselleni lasillisen viiniä, annan lapsille pussillisen karkkia ja ryhdyn katsomaan televisiota. Leikkikööt keskenään. Ja kun miniä hakee lapset 4 tunnin kuluttua, saa itse vaihtaa pienemmän vaipan, minulla ei ole siihen mitään intoa.

jos olet se anoppi, palautat lapset vaipoissa, johon olet itse virkannut pykäreunat ja lapset ovat seuraavat kolme päivää tehoripulilla mummun taikaleipäjuuren hyväätekevän vaikutuksen ansiosta.

Vierailija
7/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makaat laitoksessa märissä vaipoissa olla tulematta luoksesi. En kyllä ymmärrä miksi tulevat nytkään.

eikä ne lastenlapset eli nykyinen pullamössösukupolvi isovanhempiensa vaippoja ole laitoksissa vaihtamassa.

Vierailija
8/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ne lastenlapset eli nykyinen pullamössösukupolvi isovanhempiensa vaippoja ole laitoksissa vaihtamassa.

voisin kyllä hyvin vaihtaa ne anopin vaipat täällä kotonammekin, jos hän haluaa. Mutta jos anoppi olisi sellainen kuin te tänne kirjoittelevat anopit, niin eipä kiinnnostaisi enää.

Vierailija
9/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pullamössösukupolvi alkaa olla jo pian laitostumisiässä.

Vierailija
10/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä tiskikone pitää säilyttää hyväkuntoisena eli sitä ei saa käyttää. Sitten esittelee 20 vuotta vanhaa sähkösyöppöään ylpeänä ja kuinka sitä ei ole "varmaan viittä kertaa" laitettu päälle... Joo, sepä kiva.

Samoin leivät pitäisi leipoa itse.

Onneksi tajuaa, että ompelu on nykyään ihan turhaa arkivaatteissa ja töihin pitäisi tietysti palata heti TIENAAMAAN, kun äitiysloma loppuu.

Ihan sama. Mäkätän vastaan, jos jaksan. Jos en jaksa, en kuuntele. Hyvin tullaan toimeen...

Vierailija
11/11 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla. Perheessä tavoillan.

Kyllähän sinä fiksuna ihmisenä ymmärtänet että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. sinä teet niin kuin sinun perheellesi sopii ja toiset tekee toisin.

Kohteliaasti hymeilet anopin letkautuksille, ihan vain ohimennen kuuntelet. Antaa olla.

Minustakin on hienoa pestä tiskit käsin... mutta hemmetti kun saisin ne tiskikone rahat kasaan niin sitten laulaa kone meilläkin.

Mut ensin tarvii saada se pyykkikone.

Eli voimia sulle!