Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittikö miehesi aluksi olevansa kiinnostunut sinusta ihmisenä, ei haluavansa pilluasi?

Vierailija
12.11.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnettiin toisemme n. 7 vuotta ennen kuin siirryttiin kontakti-improvisoinnin puolelle. parhaat kaverit jo kauan.

Vierailija
2/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten jonkin aikaa pihtailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin loukkaisi sekin. Kokonaisuus siskot, kokonaisuus.

Vierailija
4/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaillaan..sanoin että anna palaa,mutta se olis kuulemma rumaa..käytin,kiitos-meininkiä.VOI JUKOLAUTA!!!Mä haluun paneskella ja heti!!!

Vierailija
5/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se esittää vieläkin!

Vierailija
6/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko tätä kestänyt?

jssap!

Vierailija
7/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä "esittämään" että olisi muusta edes kiinnostunut. Ainoa mistä toisillemme puhutaan, on kun mies sanoo "haluan pillua" ja mä sanon siihen "joo" tai "ei". On kuule kivaa ja rehellistä tää elämänmeno.

Ollaan asuttu 8 vuotta yhdessä, ja sen verran tunnetaan, että pilluahan tuo mies haluaa. Meillä ei esitetä, saatana!

Vierailija
8/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne muutkin toiveet ja kiinnostuksen kohteet siinä tulleet esille, mutta eniten yllätyin pikaisesta rakkaudentunnustuksesta. Kai se oli aitoa, kun samaa on jaksanut väittää jo 12 v ;-)

Vierailija
9/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua loukkaisi jos mies ei haluaisi pilluani.

Vierailija
10/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaaminen baarissa johti miehen luo yöksi. Vodkapullo tyhjeni, mies tänäkin päivänä päivittelee kuinka yritti toppuutella kun olin niin ihanan oloinen - ajatteli että jos on ekana yönä seksiä niin eihän siitä suhetta sitten saada. Ei auttanut, vedin miehen sänkyyn.

Nyt ollaan oltu yksissä jo kolme vuotta. Kivaa on edelleen mutta seksissä on isompi tauko kun miestä hirvittää seksi vauvavattaisen naisen kaa. Hö :P

Vierailija
11/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä valheellista elämää on kestänyt jo seitsemän vuotta. :( Aina joskus kun mies osoittaa erityisen paljon kiinnostusta pillua kohtaan, alan toivoa, että hän viimein lopettaisi älyttömän esityksensä ja myöntäisi tosiasiat. Mutta sitten tilanne taas repsahtaa ja mies haluaa "kuulla mitä mieltä olen jostain asiasta" tai pahimmassa tilanteessa alkaa puhua jotain höpöhöpöjuttuja jostain "tunteista". Olen monesti harkinnutkin eroa, mutta nuo ajoittaiset pilluinnostusjaksot luovat aina sitä illuusioita, että meidän välillemme voisi vielä syntyä rehellinen suhde, jossa sanotaan ääneen se, mistä todella on kyse. En tiedä kauanko jaksan enää tätä falskia kulissia.

t. surullinen kutonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi