Kuinka paljon teidän11 vuotiaat painaa?
Tänään lääkärissä lääkäri päivitteli lapselle että oletpa sinä jo painava kun 11 v painoksi sanottaa 32 kg, pituutta lapsella 135 cm. Itse olen ennemminkin pitänyt lasta pienikokoisena ikäisekseen.
Kuinka paljon muut 11 vuotiaat painavat?
Kommentit (12)
Eli 8v on painavampi ja pidempi, samoin 9v ; )Eli nää mun lapset olis tuon lääkärin mukaan valtavia.
on 150cm ja 40kg, ja todella hoikka on, housut ei pysy päällä :D. Erittäin urheilullinen poika. Ennuste päälle 190cm.
tai ainakin pojaksi. Oma 9v poika on 144cm ja painaakin 42kg. Luokalla muutama vieläkin pidempi ja 10kg painavampi..
voisin sanoa, että pituuteen nähden teilläkin on painoa melko paljon.
reilu 150cm pitkä ja painoa on 39kg.
Hoikka tyttö on :)
Aika kumma lääkäri...pienihän ap:n lapsi kyllä on, tai ainakin pojaksi. Oma 9v poika on 144cm ja painaakin 42kg. Luokalla muutama vieläkin pidempi ja 10kg painavampi..
no tuolle pituudellehan ei voi mitään, se on mikä on, mutta pituuteen nähden painoa on aika paljon. tosin voihan olla, että just tuo kyseinen lapsi kerää ensin painoa ja lisää sitten pituutta, joten vuoden päästä voi olla jo pitkä ja hoikka lapsi.
Mutta 10v painaa 26kg ja on 130cm pitkä. Ei minusta nuo sinun lapsesi mitat ole ollenkaan huonot. Outo lääkäri, ehkäpä vale sellainen....:)
138cm ja painaa 33kg..ja on hieman ylipainoinen kaikkien taulukoiden mukaan, ja kyllä olen itsekin huomannut että pojalla on aika iso maha..muuten on ihan sopusuhtainen.
Harrastaa urheilua 5 kertaa viikossa.
Terkkari kyllä sanoi ettei toistaiseksi ole huolta,mutta jos paino lähtee vielä nousuun,niin asiaan kannattaa puuttua.
Enpä tiedä mistä tempasin ton mitan (pituutta ei lääkärissä kysytty). Mittasin lapsen ja pituus olikin jo n. 140cm. Eikä kyllä näytä punkerolta. Harrastaa liikuntaa useamman kerran viikossa.
Meillä on lapsi syönyt kirjaimellisesti lipputangon siemeniä, ainakin mallin mukaan :)
Pituutta: 147,5cm ja painoa: 28kg
On laiha, mutta mennyt vauvasta asti omalla käyrällään, eli ei notkahduksia painossa tai pituudessa, niin ei huolta, vaikka onkin laiha :) Sisarukset menee samassa sarjassa.
mutta PUNKERO. Omani on 155cm ja 43kg.