Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi meidän pientä partiolaista, yritti myydä adventtikalentereita

Vierailija
12.11.2011 |

kävi muutamalla ovella, pari avasi mutta ei ostanut. Sitten meni häneltä hermot ja huutaa ettei kukaan osta.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseni eivät harrasta joukkuelajeja; eipä tarvitse kaupitella yhtään mitään seuran talouden pönkittämisen puolesta.

Samalla tavalla niillä yksilölajien harrastajilla/seuroilla menee rahaa.

Vierailija
42/51 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie oon yrittäny myydä joulukalenterii mut eihä siitä sitte mitään tullu. Joten hakkasin päätäni seinään loppu päivän. Aamulla pää oli todella kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin juttelee suoraan kauppiaan kanssa. Sanoin tilanne on tämä että kaikkien pitää vuoden aikana myydä tietty määrä ja meillä on tehty sanaton sopimus ettei kukaan tuo töihin krääsää. Selitin vielä mikä mun rahatilanne on ja kauppias antoi paikan ilmaiseksi.

mä tein kaikkia käsitöitä, joita vastaavia ei ollut myynnissä kaupassa, otettiin seuran juttuja myyntiin, yks toinen äiti ja poikia oli siinä yhteensä 3 pomputti palloa ja vastas seuran kysymyksiin. Tuli ihan törkeesi myyntiä, mä sain koko vuoden jäsenmaksut maksettua ja kenenkään 3 pojan ei tarvi ottaa mitään seuraavaan vuoteen myyntiin. Ajattelin käydä helmikuussa uudestaan kysymässä. Joulun aikaan on paljon tulijoita, mutta muuten vuoden ympäri on hiljaisempaa ja vapaita lauantaita.

Kauppiaat voivat olla tosi reiluja, kannattaa kokeilla !

Vierailija
44/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt vain mutta ei partiossa pakoteta ketään myymään kalentereita. sen saa ihan itse päättää monta kalenteria ostaa ja jos ei saa kaikkia myydyksi niin voi palauttaa loput kaöenterit. mutta mietis ny vähän jos lapsesi on hukannut kalenterieista rahat, niin kenen ne pitäisi maksaa minusta ei ainakaan lippukunnan koska lapsi on ne itse hävittänyt!

Vierailija
45/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt vain mutta ei partiossa pakoteta ketään myymään kalentereita. sen saa ihan itse päättää monta kalenteria ostaa ja jos ei saa kaikkia myydyksi niin voi palauttaa loput kaöenterit. mutta mietis ny vähän jos lapsesi on hukannut kalenterieista rahat, niin kenen ne pitäisi maksaa minusta ei ainakaan lippukunnan koska lapsi on ne itse hävittänyt!

Vierailija
46/51 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille/ystäville yms. etukäteen sovituille myydään.

Ja ei, äidin ei ole tarkoitus kaupata niitä duunipaikalla. LAPSEN on tarkoitustrjota niitä kummeille, mummeille yms.

Vierailija
47/51 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä ostanut parina vuonna useamman pakkauksen. Työkaverini myy (lapsensa puolesta?) noita 6€ juolukalentereita töissä, mutta periaatteessa en osta sellaista, mikä menee suoraan paperinkeräykseen...

Vierailija
48/51 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mulle kävi kalenteria myymässä ja kun kysyin että minkä asian hyväksi rahaa kerätään niin se tokasi että en tiedä :D Eipä oikein huvittanut ostaa,ja muutenkin 6 euroa paperikalenterista on aika suuri summa! Ja tosiaan, kannattaa lapselle opettaa että elämässä täytyy tottua pettymyksiin...

Vierailija
49/51 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin pidettiin ihan normaalina myydä noin 20 kalenteria ja mulla oli vain yksi mummi ja yksi etäinen kummi. Onneksi noin 20 vuotta sitten ovelta ovelle myyminen oli helpompaa.

Sukulaisille/ystäville yms. etukäteen sovituille myydään.

Ja ei, äidin ei ole tarkoitus kaupata niitä duunipaikalla. LAPSEN on tarkoitustrjota niitä kummeille, mummeille yms.

Vierailija
50/51 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaista se on, on ollut aina. Ei kaikki osta, eikä kenenkään ole pakko säälistä ostaa. Kannattaa myydä omille läheisille ;)

t. ex-partiolainen

Minua muuten harmittaa, kun täällä haja-asutusalueella kukaan ei eksy ovelle kalentereita kauppaamaan. Ostaisin mielelläni partiolaisten kalenterin!

Vierailija
51/51 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy naapurin partiolaispoika joka kauppaa liian kalliita tuotteita :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän