Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prioneerville (Face peli) kysymys naapureista. Miten voi vierailla useamman naapurin

Vierailija
12.11.2011 |

luona per päivä?

Mulla on yhteensä 4 naapuria (+ se Jack), Aikaisemmin oli 3 kaveria naapureina, eilen tuli yks uusi naapuri.

Aikaisemmin siinä alareunassa oli mun lisäksi nuo 3 kaveria + se Jack. Nyt tuossa alareunassa on vaan 3 naapuria + sellainen kuva, mistä pääsee valitsemaan uusia naapureita kaverilistalta. Eli yksi naapuri on kadonnut (vaikka on siis tallella) ja mun kuva samaten.

Miten nuo saa takaisin? Tai pääseekö tuon yhden naapurin luokse vierailemaan ollenkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö se kaveri niillä "Ask friends"-listoilla?

Vierailija
2/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vain tietyin välein voi käydä jonkun kaverin farmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kaveri näkyy tuolla sivulla, missä on naapurit (eli kun klikkaa kohtaa my neighbors) ja siellä on sitten noiden pelitiedot (esim. ovat tasolla x ja kolikoita on y määrä jne.).

Pitäiskö tossa alareunassa olla joku nuoli tms.? Kun siinä ei ole.

Tuo alareunan "puupalkki", siinä on ensin noi kohdat, missä lukee travel, scoress, my jobs. Sitten on pieni väli, sitten on sellanen kohta missä lukee invite ja kaverien kuva vaihtuu usein. Ja sitten tulee ne kolme naapuria + se Jack ja noiden välissä on sellainen kohta, mistä klikkaamalla pääsee sinne sivulle, missä kutsutaan kavereita naapuriksi. Sitten on taas pieni väli ja lopuksi on se kohta mistä löytyy market jne. kohdat.

Mutta mitään nuolta (esim. siis sellainen, mikä siellä marketissa on) ei löydy. Eli voisko olla joku härö?

Ja kyllä naapureilla pystyy vierailemaan vaikka viis kertaa päivässä, mut sä et vaan saa sieltä mitään (siis niitä sydämiä).

Viimeeksi olen vieraillut tuon "kadonneen" naapurin luona toissapäivänä.

Vierailija
4/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äsken tuonne sivulle ja nyt näkyy mun kuva, MUTTA se Jack on nyt sitten kadonnut ja se kadonnut kaverikin puuttuu edelleen.

Eli olisko joku härö?

Damn, jos toi Jack teki saman katoamis tempun, niin mä en saa koskaan tuota tehtävää tehtyä, mitkä pitää tehdä sen tilalla. MUR.

Vierailija
5/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyä allekkain yksinkertainen nuoli (siirrytään yhden naapurin verran vas/oik), kaksinkertainen nuoli (siirrytään isompi loikka vas/oik) ja pystyviiva + nuoli (siirrytään naapurilistan päähän).

Näiden vasemmanpuoleisten nuolien vasemmalla puolen on sitten vielä ne Travel, Scores ja My jobs-laatikot.

Millä selaimella käytät Pioneer Trailiä? Silläkin voi olla vaikutusta.

Vierailija
6/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyä allekkain yksinkertainen nuoli (siirrytään yhden naapurin verran vas/oik), kaksinkertainen nuoli (siirrytään isompi loikka vas/oik) ja pystyviiva + nuoli (siirrytään naapurilistan päähän). Näiden vasemmanpuoleisten nuolien vasemmalla puolen on sitten vielä ne Travel, Scores ja My jobs-laatikot. Millä selaimella käytät Pioneer Trailiä? Silläkin voi olla vaikutusta.

Hhmm, mikähän selainen. Internet exploer ja mulla on Windows 7 käytössä.

Vierailija
7/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt noi nuolet näkyy, mutta HAALEINA eikä niitä voi klikata. Päivitin äsken Adopen (vaikkei sitä kaiketi olisi tarvinnut, kun ei ole tullut mitään herjaa asiasta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi