Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko mulla oikeus loukkaantua miehelle?

Vierailija
12.11.2011 |

Pääsin eilen sairaalasta (kohtutulehdus ja kaavinta) ja mies katsoi parhaakseen lähteä juhlimaan firman pikkujouluihin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitset apua? Ja toisaalta, vaikka et tarvisisikaan, on mun mielestä tökeröä jättää operoitu puoliso yksin. Ainakin henkisenä tuk

Vierailija
2/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehes vaikuttaa aika törpöltä. Ei kai toista jätetä yksin tollasessa tilanteessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme jannu jos ei välitä millasessa operaatiossa oot ollu, varsinkin jos keskenmeno?

Vierailija
4/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin itse kyllä loukkaantunut. Ajattelematonta toimintaa.

Vierailija
5/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi miään muuta (keskenmenoa), enkä tarvitsisi apua, mies saisi mennä. En minäkään jättäisi menoa väliin kotisairaanhoitajaa leikkiäkseni. Se potilas voi mennä aikaisin nukkumaan, tilata vaikka pizzan, lukea lehteä ja levätä itsekseen.

Vierailija
6/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kerroitko, että toivoisit hänen jäävän kotiin vai päätitkö vain loukkaantua kun hän ei osannut ajatuksiasi lukea?

Vierailija
7/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ollut vastaavassa tilanteessa mies on itsestäänselvästi ollut minua kotona hoivaamassa, vaikken olisi mitään konkreettista, fyysistä hoitoa tarvinnutkaan. Sairaalassa on henkisesti rasittavaa olla, ei sieltä palaa "kuin ei mitään". Tilanne on pelottanut ja huolestuttanut meitä molempia, siksi on ollut tärkeää olla yhdessä. (Dg eri kuin ap:llä.)

Vierailija
8/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä kun palasin sairaalasta hätäsektion jälkeen ja keskosena syntyneiden kaksosvauvojen kanssa. Tapahtumasta on jo yli kuusi vuotta, mutta edelleen korpeaa kun muistelen.

Minusta suuttumuksesi on oikeutettua

Vierailija
9/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä kun palasin sairaalasta hätäsektion jälkeen ja keskosena syntyneiden kaksosvauvojen kanssa. Tapahtumasta on jo yli kuusi vuotta, mutta edelleen korpeaa kun muistelen.

Minusta suuttumuksesi on oikeutettua

Ap:n tilanteessa miehen toiminnan oikeutus on vähän niin ja näin. Loukkaantuminen on sinänsä aina oikeutettua, tai ei tarvitse oikeutusta koska minkäs tunteilleen voi. Jos koet, että olisit tarvinnut miestä tueksesi ja sen myös ilmaisit niin sitten mies toimi väärin.