Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Saatteko koskea miehen työkaluihin?

Vierailija
11.11.2011 |

Mieheni on näppärä käsistään ja puuhailee aina kaikenlaista. Ärsyttää olla hänestä riippuvainen ja aina välillä yritän tehdä sit itse juttuja. Eihän ne aina nyt ihan täydellisesti mene, mut jotenkuten kuitenkin. Nyt mies pyysi, etten enää yrittäisi itse (siis rakenteluhommia tein, pitkä juttu ja näin päin pois) enkä enää koskisi hänen työkaluihinsa. Multa on tätä ennen kielletty putkihommat, traktorihommat, moottorisahahommat ja nyt sit kaikki loputkin. :( Onko reilua? Enhän mä opi jos en saa opetella.

Saatteko te muut käyttää kaikkia miehen työkaluja? Varmasti saatte, minä vaan en...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään voi oppia jos ei saa tehdä itse!!! Jos et miehen työkaluja _saa_ käyttää niin haet oman setin kaupasta huomenna ja alat nikkaroimaan jotain omaa juttuasi. ETKÄ anna miehen auttaa tai kertoa asiasta mielipidettään.

Just näin :)

Ja meillä työkaluista suurin osa on mun. Porata en kuulemma enää saa sen jälkeen ku mies näki mun kodin seurusteluaikana :D Pakko myöntää että olen aika tuhoaja kun innostun.

Vierailija
22/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen työkalupakkia, koska silloin ei saatais seiniin nauloja tai hyllyjä koottua. Ainoa ongelma on se, etten ole niin taitava vaan joudun kuitenkin useimmiten pyytämään mieheltä apua tai korjaamaan tekemään uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. saan koskea, mutta mies tulee kiireesti viereen ihmettelmään mitä aion. Ja vähitellen hierautuu siihen anna kun mä näytän ja siinä sit yks kaks mä oonkin se, joka katselee ja jossain vaiheessa mies sanoo ne perunat varmaan on jo valmiit, vesi pitäs kaataa pois...

Vierailija
24/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kuulemma noloa kertoa työpaikalla, että osti vaimolle synttärilahjaksi akkuporkoneen. Mutta mä olin ihan onnessani ;D

(Kyllä se osaa ja tekee. Hoitaa mm. öljykattilan nuohoukset ja sen sellaiset. Oon mäkin opetellut, mutta tehkööt nyt kun tykkää. Mä nikkaroin ja remppailen pintaremontteja mieluummin.)

Vierailija
25/27 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa teknisissä töissä. Mä kokoan huonekalut ja huollan auton sekä tietokoneen. Jo ammattini puolesta jälkimmäinen onnistuu. Meihin ei naurettavat stereotypiset paatokset päde. Varsinkin kun tienaan melkein tuplasti sen mitä mieheni :).

Et pääse mun väikkäriin. t. yx Laasanen

Vierailija
26/27 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse mun väikkäriin. t. yx Laasanen

Vierailija
27/27 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei koske minun ompelukoneeseeni enkä minä hänen porakoneeseensa"

Meillä taas sekä ompelukone, että akkuporakone on mun ja minä niitä useammin käytän. Molempiin mies saa koskea, mutta saumuriin vedän rajan...=) Kasaan myös kaikki huonekalut ja poraan iskuporakoneella seinään peilit ja hyllyt. Mies on ihana, mutta kyllästyn siihen odottamiseen, että hän suunnittelee. Pienemmällä vaivalla teen itse..=) Muutetaan pian uuteen asuntoon, jossa lattia täytyy vaihtaa. Arvatkaa kumpi meistä auttaa mun rakentaja-veljeä...? =)