TAAS kerran aloitin elämäntaparemontin ja EPÄONNISTUIN
Olen oksentanut tänään lähes 10 kertaa. Aloitin syömään sitä kreatiinia tankkausannoksella eilen 20 g. Nyt minä kuolen. En tuohon ylinnostukseen yksinään, mutta nestehukkaan. Lihaksetkin ovat niin kipeät, että en jaksaisi juosta koko ajan vessaan. Tunnen jo, että kohta sydän pysähtyy. On niin kuiva olo.
Kommentit (12)
Eli olit siinä välissä puoli tuntia syömättä. Ok. Just die
En ole tänään syönyt mitään. Vettä olen yrittänyt juoda alle puoli mukia, mutta se tulee heti ylös. Yhden tuollaisen Dentz-pastllin nyt imeskelin. Minulla on vielä menkat ja ulos tulee sellaisia oikein paksuja hyytymiä. Kyllä minä nyt varmaan oikeasti kuolen.
Ap
Kannattaa yrittää jotain muunlaista elämäntaparemonttia, kuin laihduttamista oksentamalla.
Yritätkö lihoa vai miksi vedät noin valtavasti kreaa? Sehän turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää jotain muunlaista elämäntaparemonttia, kuin laihduttamista oksentamalla.
En minä tahallani oksenna vaan kaikki tulee ylös eikä edes ruokaa vaan sappinesteitä ja jotain kuohuvaa valkoista.
Ap
Nyt ei käynyt aloituksesta ilmi, että:
1. Mitä elämäntapoja ap yrittää muuttaa? Lisätä kreatiinin nauttimista?
2. Minkä takia elämäntaparemontti on jo epäonnistunut?
3. Millä tavoin kreatiini liittyy tähän remonttiin?
4. Mikä tämän oksentamisen yhteys on koko muuhun tarinaan? Onko ap:lla ruokamyrkytys?
5. Entä nestehukka, pissahätä ja lihaskipu? Mikä näiden yhteys on elämäntaparemonttiin tai sen epäonnistumiseen? Onko ap sairastunut vai mitä?
Kaikkiaan todella sekava ja huono aloitus
Mitähän elämäntapoja ap yrittää remontoida? Liian vähän oksentamista ja liian terve olo? Ala nyt ensimmäiseksi juomaan vettä, jos on nestehukka
Mä taas olen päässyt pidemmälle. Kiitos siitä viestistä jonka sain täältä jonka sisältö oli: tyhmät ihmiset ajattelee ihmisiä, keskiverto älykkäät tapahtumia ja fiksut ideoita. Tämän avulla sekä uniläääke.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen päässyt pidemmälle. Kiitos siitä viestistä jonka sain täältä jonka sisältö oli: tyhmät ihmiset ajattelee ihmisiä, keskiverto älykkäät tapahtumia ja fiksut ideoita. Tämän avulla sekä uniläääke.
Jos ajatellaan että 12 tuntiia on valveilla olo aika keskimäärin niin osaan katsoa maailmaa ja keskittää fokustani eri tavalla miten käyttää tuo aika ja energia hyödyyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan että 12 tuntiia on valveilla olo aika keskimäärin niin osaan katsoa maailmaa ja keskittää fokustani eri tavalla miten käyttää tuo aika ja energia hyödyyksi.
Käyttää tuo aiika hyödyksi tehokkaammin.
Mutta miehesi on tyytyväinen kun yrität.