Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuten niin lupaavalta vaikuttanut suhde kaatui yhteen lauseeseen.

Vierailija
11.11.2011 |

Seurustelin oikein mukavan miehen kanssa. Viime viikonloppuna uskaltauduin hänet jo esittelemään siskolleni ja siskon miehelle. Vietettiin siis viikonloppua siinä yhdessä, miehet saunoi ja me siskon kanssa juoruttiin ja kokattiin yms.

Kaikki meni tosi hyvin ja mulle on niin tärkeää, että systeri ja miehensä tykkää kanssa mun nykyisestä, koska vietän paljon aikaa heidän kanssaan.

No eilen sitten siskon mies soittaa mulle ja kertoi mitä siellä saunassa oli tapahtunut. Kertoi, että hän on miettinyt koko viikon viitsiikö edes kertoa koko asiaa, kun oltiinhan siinä humalassa yksi jos toinenkin jne.

Kertoi sitten, että tämä mies (jota olen tapaillut 4kk) oli kertonut hänelle että **** on niin ihana kun se tykkää panettaa itteensä joka asennosta ymym. mikä EI siis pidä todellakaan paikkaansa! Sängyssä ollaan oltu vasta 2x ja suurinpiirtein edestä ja takaa ja mies puhuu jotain tuollaista järkyttävää mun läheisille!

Meidän piti tänään viettää leffailtaa, laitoin vain miehelle viestin ettei tarvi tulla, tää juttu oli nyt tässä. Ei ymmärrä asiaa, soittelee (en ole vastannut) ja lähettelee viestejä mikä mulle on tullut...

Olen niin raivoissani, tunnen oloni niin esineellistetyksi. En voi ajatellakaan jatkoa tämän miehen kanssa! Sydän itkee :(! Olenko liian jyrkkä? Oliko ne vain jotain kännipuheita? Mitä sinä tekisit/ajattelisit?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan härski huumorintaju,ja tuo vaivaamasi lause heitettiinkin ihan kieli poskella?

itseäni ei pipo kiristä eikä tuo lause olis heiluttanu mua mihinkään suuntaan. tässä ehkä kuitenkin huomaa sukupolvien eron,taidat olla samaa ikäluokkaa kuin exäsi eli jo lähellä neljääkybää..?

Vierailija
62/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies soitti sinulle ennenkuin kertoi vaimolleen? Miestenkeskisiä juttuja juoruili? Naisen tekemä provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisi siitä suuttuakaan. Naisporukathan perinteisesti ruotii vaikka mitä ja fiksutkin naiset...

Sinänsä ihmettelen kahta asiaa:

- mikä ämmä se sun siskon mies on, kun oikein soittelee tuollaisia miesten juttuja sulle?

- 2 krt 4kk:n aikana seksiä...? Onpa kiihkeetä.

Vierailija
64/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n eksältä, joka mustasukkaisuuksissaan kertoo tälle uuden huonoista puolista. Provo.

Vierailija
65/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkäisi, jos miesystäväni minusta puhuisi tuollaisia juttuja! Ei mielestäni kuulu parisuhteeseen.

Vierailija
66/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on järkyttävää? Se, että ap:n läheiset pitäisi ap:ta seksuaalisesti aktiivisena? Ap järkyttyy ajatuksesta ja haluaa korostaa, ettei hän todellakaan ole mikään hurjastelija sillä saralla.

Ap, löysääs nyt pipoasi. En mäkään tykkäisi, että mies kommentoisi meidän seksipuuhia mun siskon miehelle, mutta aivan sama. Vielä enemmän pitäisin ihmeellisenä, jos tuo mies oikein näkisi asiasta vaivaa ja soittaisi. Aika kummallinen lanko sulla.

Vierailija
67/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen mies puhu kenestäkään (kenestäkään!) tunnetusta naisesta toiselle miehelle sillä tavalla, että kertoisi sänkyhommista. Ei kennellekään. Ei edes omasta vaimosta tai huorasta. Saatikka seurustelukumppanistaan. mies 45

tästä sinulle. Näin siskon mieskin sanoi. Mutta nyt menen saunaan ja katseleen yksinäni sen elokuvan. terv ap 33v ps.nuoremmat, olkaa varuillaan. Ei sitä pildee kannata kaikille antaa. Raiskauksen takia en minä enää pysty kuin luottamuksella ja siltikin saa pettyä :(. Hyvää Yötä kuitenkin kaikille :)

Seurustelin lähes vuoden 35-vuotiaan iehen kanssa, joka käyttäytyi ap:n kuvaamalla tavalla. Annoin toisen tilaisuuden ja aika montakin lisää, mutta hän ei todellakaan ymmärtänyt, että on olemassa ihmisiä kuten minä, joille seksi kuuluu puheenaiheeksi vain parisuhteeseen.

Ihan itse kertoi, miten oli esim. kauan naimisissa olleelle työkaverille kehunut, miten nautinnollista on panna minua takaapäin ja ottaa samalla isoista rinnoista kiinni. Ja kun minua ei huvittanut joka päivä, niin voivotteli alakerran liikehuoneistossa olleelle parturille (naiselle), miten erilainen merkitys voi seksillä olla eri ihmisille. Oikein keskustelivat libidostani sen parturin kanssa. Olipa kiva tulla pihalla vastaan sitä naista sen jälkeen.

Mies yritti selittää samaa mitä täälläkin joku, että kuulisittepa mitä miehet puhuvat naisista(an) saunailloissa ja että KAIKKI miehet tekisivät sitä. Eivät muuten tee, ei esimerkiksi nykyinen aviomieheni, sivistynyt ja koulutettu, ei edes pidä saunailloista paitsi perheen kesken.

Ap:n miesystävä kuulostaa rahvaanomaiselta, epäromanttiselta, pieniegoiselta kehuskelijalta. Toivottavasti ap sanoo suoraan miehelle, mistä kiikastaa, myös mahdollisen eron sattuessa.

Vierailija
68/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista että se liioittelee?

Missä yhteydessä lausahdus on heitetty, irrallisena sitaattina voi järkyttää herkimpiä.

Oisko mahdollista että äijä ei ole kovin kokenut, mistä tuntee pientä häpeää ja sitten on miesten kesken pienissä pieruissa kerrottu panojuttuja ja mopo karkasi käsistä. Moukkamaista, kyllä, mutta eihän toi mikään maailmanloppu ole.

Vierailija
69/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelu lankomiehen kanssa olisi jatkunut pidempään, hän olisi varmaankin kysynyt pitikö uuden sulhon väittämä varmasti paikkansa. Ja kohta olisi jo vaadittu todistamaan asia oikeaksi.

Pikku perverssi.

Ei, en puhu nyt dumpatusta sulhosta.

Vierailija
70/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin oikein mukavan miehen kanssa. Viime viikonloppuna uskaltauduin hänet jo esittelemään siskolleni ja siskon miehelle. Vietettiin siis viikonloppua siinä yhdessä, miehet saunoi ja me siskon kanssa juoruttiin ja kokattiin yms.

Kaikki meni tosi hyvin ja mulle on niin tärkeää, että systeri ja miehensä tykkää kanssa mun nykyisestä, koska vietän paljon aikaa heidän kanssaan.

No eilen sitten siskon mies soittaa mulle ja kertoi mitä siellä saunassa oli tapahtunut. Kertoi, että hän on miettinyt koko viikon viitsiikö edes kertoa koko asiaa, kun oltiinhan siinä humalassa yksi jos toinenkin jne.

Kertoi sitten, että tämä mies (jota olen tapaillut 4kk) oli kertonut hänelle että **** on niin ihana kun se tykkää panettaa itteensä joka asennosta ymym. mikä EI siis pidä todellakaan paikkaansa! Sängyssä ollaan oltu vasta 2x ja suurinpiirtein edestä ja takaa ja mies puhuu jotain tuollaista järkyttävää mun läheisille!

Meidän piti tänään viettää leffailtaa, laitoin vain miehelle viestin ettei tarvi tulla, tää juttu oli nyt tässä. Ei ymmärrä asiaa, soittelee (en ole vastannut) ja lähettelee viestejä mikä mulle on tullut...

Olen niin raivoissani, tunnen oloni niin esineellistetyksi. En voi ajatellakaan jatkoa tämän miehen kanssa! Sydän itkee :(! Olenko liian jyrkkä? Oliko ne vain jotain kännipuheita? Mitä sinä tekisit/ajattelisit?

Kysyisit nyt edes siltä mieheltä, että pitääkö kuulemasi juttu paikkansa ja minkä verran. Mistä voit olla niin varma, että jutun kertojalla oli täysin puhtaat jauhot pussissaan? Koska olet tuntenut hänet vuosikaudet, niinkö? Jos, niin mistä lähtien se on ollut täydellisen luottamuksen merkki?

Ota nyt asioista selvää asianomaisen itsensä kanssa ennen mitään radikaaleja päätöksiä. Kännipuhe on kuitenkin aivan eri asia kuin esim. pettäminen.

Raivostumisesi on kuitenkin ihan ymmärrettävää. Reiluinta olisi joka tapauksessa puhua miehen itsensä kanssa. Eihän hän tällä hetkellä tiedä yhtään, mistä oikein tuulee...

Soita hänelle huomenna ja sovi tapaaminen kasvotusten. Jos tilanne vaatii, niin jätät hänet sitten ihan reilusti kasvotusten etkä tuolla tavalla töksähtävästi tekstiviestitse ilman mitään selityksiä.

Tsemppiä.