Muuten niin lupaavalta vaikuttanut suhde kaatui yhteen lauseeseen.
Seurustelin oikein mukavan miehen kanssa. Viime viikonloppuna uskaltauduin hänet jo esittelemään siskolleni ja siskon miehelle. Vietettiin siis viikonloppua siinä yhdessä, miehet saunoi ja me siskon kanssa juoruttiin ja kokattiin yms.
Kaikki meni tosi hyvin ja mulle on niin tärkeää, että systeri ja miehensä tykkää kanssa mun nykyisestä, koska vietän paljon aikaa heidän kanssaan.
No eilen sitten siskon mies soittaa mulle ja kertoi mitä siellä saunassa oli tapahtunut. Kertoi, että hän on miettinyt koko viikon viitsiikö edes kertoa koko asiaa, kun oltiinhan siinä humalassa yksi jos toinenkin jne.
Kertoi sitten, että tämä mies (jota olen tapaillut 4kk) oli kertonut hänelle että **** on niin ihana kun se tykkää panettaa itteensä joka asennosta ymym. mikä EI siis pidä todellakaan paikkaansa! Sängyssä ollaan oltu vasta 2x ja suurinpiirtein edestä ja takaa ja mies puhuu jotain tuollaista järkyttävää mun läheisille!
Meidän piti tänään viettää leffailtaa, laitoin vain miehelle viestin ettei tarvi tulla, tää juttu oli nyt tässä. Ei ymmärrä asiaa, soittelee (en ole vastannut) ja lähettelee viestejä mikä mulle on tullut...
Olen niin raivoissani, tunnen oloni niin esineellistetyksi. En voi ajatellakaan jatkoa tämän miehen kanssa! Sydän itkee :(! Olenko liian jyrkkä? Oliko ne vain jotain kännipuheita? Mitä sinä tekisit/ajattelisit?
Kommentit (70)
että miehen kannattaa juosta myös siksi, että ap kyselee neuvoja av:ltä. Aika looserimeinkiä jos ei ole läheisiä ihmisiä joilta kysellä.
mulla läheisiä joiden kanssa olen jutellut asiasta. Minussa asuu kuitenkin pieni tilastoija, joka haluaa määrittää enemmistön yms.
ap
Siitä olen samaa mieltä, että miehen kannattaa nyt pysyä kaukana minusta valheineen. Saattaisin antaa jopa litsarin jos näkisin.
Miksi sun sisko ei soittanut?
Juttu ontuu; ei miehet soita naisille ja kerro mitä saunassa on puhuttu.
Miten tilanne menee? Miehet puhuu vaikka kesämökin remontista ja mies alkaa kertomaan äkkiä naisensa seksitaipumuksista? NOT! :))
Siis ap asuu jossain Pohjanmaalla, pienehköstä pitäjästä. Uskonnollisen yhteisön jäsen lapsuudessaan/nuoruudessaan. Ikää 33+ ja takana vain pari seurustelusuhdetta, lyhyehköjä molemmat. Seurustelut kaatuneet siihen, että ap on kovin kiinni perheessään ja ei tohdi ihan omin nokkinensa lähteä esim. ulkomaille loman viettoon. Mukaan pitäisi ottaa joku ap:n perheen jäsen. Ammatti on ns. siisti duunari, ei johtavassa asemassa eikä suurta vastuuta.
Viikonloppuisin juodaan viinaa ja saunotaan perheen piirissä. Perheen yhteisiin viettoihin kokoonnutaan usein.
Ap, kuinka hyvin osuu kohdalleen?
suurin ongelma on tuo lausahdus, mutta sen sijaan et näe mitään kummallista siinä että olette 4kk seurustelun aikana panneet vain kahdesti ja ilmeisesti sekin on ollut aika nihkeetä? Ehkä toi miesystäväsi kommentti oli ironiaa, olet hirveä pihtari joka ei anna edes koskettaa, niin mies heittää susta sitten tollasta legendaa.
mun mielestä siinä ole mitään kummallista ettei seksiä ole ollut ennen kuin minä olen antanut eli kun olen alkanut luottamaan. Ja sekin nyt romuttui tässä ihan heti kerralla. Täytyy seuraavalla kerralla odottaa 5kk. Mulla on omat syyni miksi en halua harrastaa vieraiden kanssa seksiä, hyvät sellaiset ja vaikkei olisikaan, mitä sitten? Ei noin vaan saa puhua.
ap
että tää kääntyy ap:n haukkumiseksi. Toisaalta mua helpottaa lukea tätä kun joskus itse olen saanut samanlaista paskaa niskaani tällä palstalla. Tämän ketjun perusteella voi vaan todeta, että osa ihmisistä on täysin pimeitä.
Tsemppiä ap. Oikein teit, kun jätit sen idiootin. Pahempaa olisi varmasti ollut luvassa.
Ei kukaan täysjärkinen mies puhu kenestäkään (kenestäkään!) tunnetusta naisesta toiselle miehelle sillä tavalla, että kertoisi sänkyhommista. Ei kennellekään. Ei edes omasta vaimosta tai huorasta. Saatikka seurustelukumppanistaan.
mies 45
Juttu ontuu; ei miehet soita naisille ja kerro mitä saunassa on puhuttu.Miten tilanne menee? Miehet puhuu vaikka kesämökin remontista ja mies alkaa kertomaan äkkiä naisensa seksitaipumuksista? NOT! :))
siskolla on noin 100x enemmän temperamenttia kuin minulla. Miehensä on taas itse rauhallisuus. Sisko kuuli vasta minulta asiasta, mitä miehensä kertoi. Mut aivan sama mulle enää. Se oli ja se meni, onneksi siskon mies kertoi. Muutoin olisin jatkanut suhdetta tuon moukan kanssa. Loppu hyvin kaikki hyvin. Vaikka paha mieli onkin, se menee ohi parissa kuukaudessa. Kiitos kaikille vastauksista :).
ap
Juttu ontuu; ei miehet soita naisille ja kerro mitä saunassa on puhuttu.Miten tilanne menee? Miehet puhuu vaikka kesämökin remontista ja mies alkaa kertomaan äkkiä naisensa seksitaipumuksista? NOT! :))
Ihmisethän eivät tosiaan ole yksilöitä, niinkö?
Ja tiedän kyllä monta tapausta missä miehet juoruaa paljon enemmän kuin naiset, että se sun teoriasta.
t.ohis
Ei kukaan täysjärkinen mies puhu kenestäkään (kenestäkään!) tunnetusta naisesta toiselle miehelle sillä tavalla, että kertoisi sänkyhommista. Ei kennellekään. Ei edes omasta vaimosta tai huorasta. Saatikka seurustelukumppanistaan.
mies 45
tästä sinulle. Näin siskon mieskin sanoi. Mutta nyt menen saunaan ja katseleen yksinäni sen elokuvan.
terv ap
33v
ps.nuoremmat, olkaa varuillaan. Ei sitä pildee kannata kaikille antaa. Raiskauksen takia en minä enää pysty kuin luottamuksella ja siltikin saa pettyä :(. Hyvää Yötä kuitenkin kaikille :)
Olen ehdottomasti samaa mieltä kuin joku aikaisempikin, että onneksi tuli miehen todellinen luonne/käytös tuli tässä vaiheessa esiin. Olet rohkea nainen kun et jäänyt roikkumaan mieheen, etkä uskonut hänen valheitaan.
Löydät varmasti sen oikean vielä. Nauti yksinolosta, sekin on joskus juhlaa :)
Miten kauheita ihmisiä sulle on vastannut! Siis ihan täysiä idiootteja!!! Teit aivan oikein ja siskosi mies myös kertoessaan sinulle! Todella epäkypsä mies. Mä tapasin kerran miehen joka ensimmäsillä treffeillä alkoi kutsumaan minua pupuksi ja kuvaili miltä näyttäsin jossain playboy-asussa. Hyi ällö! Rupesi oksettamaan. Jotkut varmaan tykkäävät tuollaisesta, mutta niin kuin joku hyvin sanoikin, on nämä asiat mielipide kysymyksiä ja onneks mun ei tarvi tollasta kuunnella!
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan kauheita asioita elämässäsi ja toivon kaikkea hyvää sinulle. Tuli ihan paha mieli puolestasi.
puuta heinää ja niin pois päin. Painetaan sitten villasella jälkikäteen eikä huudella muille.
Mies 41 v.
Ei välttämättä niin, että olisi rakastunut aapeehen. Mutta tykkäävät hänestä paljon, ovat niin tottuneita siihen, että ap on kiinteä osa heidän elämäänsä ja nyt kun ap:lla vaikuttaa olevan joku vakavasti otettava mies, tämä siskon mies kokee tilanteen "uhkaavana", kukaan mies ei ole riittävän hyvä tälle, on siis mustasukkainen.
Siksi on tehnyt tikusta asiaa, varmaan puhe on jotenkin liipannut naisten ihanuutta, seksiä tms. Kun tämä ap:n mies on sitten kommentoinut jotain, on tämä siskon mies riipinyt siitä tällaisen version ja kokee nyt "velvollisuudekseen" pelastaa ap tällaiselta julkealta, kamalalta mieheltä, ettei tuttu ja turvallinen kuvio rikkoudu ja ap säilyy sinkkuna.
et edes tiedä mitä on oikeasti puhuttu. se juoru-ukko voi vetää omiaan. tai on kehunut kuinka panee omaansa ja ukkos on vaan vetäny läppää ollakseen messissä ilman ihmeempiä ajatuksia. lopputulos on että olet idioottia ja se ansaitseekin parempaa. ihan sama.
et edes tiedä mitä on oikeasti puhuttu. se juoru-ukko voi vetää omiaan. tai on kehunut kuinka panee omaansa ja ukkos on vaan vetäny läppää ollakseen messissä ilman ihmeempiä ajatuksia. lopputulos on että olet idioottia ja se ansaitseekin parempaa. ihan sama.
Ap:tä viedään kyllä tässä ihan täysillä. Ja ihmettelen kun aikaihminen(kö?) ei ole oppinut vielä, että tarinalla on aina kaksi puolta. Heti on syyttämässä eikä usko mitä miesystävä sanoo. Outoa.
Onkohan ap:n siskolla lalpsia? Ne pelkää tietty menettävän ilmaisen lapsenlikan.
Eikä se siskonmies takuulla ole kertonut mitä HÄN sanoi.
Ap:stä pidetään huolta perheessä mikä on NORMAALIA!!! Eihän nyt kukaan järkevä ihminen puhu tuolla tavoin kenestäkään (!!!!) ja vielä perheelle!!! Turpa kiinni nyt ääliöt! Menkää muualle aukomaan päätänne.
Onneksi ap on järkevä ihminen!
huomaatko miten typerä se ukkeli on? Jos olisi pyytänyt anteeksi ja pahoitellut tilannetta olisi sen ehkä joku rupumammasukuineenjaystävineen voinutkin ylpeillen sietää.
Tässä tapauksessa ukkeli rupesikin syyttelemään siskoasi ja sen miestä!!!!!!!!! Ääliö sanon minä ja nopeesti nyt karkuun. Ei edes taitoa selvitä hankalasta tilanteesta ja ajattelehan mitä jatkossa olisi seurannut. Luultavasti olisi kartellut sinun perhettäsi aina -olisiko se ollut sinusta mukavaa?
Puhuvatko miehet sellaista nykyään? Varsinkin kysyykö mies vaimonsa siskon uusimmalta miesystävältä ensitapaamisella, että mistäs tykkää eniten tossa vaimon siskossa? Miksei miehet puhu vaan urheilusta ja tietokoneista.