Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuten niin lupaavalta vaikuttanut suhde kaatui yhteen lauseeseen.

Vierailija
11.11.2011 |

Seurustelin oikein mukavan miehen kanssa. Viime viikonloppuna uskaltauduin hänet jo esittelemään siskolleni ja siskon miehelle. Vietettiin siis viikonloppua siinä yhdessä, miehet saunoi ja me siskon kanssa juoruttiin ja kokattiin yms.

Kaikki meni tosi hyvin ja mulle on niin tärkeää, että systeri ja miehensä tykkää kanssa mun nykyisestä, koska vietän paljon aikaa heidän kanssaan.

No eilen sitten siskon mies soittaa mulle ja kertoi mitä siellä saunassa oli tapahtunut. Kertoi, että hän on miettinyt koko viikon viitsiikö edes kertoa koko asiaa, kun oltiinhan siinä humalassa yksi jos toinenkin jne.

Kertoi sitten, että tämä mies (jota olen tapaillut 4kk) oli kertonut hänelle että **** on niin ihana kun se tykkää panettaa itteensä joka asennosta ymym. mikä EI siis pidä todellakaan paikkaansa! Sängyssä ollaan oltu vasta 2x ja suurinpiirtein edestä ja takaa ja mies puhuu jotain tuollaista järkyttävää mun läheisille!

Meidän piti tänään viettää leffailtaa, laitoin vain miehelle viestin ettei tarvi tulla, tää juttu oli nyt tässä. Ei ymmärrä asiaa, soittelee (en ole vastannut) ja lähettelee viestejä mikä mulle on tullut...

Olen niin raivoissani, tunnen oloni niin esineellistetyksi. En voi ajatellakaan jatkoa tämän miehen kanssa! Sydän itkee :(! Olenko liian jyrkkä? Oliko ne vain jotain kännipuheita? Mitä sinä tekisit/ajattelisit?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse voi sietää tuota seksijutuilla avoimesti joka suuntaan leveilevää ihmistyyppiä enkä todellakaan haluaisi parisuhteeseen sellaisen kanssa. Toisentyyppisen ihmisen mielestä se taas on ihan vain mukavaa jutustelua, ja heillä on oikeus mielipiteeseensä, mielipidekysymyshän tämä on. Meidän ei vain kannata yrittää seurustella keskenämme.

Vierailija
22/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin siltä siskolta, että mitäs hänen mies on sitten repostellut puolestaan saunassa... Tuskin tuo sinun ukkosi ihan yhtääkkiä puun takaa töksäyttäen on mennyt tuollaista lausumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on ahdasmielinen lasken sen vanhukseksi. Nekin ehkä kertoisivat, jos muistaisivat. Maailma on nyt vähän toinen kun siveään entisaikaan. Että tervetuloa 2000-luvulle.

Vierailija
24/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi känninen hölmö lause ja olet valmis heivaamaan miehen pellolle. Ehkä on parempi lopettaa heti, jos sielusi on noin herkkähipiäinen. Tuohan oli miehinen kehu, vaikkakin väärässä tilanteessa.

Vierailija
25/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin nyt sitten ja pyysin käymään. Kysyi, että mikä mua oikein vaivaa ja kerroin mitä olen kuullut hänen puhuvan. Kielsi kaiken ja lisäsi, ettenkö huomannut kuinka siskoni ja miehensä olivat kokoajan häntä vastaan!? No en huomannut, kun eivät olleet! Oikeasti mun sisko on sellainen, että siitä huomaa jos ei tykkää, samaten miehensä. Tää juttu oli nyt tässä.

ap ;(

Vierailija
26/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi känninen hölmö lause ja olet valmis heivaamaan miehen pellolle. Ehkä on parempi lopettaa heti, jos sielusi on noin herkkähipiäinen. Tuohan oli miehinen kehu, vaikkakin väärässä tilanteessa.

tuo on kaikkea muuta kuin kehu! Erittäin loukkaavaa käytöstä.

ap

Vierailija
27/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti aivan hämillään tilanteesta. Sinä olet tehnyt häneen vaikutuksen ja hän on kehunut sinua siskosi miehelle - vähän rahvaanomaisesti ja humalaisella liioittelulla - kehunut kuitenkin.

Jos mies muutoin on täydellinen, niin älä anna tuon hämätä. Puhukaa asiat selviksi.

Jos tuntuu että mies on muutoinkin juntti, kuin kännipuheiltaan, niin anna sitten kenkää.

Kännissä tulee höpötettyä joskus ihan typeriäkin. Varsinkin jos ovat olleet saunassa ja mies ei ole vain osannut pukea tunteitaan sanoiksi. Ajatellut että toiselle miehelle ei leperrellä rakkaudesta tai romantiikasta vaan puhutaan "siitä" ja vähän ronskimmin.

Vierailija
28/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että paljastui ennen kun meni suhde liian vakavaksi. -28

Soitin nyt sitten ja pyysin käymään. Kysyi, että mikä mua oikein vaivaa ja kerroin mitä olen kuullut hänen puhuvan. Kielsi kaiken ja lisäsi, ettenkö huomannut kuinka siskoni ja miehensä olivat kokoajan häntä vastaan!? No en huomannut, kun eivät olleet! Oikeasti mun sisko on sellainen, että siitä huomaa jos ei tykkää, samaten miehensä. Tää juttu oli nyt tässä.

ap ;(

Vierailija
29/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatko todella siskosi mieheen? Onko paisutellut asiaa? Entä onko mahdollista, että kumppanisi oli niin humalassa ettei muista puheitaan?

Kysyt uudestaan mieheltä mitä todella tapahtui saunassa ja muistaako mies kaiken.

Jos olet todella tykästynyt mieheen ja on vaikuttanut kaikin puolin rehdiltä ja kivalta, ei varmaankaan kannata heivata pois ihan tosta noin vain yhden humalaisen kommentin takia (vaikka tosi ikävä kommentti olikin jos totta on).

Vierailija
30/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te siis olette seurustelleet jo 4kk ja olette olleet sängyssä vasta kahdesti?? Ja heti roudasit miehen samaan saunaan siskonmiehen kanssa, joka siis on nähnyt miesystäväsi alasti tasan puolet vähemmän kuin sinä?

Vierailija
31/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olekot sä ap koskaan (sala)kuunnellut kännisen miesporukan juttuja? Nehän voi olla tuota tasoa vaikka ikääkin ois. Ei niitten juttujen pointti ole olla rehellinen. Se on kisa jossa kilpaillaan, kenellä on isoin auto, isoin penis, isoin palkka jne. Puolet niistä jutuista on valetta ja kaikki tietää sen. Siinä helposti esineellisestään se oma rakas tyttöystävä/puoliso. Ei riehakas känninen miesporukka vaan toimi niin, että joku herkistelee, että "on se Mirkku vaan niin ihana sielu ja sillä on niin nätit silmät". Siinä ympäristössä puheet voi olla karuja ja ronskeja. Se on vaan peliä.

Vierailija
32/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te siis olette seurustelleet jo 4kk ja olette olleet sängyssä vasta kahdesti?? Ja heti roudasit miehen samaan saunaan siskonmiehen kanssa, joka siis on nähnyt miesystäväsi alasti tasan puolet vähemmän kuin sinä?

mä sitä sinne saunaan roudannu. Ihan itse meni talon isännän mukana. Ja se on tosi, että sängyssä oltu 2x ja se ensimmäinenkin lähetyssaarnaaja kesti jotain minuutin jos sitäkään. Ja sitten puhuu tämmösiä siellä saunassa ollessaan? Ehkä toi voi nuoremmille olla ihan ok. Mulle ei.

ap

Vierailija
33/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olit aktiivinen ja annoit miehelle mahdollisuuden. Ei kannata ottaa takaisin ihmistä, jolle omien mokien kieltäminen on tapa selvitä ongelmista. Jotain tyhmää hän takuulla on sanonut, vaikkei siskosi olisikaan toistanut sanasta sanaan oikein. Jos mies olisi edes vedonnut humalatilaan ja ottanut sillä tavalla vastuun teostaan, olisi hänelle voinut antaa vielä jatkoaikaa.

Vierailija
34/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskos mies heittää legendaa, jossa ainakin puolet liioittelua.

Vierailija
35/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olekot sä ap koskaan (sala)kuunnellut kännisen miesporukan juttuja? Nehän voi olla tuota tasoa vaikka ikääkin ois. Ei niitten juttujen pointti ole olla rehellinen. Se on kisa jossa kilpaillaan, kenellä on isoin auto, isoin penis, isoin palkka jne. Puolet niistä jutuista on valetta ja kaikki tietää sen. Siinä helposti esineellisestään se oma rakas tyttöystävä/puoliso. Ei riehakas känninen miesporukka vaan toimi niin, että joku herkistelee, että "on se Mirkku vaan niin ihana sielu ja sillä on niin nätit silmät". Siinä ympäristössä puheet voi olla karuja ja ronskeja. Se on vaan peliä.

ei ollut mikään riehakas porukka, vain siskon mies ja tämä minun. Ja en ole koskaan salakuunnellut? Pitäisi kai aloittaa? Siskon mies ei ole lietsonut tuota puhetta. Oli kysynyt mistä tykkää minusta ja vastaus on kun ***Ä on niin ihana kun se haluaa PANETTAA itseään joka suunnasta! Siis voiko tämmönen tosiaan olla jonkun mielestä kohteliaisuus? Ja miksi, kertokaa sekin!? Musta tuo on törkeyden huippu! Ja vielä kieltää kaiken ja alkaa muita syyttämään!

ap

Vierailija
36/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin ongelma on tuo lausahdus, mutta sen sijaan et näe mitään kummallista siinä että olette 4kk seurustelun aikana panneet vain kahdesti ja ilmeisesti sekin on ollut aika nihkeetä? Ehkä toi miesystäväsi kommentti oli ironiaa, olet hirveä pihtari joka ei anna edes koskettaa, niin mies heittää susta sitten tollasta legendaa.

Vierailija
37/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tuskin on merkitystä sillä, oliko miehen oksennus tarkoitettu ironiseksi vai rehelliseksi kehuksi.

Vierailija
38/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kultasi äkkiä kesken kaiken tokaisi toiselle miehelle näin. Luulen myös, että tilanne oli miehelle kaikin puolin aika stressaava. Arvaa vaan yrtittivätkö siskosi ja hänen miehensä vähän udella kaikenlaista. Ja varsinkin sitten kun ollaan miesten kesken.

Älyttömästihän hän tämän asian totesi, tyhmästi suorastaan. Tuon ikäiseltä ihmiseltä odottaisi toisenlaista kielenkäyttöä. Mutta jos olette duunareita, niin tällaisiahan ne jutut on.

Toisaalta siskosi mies kyllä petti uuden "ystävänsä" luottamuksen aikalailla. Luottamuksellahan tuo asia oli sanottu ja nyt sen tietävät sun lisäksesi varmaan jo noin 10 000 av:n lukijaa.

Joten tälle miehelle sanoisin: juokse vielä kun pääset! Sun "tyttöystävä" levittelee teidän yksityisiä asioita nettiin.

Vierailija
39/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen kannattaa juosta myös siksi, että ap kyselee neuvoja av:ltä. Aika looserimeinkiä jos ei ole läheisiä ihmisiä joilta kysellä.

Vierailija
40/70 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin ongelma on tuo lausahdus, mutta sen sijaan et näe mitään kummallista siinä että olette 4kk seurustelun aikana panneet vain kahdesti ja ilmeisesti sekin on ollut aika nihkeetä? Ehkä toi miesystäväsi kommentti oli ironiaa, olet hirveä pihtari joka ei anna edes koskettaa, niin mies heittää susta sitten tollasta legendaa.

mun mielestä siinä ole mitään kummallista ettei seksiä ole ollut ennen kuin minä olen antanut eli kun olen alkanut luottamaan. Ja sekin nyt romuttui tässä ihan heti kerralla. Täytyy seuraavalla kerralla odottaa 5kk. Mulla on omat syyni miksi en halua harrastaa vieraiden kanssa seksiä, hyvät sellaiset ja vaikkei olisikaan, mitä sitten? Ei noin vaan saa puhua.

ap