Muuten niin lupaavalta vaikuttanut suhde kaatui yhteen lauseeseen.
Seurustelin oikein mukavan miehen kanssa. Viime viikonloppuna uskaltauduin hänet jo esittelemään siskolleni ja siskon miehelle. Vietettiin siis viikonloppua siinä yhdessä, miehet saunoi ja me siskon kanssa juoruttiin ja kokattiin yms.
Kaikki meni tosi hyvin ja mulle on niin tärkeää, että systeri ja miehensä tykkää kanssa mun nykyisestä, koska vietän paljon aikaa heidän kanssaan.
No eilen sitten siskon mies soittaa mulle ja kertoi mitä siellä saunassa oli tapahtunut. Kertoi, että hän on miettinyt koko viikon viitsiikö edes kertoa koko asiaa, kun oltiinhan siinä humalassa yksi jos toinenkin jne.
Kertoi sitten, että tämä mies (jota olen tapaillut 4kk) oli kertonut hänelle että **** on niin ihana kun se tykkää panettaa itteensä joka asennosta ymym. mikä EI siis pidä todellakaan paikkaansa! Sängyssä ollaan oltu vasta 2x ja suurinpiirtein edestä ja takaa ja mies puhuu jotain tuollaista järkyttävää mun läheisille!
Meidän piti tänään viettää leffailtaa, laitoin vain miehelle viestin ettei tarvi tulla, tää juttu oli nyt tässä. Ei ymmärrä asiaa, soittelee (en ole vastannut) ja lähettelee viestejä mikä mulle on tullut...
Olen niin raivoissani, tunnen oloni niin esineellistetyksi. En voi ajatellakaan jatkoa tämän miehen kanssa! Sydän itkee :(! Olenko liian jyrkkä? Oliko ne vain jotain kännipuheita? Mitä sinä tekisit/ajattelisit?
Kommentit (70)
on kyse? Itse kyllä vetäisin herneet nenään ja henkitorveen saakka. Tuo on törkeää.
takaapäin?
suoraan sanoen, en haluis, että seksielämää repostellaan noin, ei sukulaisten, ei kavereiden kesken
paska juttu, ehkä vaan elvisteli?
Ihme juorukello muuten tuo sun siskosi mies..
mä ottaisin asian puheeksi suoraan miehen kanssa, kertoisin mitä olen kuullut ja miltä se musta tuntuu sekä miksi se tuntuu siltä. Ja sitten kuuntelisin mitä se siihen sanoo ja millä tavalla ja sitten vasta tekisin ratkaisuja.
Jos ei tällaiseen puheeseen kykene, ei oikein millään parisuhteella ole toivoa - asioista pitää pystyä puhumaan, jos jokin vaivaa. On sitten kyse isosta tai pienestä asiasta.
Itse asiasta, paljon riippuu siitä miten mies on puhunut. Jos on ollut entinen kumppani pelkkänä lahnana,voi oikeasti olla jo kahden kerran jälkeen hieman vaihtelusta niin innoissaan, että koko lause on tarkoitettu todella positiiviseksi. Tai sitten on kännipäissä yrittänyt jotain kehuskella. Tai sitten kuvittelee sut erilaiseksi kuin olet tai olet antanut ymmärtää asioita, jotka ei pidä paikkaansa... vaihtoehtoja on niin monta, että kannattaa puhua.
Ja mitäs se siskon mies oli puhunut? Vai oliko ystäväsi ihan vain yhtäkkiä tälleen avautunut?
varmasti aivan hämillään tilanteesta. Sinä olet tehnyt häneen vaikutuksen ja hän on kehunut sinua siskosi miehelle - vähän rahvaanomaisesti ja humalaisella liioittelulla - kehunut kuitenkin.
Sinuna pyytäisin miehen käymään ja kertoisin, että tuli ylireagoitua. Sitten sopisitte, mitkä asiat pidetään yksityisinä ja miten sinä haluat asioista puhuttavan. Jos mies enää haluaa sinua tavata.
Järkyttävää käytöstä. Me ollaan miehenki kanssa ihan penikoita varmasti teihin verrattuna (minä 21v. ja mies 23v.) eikä siltikään tulisi mieleenkään missään tilassa puhua tuollaisia omasta kumppanista. Meidän seksielämä ei kuulu muille ja tiedän ettei mieheni puhu tuollaisia. Tunnen hänet sen verran hyvin. En voisi olla miehen kanssa joka puhuu noin esineellistävään sävyyn omasta rakkaastaan. Ei me tosiaan olla mitään siveydensipuleita mutta tuollainen puhe nyt vaan on tosi mautonta ja hirveää.. Etsisin sinuna jonkun aikuismaisemman ja minua arvostavan miehen.
vähän kateellinen ja on siksi värittänyt miehen sanomisia.
Kuinkahan hyvin se siskon mies nyt muistaa mitä se uusi mies on puhunut saunassa? Oliko siskon mies itse humalassa? Voiko olla, että mies olisi kehunut sinua esim. seksikkääksi ja vapaamieliseksi ja siskosi mies vain paisuttelee asiaa?
Kyllä kysyisin sen miehen oman version tapahtuneesta ja sitten vasta miettisin eroa tms..
Kyllä nykyään repostellaan kaikkien seksitemput. Mutsikin kertoo. Asennot ja ääntelyt tiedetään paremmin kun ko. henkilö itse. Eihän tuossa nyt mitään erikoista ollut. Jo koulun naulakolla naurettiin kun pojat kertoivat yhdestä likasta miten se "värisee" oudosti (ja hieno esitys siihen päälle) ennen kuin tulee niin jätkäkin saa samalla. Kyllä nauratti makeasti ja likka ei huomannut mitään. Samaan syssyyn tuli luettelo ketkä kaikki oli siltä jo saaneet ja mitä muut oli mieltä tästä erikoisesta värinästä;)
joka paljastuksia siellä teki. ;)
ja kaverini käy aina tilittämässä miten meni treffit ja se kertoo kyllä ensin vanhemmilleen millainen mies oli sängyssä. Minä kuulen sitten.
Tää mies on jo 37 vuotias. Eronnut vaimostaan 2v sitten ja ovat olleet naimisissa 17v, joten voi olla ettei kokemusta paljoa ole... Mutta kuitenkin! Mennä puhumaan tuommoisia mun läheisille! Siskon mieheen luotan kuin vuoreen, se on ja se pysyy ja on rehti ja rehellinen mies eikä varmasti puhele mitään seksiasioita muiden kuin vaimonsa kanssa.
Pyydän nyt kuitenkin käymään, vaikka tuntuu kyllä huonolta sekin, että menisin kertomaan mitä siskon mies on mulle kertonut luottamuksella :/.
ap
äkkiää karkuun! Kännipäissä elvistely ei ole mikään puolustus sen sijaan se kertoo että on antanut itselleen luvan kännin varjolla puhua täysin sopimattomia ja tulee varmasti jatkossakin puhumaan.
kertoa oma versionsa. Mitä jos siskon mies on myös avautunut ja sen takia sun mieskin on alkanut sepittämään tuollaista..? Siskon mies tottakai jättänyt omat puhumisensa sanomatta..Musta myös omituista että siskon ukko juoruaa poikien kännisiä saunajuttuja vaimolleen, vaikka törkeestihän se sun mies oli sanonutkin.
Mä tiedän että mun mies on ihan pölö kännissä ja niin on myös siskonikin. Onneksi ne on kuitenkin sen verran fiksuja etteivät avaa sitä sanaista arkkuaan meille vaan naureskelevat toisilleen omia hölmöilyitään:)
Ei kukaan YKSIN tuollaisia juttele, jostain se kimmoke lähti.
SINÄ ET TIEDÄ mitä sun siskon mies puhuu saunassa muitten kanssa ja heti on oletus että sun mies on joku pervo ja muut vaan saunassa hiljaa kuuntelee eikä osallistu? Ihan oikeasti!
Hohhoijaa
Aikuista naista ei tuollainen hetkauttaisi, lähinnä voisi olla ylpeä, että seksi on ollut miehen mielestä mahtavaa!
Sitä paitsi, oletko ihan varma, että siskosi mies on kertonut nyt totuuden ihan sanasta sanaan? En tarkoita että valehtelisi tahallaan, mutta kännipuheet on kännipuheita.
oli kertonut hänelle että **** on niin ihana kun se tykkää panettaa itteensä joka asennosta ymym. mikä EI siis pidä todellakaan paikkaansa!Meidän piti tänään viettää leffailtaa, laitoin vain miehelle viestin ettei tarvi tulla, tää juttu oli nyt tässä. Ei ymmärrä asiaa, soittelee (en ole vastannut) ja lähettelee viestejä mikä mulle on tullut...
Olen niin raivoissani, tunnen oloni niin esineellistetyksi. En voi ajatellakaan jatkoa tämän miehen kanssa! Sydän itkee :(! Olenko liian jyrkkä? Oliko ne vain jotain kännipuheita? Mitä sinä tekisit/ajattelisit?
Ja ihan ilman selityksiä. Miksi sulle on niin tärkeää meillekin kertoa ETTEI pidä paikkaansa, että antaisit joka asennossa:-)
Suosittelen kyllä keskustelua. Voit siinä sitten tälle miehelle kertoa, että olet oikeasti tosi ahdasmielinen ja näyttänyt jo kaikki sallitut seksiasennot niinä kahtena kertana. Voi sitten mies päättää jatkaako sun kanssa.
KESKUSTELUA IMMEISET, niin sujuu parisuhde paljon paremmin.
Se on oikeusjärjestelmän perusasia.
Kysy miesystävältäsi ensin ennen kuin uskot kavalaa siskonmiestä.
Yli kolmekymppisen tuomitsisin peruuttamattomasti moukaksi. Toisaalta jos olette nuoria eikä mies ole kokenut seurustelua aiemmin, voi tapahtuneen laittaa nuoruuden ja kokemattomuuden piikkiin.
Joka tapauksessa selitä miehelle juurta jaksain, mikä meni pieleen ja miksi se on sinusta (ja melkein kaikista muistakin) moukkamaista ja loukkaavaa. Jos hän on yhtään fiksu, osaa katua ja pyytää käytöstä anteeksi, tai ei ainakaan tee samaa mokaa seuraavassa suhteessa.
mutta sinuna ehkä laittaisin viestiä tai jotenkin selittäisin/kysyisin tältä miesystävältä, että mitä ne sellaiset puheet oikein olivat.
Ja mistä sä ihan varmaksi voit tietää, ettei se siskosi mies vähän paisuttele asiaa tms.?