Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten linnan juhlien vieraat valitaan käytännössä?

Vierailija
11.11.2011 |

Tarkoitan voiko sinne esimerkiksi ehdottaa jotakuta ansioitunutta vai tekeekö presidentti valinnat ihan itse?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pieni haastattelu ja pitää esittää jotain meriittejä, miksi pitäisi saada se kutsu ja onko puku valmiina, minkä tyylinen, kuka on avecci jne. Suhteilla tietysti pääsee helpommin mutta olen sitkeesti joka vuosi soitellut ja uskon et joku päivä sitkeys palkitaan : )

Vierailija
2/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nauraa sulle. Vittu miten joku voi olla noin HÖLMÖ ! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pieni haastattelu ja pitää esittää jotain meriittejä, miksi pitäisi saada se kutsu ja onko puku valmiina, minkä tyylinen, kuka on avecci jne. Suhteilla tietysti pääsee helpommin mutta olen sitkeesti joka vuosi soitellut ja uskon et joku päivä sitkeys palkitaan : )

Vai ehdotellut jotakin tuttuasi tai ystävääsi kutsuttavaksi sinne?

Vierailija
4/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tpk.fi/public/default.aspx?nodeid=41463

Tossa on yhteystiedot, presidentille voi ihan lähettää vaikka sähköpostia ja siinähän voi perustella sitä linnan juhliin pääsyään ja kertoa muutenkin terveisiä.

Vierailija
5/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole itse tajunneet kutsua itseään linnan juhliin.

Vierailija
6/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'vakiot', vuoden aikana kutsun ansainneet kuten mm-mitalistit sun muut, ja lopuista sitten ehdotukset, ja totta kai sinne eri tahot tekevat ehdotuksia esim. jarjesto- tai hyvantekevaisyyshommissa kunnostautuneista. Uskon kylla etta presidentilla on vaikutusmahdollisuus noiden valintaan jotka eivat ole itsestaanselvyyksia.

Vierailija
7/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ansioitunut esimerkiksi tällä tärkeällä äitien kohtaamispaikalla päivystämisessä ja vertaistuen tarjoamisessa ihan vapaaehtoispohjalta.

Vierailija
8/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikein kaikkien HÖLMÖJEN ÄITI ! Ei muutako kaavaketta peliin ja pääset pressalle kylään ! HÖLMÖ !

Vierailija
9/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on SITTEN HÖLMÖ!!!!

Vierailija
10/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

presidentin Suomen matkoilla tapaamista ihmisistä. Uhreilun eri liitot lähettävät ehdotuksensa kutsuttavista. Presidentti lisää listaan omia sukulaisiaan sekä henkilöitä, jotka haluaa ehdottomasti muuten vaan kutsua. Pakolliset kutsuttavat ovat joka vuosi samat: Mannerheim-ristin ritarit, entiset presidentit, entiset eduskunnan puhemiehet, entiset pääministerit, ritarikuntien edustajat, kirkon ja yliopistojen edustajat, kansanedustajat, akateemikot, diplomaatit jne.

Vierailija
11/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on myös ns. teemoja, eli kutsutaan enemmän urheiluun liittyviä ihmisiä, joku vuosi taas musiikkiin liittyviä, sitten taiteeseen yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi