Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan käytös- miten reagoisitte?

Vierailija
11.11.2011 |

Meidän teini kertoo nykyisin vähän väliä millaista kaaosta heidän luokan englannin tunnit on.

Oppilaat käyttäytyvät huonosti, myös minun tyttäreni (on kyllä yritetty opettaa muuta) eikä ope tunnu saavan porukkaan mitään kuria.

Opelta puuttuu auktoriteetti ja hän yrittää korvata sitä huutamalla ja kiroilemalla.

Lisäksi hän uhkaa lyödä oppilaita esim. kirjalla tai kynällä. Jotain poikaa oli kai jopa potkaistu.

Mä tavallaan ymmärrän opea, koska tyttäreni luokka kuullostaa siltä, että se täynnä sekopäitä jotka provosoi opettajaa minkä ehtivät. MUTTA tuolla systeemillä ne ei kukaan opi englantia eikä tilanne rauhoitu.

Mitä tekisit jos olisit minä? Vai tekisitkö mitään?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat eivät merkitse wilmaan koska heillä on kuitenkin keskinäinen kilpailu siitä kuka pärjää parhaiten oppilaiden kanssa jne.

Eli suurin osa kersoista käyttäytyy kaikilla tunneilla 100 kertaa huonommin kuin vanhemmat kuvittelevat tai mitä käytösnumero antaa ymmärtää.

Mutta jos vanhemmat eivät kunnioita ketään, niin eivät ne kakaratkaan ketään kunnioita. Kaikki tekevät mitä haluavat ja röyhkeimmät varsinkin. Muut nuolevat näppejään. Niinhän se menee.

Vierailija
42/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yläaste ikäisillä pojilla voi olla fyysiset ominaisuudet sitä luokkaa, että he voivat halutessaan poistaa opettajan luokassa, varsinkin jos kuvioon yhdistetään, painonnostoa ja kamppailulajiharrastuksia, mitkä eivät ole mitenkään harvinaisia.

Ei nämä asiat mitenkään uusia ole. Samanlaista oli jo silloin kun itse kävin kouluni 80 ja 90-luvulla. Ei häiriköille löytynyt silloinkaan mitään vastusta mm. koulumme rehtorikin sai uhkauksia niskaansa, kun yritti panna riehakkaimpia poikia aisoihin siinä onnistumatta. hintelä ruotsinmaikka sai mustan silmän...

Poliisia ei pitäisi asiaan sotkea, erityisluokille ei voi kaikkia laittaa, oppilaisiin ei voi koskea, mutta jotain varmasti tarvitsi näissä ongelmapaikoissa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä häirikköjä on joita kaikki vain pelkäävät, joka ainoa opettaja ja oppilas. poliisi pitäisi sotkea asiaan mukaan. Miksi ei?

Vierailija
44/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulusta pitäisi voida poistaa ja vanhemmat saisivat itse hankkia kakaroilleen päivähoidon. Miksi sieläl on pakko roikkua jos ei kiinnosta?

ei työpaikkojakaan tule kaikille olemaan tulevaisuudessa. suorilla potkut niille, jotka tulevat vain häiriköimään toisten oppimista

ja jäljelle jää vain 4, jotka haluavat oppia?

Menee paljon ruokaa hukkaan, ja vain harva oppii. Lopuista tulee jätettä. Kyllä jonkinlainen pakko-oppi olisi hyvä. Moni oppisi perusteet olemalla asiallisesti tunnilla ja selviäisi eds tyydyttävästi. Nythän on niin että tyydyttävän saavat eivät oikeasti ansaitsisi edes pääsyä luokalta tai kurssilta.

Opettajat eivät vain halua heitä jatkossakaan tunnille. Järkevää on siis päästää pahimmat paskapäät seulan lävitse.

Se laskee tasoa.

Vierailija
45/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulusta pitäisi voida poistaa ja vanhemmat saisivat itse hankkia kakaroilleen päivähoidon. Miksi sieläl on pakko roikkua jos ei kiinnosta?

ei työpaikkojakaan tule kaikille olemaan tulevaisuudessa. suorilla potkut niille, jotka tulevat vain häiriköimään toisten oppimista

ja jäljelle jää vain 4, jotka haluavat oppia?

Menee paljon ruokaa hukkaan, ja vain harva oppii. Lopuista tulee jätettä. Kyllä jonkinlainen pakko-oppi olisi hyvä. Moni oppisi perusteet olemalla asiallisesti tunnilla ja selviäisi eds tyydyttävästi. Nythän on niin että tyydyttävän saavat eivät oikeasti ansaitsisi edes pääsyä luokalta tai kurssilta.

Opettajat eivät vain halua heitä jatkossakaan tunnille. Järkevää on siis päästää pahimmat paskapäät seulan lävitse.

Se laskee tasoa.

Jep. Kaikkihan sen tietävät, että pahimpien paskapäiden koulusta pääsyä odottavat innolla kaikki opettajat ja oppilaat, siis niiden ketä pitää pelätä. Röyhkeiden ja väkivaltaisten. ja heidät päästetään kursseista läpi koska heistä halutaan eroon.

kyllä jotkut vanhemmat laittasivat kersansa kuriin, jos vaihtoehtona olisi joutua potkituksi pois koulusta. vanhemmat oppisivat itsekin kunnioittamaan muita ihmisiä. Nythän haetaan oman kakaran huonoon käytökseen lähes poikkeuksetta syytä muista. peiliin ei katsota eikälaiteta kakaraa katsomaan.

Vierailija
46/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti toki voit ottaa opettajaan yhteyttä ja kysyä. Haluan vielä todeta, ettei suinkaan kaikissa kouluissa meno ole hurjaa. Itse asiassa hyvin suuri osa teini-ikäisistä käyttäytyy ihan hyvin.

Vierailija
47/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä häirikköjä on joita kaikki vain pelkäävät, joka ainoa opettaja ja oppilas. poliisi pitäisi sotkea asiaan mukaan. Miksi ei?

wouuuu vttu vittu vittu spiidi ne kutsu skoudet tänne sun takii spiidi! vittu vittu spiidi. Vitun spiidi jätkä o vitu seko.

Noin ja Spiidi on kingi.

Kouluihin tarvitaan iisoja lihaksikkaita miehiä.

Vaikkapa neljä reipasta budoportsaria.

Vierailija
48/48 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wouuuu vttu vittu vittu spiidi ne kutsu skoudet tänne sun takii spiidi! vittu vittu spiidi. Vitun spiidi jätkä o vitu seko. Noin ja Spiidi on kingi. Kouluihin tarvitaan iisoja lihaksikkaita miehiä. Vaikkapa neljä reipasta budoportsaria.

mä niin toivon enempi yksityskouluja S uomeen, rahalla saa ja hevosella pääsee....

eli pääsis roskasakista eroon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän