Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein vai ei raiskausko?

Vierailija
11.11.2011 |

Miehen kanssa oli pientä riitaa/kiukkuista keskustelua joka jäi mielestäni auki. Mies poistui makuuhuoneesta ja tuli kohta takaisin, alkoi kosketteleen minua ja sanoin että ei nyt kiinnosta seksi kun on ilkeä ja kiukkuinen minulle. Mies ei lopettanut vaan jatkoi koskettelua, kielsin uudelleen ja käänsin selkäni hänelle. Mies työnsi käden jalkojen väliin ja työntyi samantien sisääni. Itkin enkä liikkunut ollenkaan, lamaannuin jotenkin ihan täysin(mieleen tuli teini-iässä koettu raiskaus, joka jähmetti minut kokonaan) Mies suorittu itsetyydytyksensä loppuun ja sanoi sitten että ethän edes kieltänyt.

Tuossa tapahtuman aikana muistin kuinka mies harrasti seksiä kanssa kun olin lähes sammuneena, hänen juottamien paukkujen jäljiltä, en yleensä juo mitään ja nyt mies teki minulle triplagini-lonkeroita, joista kertoi vasta seuraavana päivänä.

En halua enää seksiä mieheni kanssa, hänen lähelle tulot ellottaa minua ja ahdistaa minua.

Olen ihan hukassa ja päässä velloo vain ajatus kuinka hän saattaa tehdä noin minulle

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies työnsi käden jalkojen väliin ja työntyi samantien sisääni.

-Mies suorittu itsetyydytyksensä loppuun ja sanoi sitten että ethän edes kieltänyt.

Niin että miten siinä kävi, mitä se työnsi sissäsi kun itse runkkasi itseään vai? Jokseenkin epämääräinen provon yritys tai tosi huonosti selitetty, kerro tarkemmin.

Minusta se oli juuri sitä, mies runkkasi kalunsa minun sisään, ei mitään muuta.

Vierailija
22/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menette yhdessä terapiaan tai pakkaat ukkos kamat oven toiselle puolelle. Normaalisti ette voi kuitenkaan suhdettanne jatkaa. Ja vaikuttaa siltä ettet itse ole päässyt menneisyydestäsi vielä eroon. Eli terapiaan suuntaat ja juttelet ammattilaisen kanssa tapahtumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt, voisin vain pakata laukkuni ja kadota vähäksi aikaa jonnekin.

Nyt pakkaat päivän-parin tarpeet ja menet jonkun tutun luokse, jonka kanssa uskallat avautua tai vaikka varaat hotellihuoneen ja kävelet seurakunnan naispapin juttusille. Soitat miehellesi, että hänen tulee poistua talostasi pysyvästi. Käyt ilmoittamassa poliisille raiskauksesta ja kerrot, että olet pyytänyt miehen poistua asunnostasi. Selvität tai pyydät jotain selvittämään onko miehesi poistunut, jos ei ole, ilmoitat poliisille ja maanantaina tilaat lukkojen uuden sarjoituksen.

Vierailija
24/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menette yhdessä terapiaan tai pakkaat ukkos kamat oven toiselle puolelle. Normaalisti ette voi kuitenkaan suhdettanne jatkaa. Ja vaikuttaa siltä ettet itse ole päässyt menneisyydestäsi vielä eroon. Eli terapiaan suuntaat ja juttelet ammattilaisen kanssa tapahtumista.

Mietin tuota terapiaa, ainakin minä menen sinne taas. Olenhan käynyt tuon teini-iässä tapahtuneen raiskauksen jälkeen asian läpi psykologilla. Mutta nyt tuo tapahtuma palasi selvästi mieleen ja aiheutti totaalisen lamautumisen. Ihminen johon kuvittelin voivani luottaa voikin tehdä minulle noin. Suurin järkytys onkin kai tuo luottamuksen hajoaminen, en vain voi luottaa mieheen enää.

Vierailija
25/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, kun puhut omasta kodistasi. Jos olette naimisissa, niin kaipa se on miehesikin koti?

Vierailija
26/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella surullinen puolestasi.

Vierailija
27/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pari voi muuttaa toisen kotiin tavatessaan. Mitä niin outoa siinä on?

Molemmilla voi olla siis tavatessaan oma koti joista otetaan toinen yhteiseen käyttöön. Autokaan ei ole yhteinen vaan jonkun nimissä. Talolaina ihan sama jos sen hankkii itselleen eikä yhdessä.

Erotessa tai kuoleman tullen toki voi kumppani jäädä pahaan rakoon jos ei ole edunsaajana.

Vierailija
28/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain mahdollista, niin muuta pois. Onko lapsia? Voit aina pakata miehesi tavarat ja sanoa, että enää, et minua raiskaa ja ottaa miehen avain pois. Turvallisempaa on itse lähteä.

Vierailija
29/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi - on hirvittävää,että ihminen johon on luottanut sitten tekeekin jotain noin satuttavaa ja toista loukkaavaa. Valitettavasti tuollaiseen tekoon kykenevään mieheen ei voi luottaa koskaan jatkossakaan. Ja ei - onneksi kaikki miehet eivät ajattele toisen ihmisen fyysisestä koskemattomuudesta noin.

Olethan varovainen häätäessäsi miestä asunnostasi. Mielestäni saamasi toimintaneuvot poliisille ilmoittamisesta ja ystävien sekä sukulaisten apuun turvautumisesta ovat hyviä. Toivottavasti saat jätetyksi inhottavat kokemukset taaksesi (sekä tuon nuoruudenaikaisen raiskauksen että tämän äskettäisen) - tapahtuipa se sitten terapeutin kanssa juttelemalla, itseksesi asiaa käsittelemällä tai miten vain.

Ansaitset joka tapauksessa paljon parempaa - joten toivon kaikkea hyvää sinulle ja voimia!

Vierailija
30/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on sadisti ja raiskaaja. Rohkeasti ulos sellaisesta suhteesta!

Vierailija
31/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli raiskaus, aivan selvä sellainen. Toisekseen, jos mies ajattelee että edellinen tapauksesi oli sinun syytäsi, niin olet ottanut kumppaniksesi ihan väärän ihmisen, miehen joka ajattelee aivan samoin tavoin kuin se edellinen raiskaaja. Alistajan. Sinua alistetaan tässä suhteessa eikä arvosteta. Viisainta on, kun heität sen äijän kamoineen ulos, ja vaihdat asunnon lukot. Ota saikkua töistä, tilaa lukkojen sarjoitus samalle päivälle.

minun mieheni on melkoinen mau mau-vonkaaja sänkyasioissa, mutta ikinä ei ole väkisin sisään tullut.

Vierailija
32/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, kun puhut omasta kodistasi. Jos olette naimisissa, niin kaipa se on miehesikin koti?

Ja avioliittoa suunniteltiin

Vierailija
33/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi - on hirvittävää,että ihminen johon on luottanut sitten tekeekin jotain noin satuttavaa ja toista loukkaavaa. Valitettavasti tuollaiseen tekoon kykenevään mieheen ei voi luottaa koskaan jatkossakaan. Ja ei - onneksi kaikki miehet eivät ajattele toisen ihmisen fyysisestä koskemattomuudesta noin.

Olethan varovainen häätäessäsi miestä asunnostasi. Mielestäni saamasi toimintaneuvot poliisille ilmoittamisesta ja ystävien sekä sukulaisten apuun turvautumisesta ovat hyviä. Toivottavasti saat jätetyksi inhottavat kokemukset taaksesi (sekä tuon nuoruudenaikaisen raiskauksen että tämän äskettäisen) - tapahtuipa se sitten terapeutin kanssa juttelemalla, itseksesi asiaa käsittelemällä tai miten vain.

Ansaitset joka tapauksessa paljon parempaa - joten toivon kaikkea hyvää sinulle ja voimia!

Vastauksesi lohduttaa.

Olen tällä hetkellä sisareni luona ja järjestelen asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi