Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein vai ei raiskausko?

Vierailija
11.11.2011 |

Miehen kanssa oli pientä riitaa/kiukkuista keskustelua joka jäi mielestäni auki. Mies poistui makuuhuoneesta ja tuli kohta takaisin, alkoi kosketteleen minua ja sanoin että ei nyt kiinnosta seksi kun on ilkeä ja kiukkuinen minulle. Mies ei lopettanut vaan jatkoi koskettelua, kielsin uudelleen ja käänsin selkäni hänelle. Mies työnsi käden jalkojen väliin ja työntyi samantien sisääni. Itkin enkä liikkunut ollenkaan, lamaannuin jotenkin ihan täysin(mieleen tuli teini-iässä koettu raiskaus, joka jähmetti minut kokonaan) Mies suorittu itsetyydytyksensä loppuun ja sanoi sitten että ethän edes kieltänyt.

Tuossa tapahtuman aikana muistin kuinka mies harrasti seksiä kanssa kun olin lähes sammuneena, hänen juottamien paukkujen jäljiltä, en yleensä juo mitään ja nyt mies teki minulle triplagini-lonkeroita, joista kertoi vasta seuraavana päivänä.

En halua enää seksiä mieheni kanssa, hänen lähelle tulot ellottaa minua ja ahdistaa minua.

Olen ihan hukassa ja päässä velloo vain ajatus kuinka hän saattaa tehdä noin minulle

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen "parisuhteeseen" pidä jäädä. Ansaitset paljon parempaa.

Vierailija
2/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi teini-iän kokemuksestasi? Jos, niin teko on vieläkin käsittämättömämpi. Muutenkin kuvailemasi on todella ahdistavaa luettavaa.

"Ethän edes kieltänyt" ei ole mikään puolustus. Tuollaiseen kohteluun sinun ei tarvitse alistua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kielsit miestä sanomalla nyt ei kiinnosta seksi ja kääntämällä selän. Noin ei saa toimia. Normaali mies lopettaa siinä vaiheessa eikä työnny sisään.

Vierailija
4/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä ja pois tuosta suhteesta

Vierailija
5/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tiesi aiemmin kokemastasi raiskauksesta tuo oli todella ajattelematonta...

Yleensä kyllä ajattelen niin, että jos on suostunut jonkun kanssa avioliittoon niin silloin on suostunut tämän kanssa myös seksisuhteeseen. Eli en usko kovin helpolla raiskaukseen avioliitossa, vaikka voihan sitä käyttää yhtenä väkivallan muotona... Jos ei halua olla enää naimisissa, niin sitten pitää erota.

Vierailija
6/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tiesi aiemmin kokemastasi raiskauksesta tuo oli todella ajattelematonta...

Yleensä kyllä ajattelen niin, että jos on suostunut jonkun kanssa avioliittoon niin silloin on suostunut tämän kanssa myös seksisuhteeseen. Eli en usko kovin helpolla raiskaukseen avioliitossa, vaikka voihan sitä käyttää yhtenä väkivallan muotona... Jos ei halua olla enää naimisissa, niin sitten pitää erota.

Vierailija
7/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kertonut raiskauksesta ja kuinka vaikeaa minun oli sen jälkeen luottaa miehiin, kesti monta vuotta että pystyin nauttimaan seksistä ollenkaan.

Mies ei suostu käsittämään asiaa, vaan sanoo että asia on minun syytä, ja minun pitää unohtaa ja antaa anteeksi

Vierailija
8/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä anna anteeksi. Mies teki kauhistuttavan teon, ja vielä kamalampaa on se, ettei hän edes käsitä sitä itse.

Tee rikosilmoitus ja ota ero! Muuta pois jo tänään.

Vierailija
9/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon suhteeseen ei pidä jäädä! Voi mennä pahemmaksi vain, jos nyt raiskausta pahempaa voi edes olla! Muuta hyvä ihminen tosiaan pois jo tänään, älä jää tuleen makaamaan.

Tsemppiä ja voimia. Kyllä sieltä vielä joskus voi hyväkin mies löytyä.

Vierailija
10/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänet minun pitäisi saada lähtemään.

Surullista, kuinka sitä luulee löytäneensä ihanan ihmisen jonka kanssa on hyvä rakentaa tulevaisuutta ja sitten kaikki hajoaa

Vierailija
11/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se kielto ei mene perille ( valikoiva kuuloko? ). Itselläni kokemuksia väkisinmakaamisesta ja raiskauksesta ( unissaan humalassa nuorena, kaveri kertoi mitä oli tehty lopulta ja ihan pakottamisesta). Ikinä eivät syytä ota, jollet syytettä nosta ja samalla voita kiistattoman näytön perusteella. Eli sinä kai sitten olit ja olet syyllinen kaikkeen, huora ja surkimus, jolle voi tehdä mitä vain. Häivy suhteesta, normaali mies ei tuollaista tee. Ihan alistusta ja pakottamista vähintään ja samalla mies on siitä nauttinut, loppurepla kertoi jo sen.

Vierailija
12/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä raiskaus. Nyt nopeasti otat härkää sarvista ja pistät eropaperit vetämään. Käsket häntä häipymään heti paikalla. Soita vaikka miespuolinen ystävä/isä/veli tueksi tai vaikka poliisi! Sanot niille että pelkäät miehesi käyvän väkivaltaiseksi. Muista vaihtaa lukot kämpästä! Miehesi on aivan törkeä ja hirvittävä. Kukaan normaali ihminen ei toimi noin. Hyi en voisi kuvitellakkaan oman mieheni tekevän noin. Päinvastoin hän varmaan olisi taustani tietäen hellempi kuin nytkään on. Voimia sinulle! Parempia ja kunnollisia miehiä on olemassa ja sinä ansaitset onnen!

Vierailija
13/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että olen itse kuitenkin syypää, minun olisi pitänyt pystyä potkaisemaan tai jotakin.

Ja kuitenkin olin ihan lukossa oman pääni sisällä jossa kauheassa painajaisessa, jossa ajattelen että herään kohta, eikä tätä tapahdu minulle.

Kerään voimia toimia

Vierailija
14/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa puolestasi, minullakin on yhden teini-iän epämääräisen kokemuksen (raiskauksen, mutten vieläkään pysty ihan käsittämään) juuri tuota lamaantumista. Mieheni ei ikinä yritä väkisin tai painosta, mutta saatan silti joskus ahdistua kesken seksin. Nytkin, luettuani tämän, keho ilmoittaa paniikista.

Ap, miehesi toimi julmasti, varsinkin taustasi tuntien. En voi edes puhua tästä ketjusta omalle miehelleni, hän on aina tällaisista niin raivona. Kaikki miehet eivät siis ajattele että tuo on ok.

Vierailija
15/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin aika ihmeellistä että mieheni raivoaa ja uhkaa jopa hakata jonkun, kun kuulee tämän kohdelleen lapsia tai naisia huonosti, mutta omassa teossaan ei näe mitään väärää. Siksi minua ihmetyttääkin miten hän saattaa oikeuttaa tekonsa ja syyttää siitä minua

Olen niin väsynyt, voisin vain pakata laukkuni ja kadota vähäksi aikaa jonnekin.

Vierailija
16/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki todella väärin sinua kohtaan ja on todella tyhmä, jos ei tuota edes itse tajua ja osaa selittää käytöstään ja ennen kaikkea pyytää sinulta anteeksi.

Vaikuttaa sille, että mies kyllä sydämessään tietää toimineensa väärin, koska nyt yrittää syylistää sinua sanomalla, että et kieltänyt ja yrittää näin itselleen uskottelemalla saada tekoaan oikeutuksi ja mielenrauhan itselleen.

Jälleen kerran tällä palstalla tuntuu olevan jatkuvassa päivystysvalmiudessa joukko elämäänsä pettyneitä ja turhautuneita naisia, joiden neuvo ongelmaan, kuin ongelmaan kuuluu. Sinun täytyy erota.

Minusta suin päin eroaminen taas on yhtä harkitsematonta ja typerää, kuin tuo miehesi teko. Etenkin jos teillä on yhteisiä lapsia.

Aina pitää asioista yrittää puhua ja sopia, olivatpa ne kuinka kipeitä tahansa.

Jos päätät hakea itsellesi kuuluvaa oikeutta ja syyttää miestäsi raiskauksesta, on sekin lopulta aika raskas ja epävarma prosessi, eikä lopputulos ole ollenkaan niin varma, kuin mitä jotkut ketjussa olevat vastaukset antavat ymmärtää.

Etkö saisi vielä miehesi kanssa luoduksi rakentavaa keskusteluyhteyttä ja häntä ymmärtämään, miten pahalle sinusta nyt tuntuu ja miten väärin mies on sinua kohtaan toiminut. Ymärrän kyllä, että anteeksianto tuntuu sinusta nyt mahdottomalta, mutta harvoin parisuhteet ovat mutkattomia ja elämä yhtä auringonpaistetta.

Meillä jokaisella on aina myös eron lisäksi se toinen vaihtoehto olemassa. Vaihtoehto jota niin harvoin näissä vastauksissa edes mainitaan.

Jos sallit, niin oliko miehesi silloin humalassa?

Voimaa, ja enenkaikkea viisautta sinulle.

Vierailija
17/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa poliisille ja he auttaa miestä lähtemään.

Tuo on raiskaus. Joskus shokissa tulee lamaantuminen ei raiskatulle vaadita jotain käytöstä, kuten vastaanlaittamista.

Jos et tahdo seksiä niin et tahdo ja silloin mies raiskaa jos ottaa väkisin. Tämä on yleinen kuvio parisuhteen raiskauksessa.

Myös sammuneen käyttäminen hyväkseen on raiskaus nykylaissa.

Vierailija
18/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vihoissani tavallaan annoin sen tapahtua, jotta voisin liioitella ja syyttää miestäni..näin jälkikäteen olen tämän ymmärtänyt ja onnellisia ollaan yhdessä eikä sellaista ole enään tapahtunut.

Vierailija
19/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies työnsi käden jalkojen väliin ja työntyi samantien sisääni.

-Mies suorittu itsetyydytyksensä loppuun ja sanoi sitten että ethän edes kieltänyt.

Niin että miten siinä kävi, mitä se työnsi sissäsi kun itse runkkasi itseään vai? Jokseenkin epämääräinen provon yritys tai tosi huonosti selitetty, kerro tarkemmin.

Vierailija
20/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki todella väärin sinua kohtaan ja on todella tyhmä, jos ei tuota edes itse tajua ja osaa selittää käytöstään ja ennen kaikkea pyytää sinulta anteeksi.

Vaikuttaa sille, että mies kyllä sydämessään tietää toimineensa väärin, koska nyt yrittää syylistää sinua sanomalla, että et kieltänyt ja yrittää näin itselleen uskottelemalla saada tekoaan oikeutuksi ja mielenrauhan itselleen.

Jälleen kerran tällä palstalla tuntuu olevan jatkuvassa päivystysvalmiudessa joukko elämäänsä pettyneitä ja turhautuneita naisia, joiden neuvo ongelmaan, kuin ongelmaan kuuluu. Sinun täytyy erota.

Minusta suin päin eroaminen taas on yhtä harkitsematonta ja typerää, kuin tuo miehesi teko. Etenkin jos teillä on yhteisiä lapsia.

Aina pitää asioista yrittää puhua ja sopia, olivatpa ne kuinka kipeitä tahansa.

Jos päätät hakea itsellesi kuuluvaa oikeutta ja syyttää miestäsi raiskauksesta, on sekin lopulta aika raskas ja epävarma prosessi, eikä lopputulos ole ollenkaan niin varma, kuin mitä jotkut ketjussa olevat vastaukset antavat ymmärtää.

Etkö saisi vielä miehesi kanssa luoduksi rakentavaa keskusteluyhteyttä ja häntä ymmärtämään, miten pahalle sinusta nyt tuntuu ja miten väärin mies on sinua kohtaan toiminut. Ymärrän kyllä, että anteeksianto tuntuu sinusta nyt mahdottomalta, mutta harvoin parisuhteet ovat mutkattomia ja elämä yhtä auringonpaistetta.

Meillä jokaisella on aina myös eron lisäksi se toinen vaihtoehto olemassa. Vaihtoehto jota niin harvoin näissä vastauksissa edes mainitaan.

Jos sallit, niin oliko miehesi silloin humalassa?

Voimaa, ja enenkaikkea viisautta sinulle.

Kiitos, ja ei ollut humalassa, ihan selvinpäin ja tajuissaan. Nytkin nousin sängystä ylös näin aikaisin että hän pääse koskettelemaan minua.

Tämä on ihan outoa, ennen tuota tapahtumaa nautin miehen vierellä lepäilystä ja nyt nukun yön nippanappa ja nousen äkkiä ylös, pois sängystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi