Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko Miehellenne ISÄNpäivälahjan?? :D

Vierailija
11.11.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lähinnä maksoin sen mitä lapset valitsivat.

Vierailija
2/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan miehelleni ISÄINpäivälahjan. onnittelen myös muita isiä kuten appea ja omaa isääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän ja kunnioitan miestäni hyvästä isyydestä.

Vierailija
4/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on isä silti

Vierailija
5/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ilman häntä minulla ei olisi lasta. Lisäksi hän on hyvä isä eikä 3 v vielä kovin kummoista lahjaa saa aikaiseksi... Ja mies on hommannut mulle äitienpäivälahjan joka vuosi, ai kauheeta.

Usein muuten toivotan hyvää isänpäivää myös miespuolisille kavereille joilla on lapsia.

Vierailija
6/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se mun nimissä ole, mut vaikea noiden 2v- ja 2kk ois lähteä isälleen lahjaa ostamaan...

isoin osa lahjaa on kuitenkin pitkät aamu unet, aamiainen (pekonit munat jne) telkkarin ääressä kera leffan

Vierailija
7/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Lapset ovat tehneet hoidossa kortit. Ukille tehdään vielä onnittelukortti. Muuten aion tarjota aamupalan ja kakkua.

Äitienpäivänä on sama tapa. Paitsi että mies tuo jonkun kukan aamupalan lisäksi.

Vierailija
8/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on ISÄ! Jos ei olis lapsia, niin en tietenkään!

Onnittelen myös veljeäni ja kaikkia muitankin isiä, ketä päivän aikana näen.

Vierailija
9/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän isänpäivän tarkoitus ole että muistetaan vain omaa isää,vaan ihan jokaista isä-ihmistä :)

Mies myös muistaa minua äitienpäivänä pienellä lahjalla.

Vierailija
10/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on lapseni isä ja hänellä on isänpäivä. Ei se ole mikään MINUN isäni päivä, joten miksi en ostaisi lapsen puolesta sitä lahjaa, kun ei tuota 2v lasta voi yksi kauppaan päästää ostoksille.

Mikä tässä on niin vaikeaa, että samasta asiasta vingutaan äitienpäivät ja isänpäivät.

Meneekö kaikki valittajamammat isänpäiväksi omalle isälleen kylään lahjoineen ja kortteineen ja jättävät lapset ja miehen kotiin -koska se on lasten velvollisuus järjestää isälleen aamiainen, lounas, kakku, lahjat ja kortit (ovat sitten minkä ikäisiä tahansa). Ja miksi, voi miksi, meidän muiden pitää tehdä samalla tavalla?!?

Vierailija
11/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lapsieni isä ja ansainnut lahjansa ja päivänsä!! Hän on perheen isä ja ansainnut lahjansa ja päivänsä!! Toki hän on myös mieheni ja aviopuolisoni, mutta erityisen tärkeänä pidän sitä, että hän rakkaiden lasteni isä ja siksi haluan muistaa häntä isänpäivänä.

Vierailija
12/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan sen takia että lapsi pystyy muistamaan isäänsä. Hän ei vielä osaa käydä kaupassa itse (6-vuotias) mutta pitää kovasti toisten huomioimisesta. Samoin äitienpäivänä minä saan pienen lahjan. Meillä ei ole tapana ostella mitään isoja juttuja vaan ajatus on tärkein.

Vierailija
13/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isäPUOLI saa vain puolikkaan lahjan ja puolikkaat juhlat ;-)

Vierailija
14/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isäpuoli lapselleni kuitenkin.

Vierailija
15/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vielä herkkuruokaa (naudan sisäfilettä ja valkosipuliperunoita) sunnuntaina ja hemmottelemme häntä kaikin tavoin. Hän on lasteni isä, rakkaani ja voisin ostaa hänelle lahjan joka päivä jos olisi vara. Kun itse kohtelee toista hyvin, nin toinenkin osaa kohdella sinua hyvin.

Vierailija
16/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kortinkin ostan.

Ja mieheni lahjoo minua äitienpäivänä ja vie ravintolaan syömään.

Nuo päiväthän ovat vain hyviä tekosyitä muistaa ja hemmotella puolisoa yhdessä lasten kanssa :)

Vierailija
17/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hänelle täytekakun ja lapset leipoo pullaa.

Vierailija
18/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ees kakkua hommata.

Luultavasti tuo ekaluokkalainen on jotain koulussa tehnyt.

Vierailija
19/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mun lasteni isä, ja kerran vuodessa ansaitsee päivänsä :) Yhdessä lasten kanssa aina järkätään isänpäiväksi jotain..

Vierailija
20/26 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain äitienpäivälahjaksi jalkahoidon, ruusukimpun ja mies teki ensimmäistä kertaa eläissään juustokakun, joka oli taivaallisen hyvää. Ostin eilen miehelleni nahkahanskat ja kirjan. Joka vuosi ollaan jotenkin muistettu toisiamme. Jouluna muistamme yleensä vain lapsia, emmekä osta toisillemme mitään. Kullakin perheellä on omat tapansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän