Paljonko teillä muilla menee aikaa viikkosiivoukseen?
Meillä 190 neliötä ja olen nyt kolme tuntia imuroinut ja pessyt lattioita. Siirrän kyllä kaikki sohvat ja sängyt ja siivoan kunnolla, mutta olenko mä aivan sairaan hidas siivoamaan?
Kommentit (7)
kahdessa kerroksessa. Mies siivoaa yläkerran, mä alakerran. Pari tuntia menee. Eli jos ton yksin tekisi, niin varmaan neljäkin tuntia saisi kulumaan.
Tähän aikaan en siis ole vielä pessyt vessoja enkä pyyhkinyt tasoja + pessyt keittiötä. Ärsyttävän työlästä.
Meillä kävi siivoojat muutaman vuoden, mutta totesin, että itse siivoan tarkemmin. Ne pyyhki aina keskilattian, vaikka pyysimme siirtämään myös esim. sohvaa...
ap
sis. lakanoiden vaihto*2, pölyjen pyyhintä, lasipintojen pyyhintä, vessan pesu, imurointi ja lattioiden pyyhkiminen. Mattoja ulkoilutan kolme, neljä kertaa vuodessa.
Me viemme joka viikko. Eikö ne ole ihan karsean likaiset tolla tahdilla?
Me viemme joka viikko. Eikö ne ole ihan karsean likaiset tolla tahdilla?
No ei ne siellä ulkona puhdistu. Imuri puhdistaa paremmin kun ulosvienti
aloitan aamulla kahdenksan kieppeissä kun lapset lähtee kouluun. Nelilöitä on 170 + 30 (erillisessä rakennuksessa). En pidä kovaa tahtia, kahvitaukoja on useampia. Koko päivän siivoan (tietenkin laitan ruokaakin välillä perheelle). Illalla ysin aikaan laitan vielä lakanoita sänkyihin ja sitten se onkin siinä.
viikkosiivous?