MOPOAUTO kummilapselle?
15v kummipoika haluaa koulusta pääsemisen lahjaksi mopoauton keväällä, jolloin pääsee ripillekin. Nyt toivotaan, ettei tuoda kukkia tms. vaan niiden sijasta ohjataan raha mopoautoon. Kummipojan vanhemmat ovat työttömänä/pienellä palkalla, joten uskonevat työssäkäyvien maksavan aika paljon euroja. Ajattelin antaa 100 e, muttei se vielä kesää tee. Mitä antaisit mopoautoon?
Kommentit (25)
Kyllä kannattaa antaa Kummi pojalleen/ tytölleen Mopoautoon rahaa vähintään 1000e, onhan se paljon mutta kummipoika muistaa hyvänä ihmisenä ja arvostaa sitä hyvin paljon. Jos minä saisin 1000e tai enemmän mopoautoon rahaa olisin SUPER-kiitollinen. :-)
Eieiei.. Ei enää yhtään mopoautoa liikenteeseen
Mopoauton vuosittainen vakuutus saattaa maksaa enemmän kuin itse auto. Ja bensat päälle. Ihan huonoilla tuloilla sitä ei ylläpidetä.
Ostan vain uskonnollisia rippilahjoja.
Meillä käytetty mopoauto osoittautunut erinomaiseksi harrastuksen kohteeksi. Auto on purettu ja korjattu vähän joka paikasta, yli 10 vuotta vanha kun on ja ajokilometrejä varmaan jo 100000. Jopa 1000 € maksava vaihdelaatikko onnistuttiin purkamaan ja kunnostamaan tarvikelaakereilla ja itse tehdyillä paperitiivisteillä vain n. 80 €:n hintaan. Moottori on opittu huoltamaan netistä opiskellun tiedon perusteella. Poika ei ole ajanut yhtään kolaria ja on tarkka ajopelistään. Ei ole poika kaljojen kanssa pelannut, koska on muuta mielenkiintoista tekemistä.