Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: kuinka moni on naimisiin mennessään

Vierailija
10.11.2011 |

ollut intohimoisesti ja syvästi rakastunut puolisoonsa.

Itse olen nyt päälle 40 vuotias, en ole ollut naimisissa, vaikka minulla on lapsi. En koskaan uskaltanut ottaa sitä askelta kenenkään kanssa. Nyt olen rakastunut varattuun mieheen, joka on jättämässä vaimonsa ja sanoo, ettei ole koskaan tuntenut tätä kohtaan oikeaa aitoa rakkautta, että minun kanssani nämä muutamat kuukaudet ovat enemmän onnea, kuin koko pitkän liiton aikana...voinko todella luottaa, että meidän juttu kestää. Eroprosessi on aloitettu ja vaimolle kerrottu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli jänistää. Olimme tuolloin olleet yhdessä jo 10 vuotta ja lapsi tulossa. Nyt kun lapsi on 5v. meillä ei enää ole seksiä lainkaan. Ollaan yhdessä vain jotta lapsella on vanhemmat. Myöskään mitään hellyyttä ei enää ole, vain riitelyä.

Vierailija
22/23 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes. Arki vaan tuli ja tunne laimeni. Nyt se rakkaus ja intohimo roihuaa sinun kanssasi ja tuntuu kuin mitään niin suurta ei koskaan olisi ollutkaan.

Mutta voi se laimeta sinunkin kanssasi tai sitten ei, eipä sitä kukaan etukäteen tiedä. Parisuhteet on jokainen omanlaisensa ja menevät jokainen eri kaavalla, se mikä ei onnistu jonkun kanssa voi onnistua toisen kanssa. Sinä itse päätät otatko riskin vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut naimisiin mennessäni syvästi rakastunut mieheeni ja yhä olen. Rakkaus ei ole samanlaista alkuhuumaa ja jännittävää iloa ja intohimoa, vaan tasaisempaa ja syvää kiintymystä ja kunnioitusta.

Tunteet voivat viedä valtaviin kokemuksiin, mutta niiden mukana ei saa antaa itsensä mennä. Avioliitossa ei ole kysymys aidosta oikeasta rakkaudesta, vaan sitoutumisesta toiseen ihmiseen. Sitä ei saisi tunteet viedä, vaikka ne olisivatkin syviä ja kaivattuja.