Apua! Lapsemme otti salaa monta lävistystä!
Tuli tänään kotivierailulle. On nykyään 22 vuotias. Huulessa ja nenässä killuivat korut. Mies alkoi huutamaan ja haukkumaan lasta huoraksi. Kyllä hän oli ottanut lävistyksiä myös rustoon ja kieleen. Vierailu kesti noin tunnin. Keskustelimme noista kauheista koruista. Pyysin nätisti tyttöä ottamaan ne pois, muttei totellut. Olen aivan avuton. Mitä teen? Katkaisin kokonaan yhteydet nyt tyttöön ja hän hermostui minulle. Ei enää asiaa kotiin, kun on lävistyksiä. Edes korviksia en hyväksy alle 18 vuotiailla.
Kommentit (25)
Lävistyksissä ei ole mitään pahaa. Sinä et päätä toisen kehosta. Provo tai ei mutta jos pari läväriä pilaa näkemyksesi tyttäreesi olet kyllä lapsellinen idiootti. Ja lapsen huorittelu? Hyi!! Toivottavasti hän ei tapaa teitä enään. Parempi ilman tuollaisia vanhempia. Kasvakaahan aikuisiksi.
Meidän 13-vuotias ehdotti napaläväriä. Sanoin, että asiasta ei keskustella yhtikäs yhtään tässä vaiheessa. Katsotaan 15-16 -vuotiaana uudelleen. Naamaläväriä ei hyväksytä eli sen asian saa sitten ottaa täysi-ikäisenä, kun ei pystytä estämään. Sanoi, ettei haluakaan naamaan, mutta napaan haluaisi. Ollaanko ihan fossiileja, kun musta 13v. (täyttää marraskuussa 14, on kasiluokalla) on liian nuori napakorullekin?
Wtf!!!! 16 vuotiaskin saa ottaa ilman vanhemman lupaa!!!!!!! Oot kyllä ihan tyhmä 22 vuotias on täysi ikäinen eikä tarvitse äitiä joka asiassa!!!!
Vaimomatskua. Sano äijällesi että pyydän tyttäresi kättä. t: Jampe 64 v
Täs muutama juttu.
1. Se on aikuinen.
2. Vaik se ei olis aikuinen, se on sen keho ja jokainen päättää kehostaan itse.
3. Voit pyytää aina että hän ottaa ne diksi aikaa pois.
4. Mä sain ekat korviin ne korvikset 10veenä ja toiset sain kun täytin 13. Viime vuonna sain monroe lävistyksen luvalla.
T,
15 vuotias tyttö.