Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Lapsemme otti salaa monta lävistystä!

Vierailija
10.11.2011 |

Tuli tänään kotivierailulle. On nykyään 22 vuotias. Huulessa ja nenässä killuivat korut. Mies alkoi huutamaan ja haukkumaan lasta huoraksi. Kyllä hän oli ottanut lävistyksiä myös rustoon ja kieleen. Vierailu kesti noin tunnin. Keskustelimme noista kauheista koruista. Pyysin nätisti tyttöä ottamaan ne pois, muttei totellut. Olen aivan avuton. Mitä teen? Katkaisin kokonaan yhteydet nyt tyttöön ja hän hermostui minulle. Ei enää asiaa kotiin, kun on lävistyksiä. Edes korviksia en hyväksy alle 18 vuotiailla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hyväksy korvan reikiä lapselle!!!!!!!???????  Munki lapsi sai ekat reijät 4 vuotiaan ja toiset reiät eskari ikäsen.

Vierailija
2/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi 20 v otti tatuoinnin. Siihen häntä innostivat ns kaverit jotka eivät kyllä itse sitten tatuointia ottaneet. Ei tietenkään koska vain pitkäjännitteiseen ajatteluun kykenemätön ihminen ottaa tatuoinnin. Ymmärrän apn reaktion. Mutta jos tyttö on muuten kunnollinen niin mitäs tuosta. Nehän voi ottaa pois toisin kuin tatuoinnin. Omani on ns aikuistuessaan osoittautunut myös ei- kunnolliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanha ketju mutta, minä sain 3 -vuotiaana korvikset, joten toi on aika naurettavaa :DD äiti lupasi lävistyksen mulle 15 -vuotiaana, vaikka ei itse pitänyt ajatuksesta yhtään. 22 -vuotias on ihan tarpeeksi kypsä päättämään omista asioistaan ja lapsellista katkaista välit tollasen takia :D mutta provohan tämä

Vierailija
4/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kuravittu ja niin on lapsesikin. visvaisia huoria molemmat.

Vierailija
5/25 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainahan voi pyytää, että tyttö tulee kylään paperipussi päässä.

Vierailija
6/25 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
7/25 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle mikä tämä provo on???

ap

Vierailija
8/25 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on sellainen, joka kirjoittaa jonkin älyttömän jutun keskustelupalstalle pyrkimyksenään aiheuttaa riitelyä. Provosoinnista on siis kyse. Googleta sana provosointi, jos et ymmärrä.

Uskon, että olet provo, mutta jos et niin. Teidän tapauksessa taitaa olla onnellisinta, että tytön ja vanhempien välit onkin poikki. Mikä on sellainen mies joka haukkuu tytärtään huoraksi?? Oletko sattunut huomaamaan, että tytär on 22 vuotias AIKUINEN nainen. Hänellä on oikeus ottaa lävistyksiä tai olla ottamatta. Puuttuuko oma äitisi ja isäsi miten sinun olemukseen, kuten pukeutumiseen? Määräävätkö he miten saat pukeutua ja totteletko sinä heitä?

Täytyy sanoa, että todella kamalasti kohtelette aikusta tytärtänne. Sietäisitte hävetä, ja vähintään anteeksi pyytää huonoa käytöstänne tyttäreltänne.

Vierailija
9/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hyväksy korviksia alle 18-vuotiailta? outooo

Vierailija
10/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ette häntä elätä, niin teidän tulee vain HYVÄKSYÄ hänen lävistyksensä ja tapansa elää.

Ihmiset ovat erilaisia.

Ellei tämä ole provo, niin alkaa pyytää siltä aikuiselta tyttäreltä anteeksi käytöstänne.

Vierailija
11/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Itse sain ekat reiät korviin 6 vuotiaana ja toisen reiän 11 v. Tragukseb otin eilen. Mut teidän käytös lastanne kohtaan on törkeää. Lapsesi ei pidä samoista asioista kun sinä. Sen takia koska ihmiset on yksilöitä. Teidän on hyvä pitää väliä jos et osaa suhtautua

Vierailija
12/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on sellainen, joka kirjoittaa jonkin älyttömän jutun keskustelupalstalle pyrkimyksenään aiheuttaa riitelyä. Provosoinnista on siis kyse. Googleta sana provosointi, jos et ymmärrä.

Uskon, että olet provo, mutta jos et niin. Teidän tapauksessa taitaa olla onnellisinta, että tytön ja vanhempien välit onkin poikki. Mikä on sellainen mies joka haukkuu tytärtään huoraksi?? Oletko sattunut huomaamaan, että tytär on 22 vuotias AIKUINEN nainen. Hänellä on oikeus ottaa lävistyksiä tai olla ottamatta. Puuttuuko oma äitisi ja isäsi miten sinun olemukseen, kuten pukeutumiseen? Määräävätkö he miten saat pukeutua ja totteletko sinä heitä?

Täytyy sanoa, että todella kamalasti kohtelette aikusta tytärtänne. Sietäisitte hävetä, ja vähintään anteeksi pyytää huonoa käytöstänne tyttäreltänne.

Vierailija
13/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävärit ja tatskat on aika noloja. Tosin nykyajan tiedostava erillainen nuori haluaa jo arpitatuointeja, polttomerkkejä ja sarvi-implantteja ja muita kehon modifikaatoita. Kymmenen vuoden päästä amputaatiotkin ovat varmaan hotteja.

Vierailija
14/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vaihtoehtoa kuin hyväksyä asia jos ette halua lastenne menettää.

Ilmeisesti "lapsenne" ei enään asu kotona? Ja on kuitenkin jo täysi-ikäinen, aikuinen. Lisäksi on ylittänyt lain osoittaman rajan jolloin lävistyksiä, tatuointeja saa ottaa ilman huoltajan suostumusta.

Miten lävistykset muuttavat lastanne, siis sitä mitä hän on luonteeltaan?

Kamalalta tuntuu että joku ei voisi omaa lastaan rakastaa sellaisena kuin on.

Olkoon lapseni minkä näköinen tahansa tai suuntaumukseltaan mikä tahansa, en voisi ikinä käyttäytyä häntä kohtaa samalla tavalla.

Varmaan lapsestanne tuntuu tosi hyväksytyltä ja rakastetulta...

Vierailija
15/25 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotias on AIKUINEN! Ja jos asuu omassa kodissa, miten se muka niitä salaa otti? XD provo.

Vierailija
16/25 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sie aika sairas. Lähes kaikilla tytöillä on korvakorut kymmeneen ikävuoteen mennessä. Itse sain vasta 15 vuotiaana korvikset, ja lävistyksiä haikailen. Ei pahalla, aika paskat vanhemmat tytöllänne on. Voisitko kenties perustella miksi et pidä lävistyksistä?

Vierailija
17/25 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani kauhistelevat lävistyksiäni, mutta ovat nykyisin tottuneet. Mulla ei ole kuin kielessä ja korvissa. Eipä ne ketään pahaksi tai vähempiarvoiseksi ihmiseksi muuta.

Vierailija
18/25 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli klitoriksen hupussa lävistys :)

Jouduin luopumaan siitä kun odotettiin lasta.

Vierailija
19/25 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Miksi muut ei oo niinku mä haluuuuun??!!!

Vierailija
20/25 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin järkytyksen, jos tyttö olisi 10-vuotta nuorempi, mutta nyt on kyllä ilmiselvä provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi