Lapselle nimeksi Isabel, Isabella vai Melissa?
Kommentit (28)
Isabel jää mielestäni vähän kesken
Melissa ruma, mutta isabella myös ihan jees mutta liian pitkä.
Oletko harkinnut mitään ihan normaaleja nimiä?
Kaverini toinen nimi, mutta se ei ole asian tekijä. Nätti nimi muutenkin. Tuo mieleen näyttelijän Melissa George. Erittäin nätti :D Ja miksi 5 mielestä Isabel, Isabella ja Melissa ovat teennäisiä nimiä? :(
Kaverin lapsi on Isabel, ja kaikki kutsuu häntä Isabellaksi. Lapsi on koko ajan korjaamassa että se on Isabel.
Oiskohan joku Mirca, Minzku, Izabelle tai joku sellainen vastaava ehkä kuitenkin vähän jännempiä?
Kaikki Ainojen, Ennien ja Eevojen äidit tässä ketjussa hiljaa!
jos tyyppiä Lötjönen, niin ei mielellään.
se sukunimi luultavasti vaihtuu lasten ollessa 2-kymppisiä kun menevät naimisiin! Minult ääni Melissalle ja 2 vaihtoehtona Isabella... Miksei Melissa Isabella? :)
eikä vaihdu. Seuraava sukupolvi on vielä itsenäisempiä naisia, joten ei se sukunimi välttämättä vaihdu ikinä. Maalla mennään parikymppisenä naimisiin ;-)
Mä en tykkää hienostelevista nimistä, joten ei kaikille. Melissa vielä menettelisi vähän.
Mites ois joku omaperäisempi?
oonkohan minä ja minun kaveripiiri sitten ainoita 2-kymppisiä, jotka menny kaupunkilaisina naimisiin? ;) Sulle omaperäisempi tarkoittaisi varmaaan just jotain Mairea tai Pirjoa...
joka oli erittäin julma ja manipuloiva kuningatar. Melissa taas on merkitykseltään positiivisempi. siis mun päässä.
naimisiin menon kanssa.
t. urpo, jonka lapsien nimet on Ritva, Raija ja Riku ;-)
on Mähönen, niin sitten Melissa.
Jos vaikka Ronkainen, niin sitten Isabella.
NOOOOT. Ei mikään noista.
ilmeisesti siis korkeasti koulutetut menevät aikaisin naimisiin ;) Tietää jo aikaisessa vaiheessa mitä haluaa eikä haahuile ;) Terveisin Isabellan äiti
se sukunimi luultavasti vaihtuu lasten ollessa 2-kymppisiä kun menevät naimisiin! Minult ääni Melissalle ja 2 vaihtoehtona Isabella... Miksei Melissa Isabella? :)
olette intona säilyttämässä tyttönimenne, kun olette niin itsenäisiä ; )
Ikinä en laittaisi lapselleni nimeksi Yannicaa saatika Pirjoa! Ei mitenkään verrattavissa ap:n kyselemiin nimiin, mutta sitähän te tyylitajuttomat ette tajua.. Senkus annatte lapsillenne ah niin ihania vanhoja nimiä, lupaan revetä (tietystikään en lapsen nähden ;)) jokaisen 2 vuotiaan Ritvan ja Mansikin kohdalla xD
:)