Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti ja tytär eilisessä Tuuri-ohjelmassa

Vierailija
10.11.2011 |

Voiko tuollaisia oikeasti ollakaan? Eipä ole omena kaus puusta pudonnut. Kksi kertaa vuodessa Turkissa ja poikaystävät sieltä. Terassilla Suomen ja Turkun liput vierekkäin. Ja jessus millainen sisustus tytön huoneessa. Mahtaa olla kiva siivoilla kaiken sen romun ja rihkaman seassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eilinen perhe, jossa vanhemmat ja kolme poikaa. Asuntovaunu piti olla markkinoiden isoin, siitä se sitten lähti vasta käyntiin: isä ostaa sukulaisille telkkareita ("mä en ite tarvii näin pientä, mulla on kotona 48- eiku 42 -tuumainen"), itselleen virveliä ja viehettä ("joo mulla on kalastukseen navigaatiolaitteet ja kaikki viimisen päälle") ja lopuks keksii, että kamera pitää saada (vieressä ääliönä toljottavalle vaimolle: "joo kato ei satasen kameralla tee muuta ku jos vesilintua heittää"). Parasta antia olikin sitten se, että herra itsekään ei tiennyt kameroista yhtään mitään, eikä taloudellinen tilanne kuitenkaan tainnut olla ihan esitetyn kaltainen. "Ai se maksaakin noin paljon... Mikäs hinta tää 339€ sit on?", johon myyjä: "Se on se pelkkä runko, sillä ei kyllä tee mitään ilman putkea". Sitten tehtiinkin hintavertailua muiden liikkeiden kanssa "Tää on niin kätevä tää taskutietokone tämmöseen", muttei kehdannut enää olla ostamatta, niin piti alkaa tinkimään josta lopputuloksena 20€ hinnanalennus.

Hah! Ihan loistavaa viihdettä :D

Vierailija
2/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeperhekin. En kestäisi varttiakaan sitä ylienergistä äitiliiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samansävyisissä vaatteissa ostoksilla. Eivät voineet ostaa Hellapoliisi -kirjaa, kun suklaa "tarttuu laitooohin". Tuuri-kaartia parhaimmillaan! :D

Vierailija
4/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eilinen perhe, jossa vanhemmat ja kolme poikaa. Asuntovaunu piti olla markkinoiden isoin, siitä se sitten lähti vasta käyntiin: isä ostaa sukulaisille telkkareita ("mä en ite tarvii näin pientä, mulla on kotona 48- eiku 42 -tuumainen"), itselleen virveliä ja viehettä ("joo mulla on kalastukseen navigaatiolaitteet ja kaikki viimisen päälle") ja lopuks keksii, että kamera pitää saada (vieressä ääliönä toljottavalle vaimolle: "joo kato ei satasen kameralla tee muuta ku jos vesilintua heittää"). Parasta antia olikin sitten se, että herra itsekään ei tiennyt kameroista yhtään mitään, eikä taloudellinen tilanne kuitenkaan tainnut olla ihan esitetyn kaltainen. "Ai se maksaakin noin paljon... Mikäs hinta tää 339€ sit on?", johon myyjä: "Se on se pelkkä runko, sillä ei kyllä tee mitään ilman putkea". Sitten tehtiinkin hintavertailua muiden liikkeiden kanssa "Tää on niin kätevä tää taskutietokone tämmöseen", muttei kehdannut enää olla ostamatta, niin piti alkaa tinkimään josta lopputuloksena 20€ hinnanalennus. Hah! Ihan loistavaa viihdettä :D

joku helevetin juntti halusi ohjelmaan "leveilemään"... oliko kenties LESTA

Vierailija
5/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samanlaiselta leveilijältä vaikutti perheen äitikin.Mulle tuli myös se fiilis,ettei kehdannut enää olla ostamatta.Lopuksi piti vielä mainita montako sataa oli kauppareissuun mennyt.Hohhoijaa,mitä idiootteja.:)

Vierailija
6/7 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttivat iloisilta ja tyytyväisiltä naisilta. Hyvä niin!

Ja joo, minustakin se huoneen sisustus oli kauhea, mutta eipäs minun siellä tarvitsekaan asua, joten ihan sama :)

Vierailija
7/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista ohjelmaa kannata katsoa, jos ei pidä siitä. En usko, että näistä ohjelmista saa todellista kuvaa siitä millainen ihminen oikeasti on. Tällaisissa ohjelmissa yritetään saada ihmisistä tietynlainen kuva, joka saattaa vääristää hyvinkin paljon. Olenko väärässä?