Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tekisit jos tyttäresi paljastuisi lesboksi tai poikasi homoksi?

Vierailija
09.11.2011 |

Minä hyväksyisin heidät sellaisina, kuin he ovat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuollaista hyväksytä!

Vierailija
22/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että ei ole, koska pelkään, että homoilla/lesboilla on hankalampaa esim. parinlöytämisessä (ihan vain oma arvio, en tiedä onko totta) ja pelkäisin, että hän joutuu jollain tasolla kärsimään asian vuoksi koska se ei ole "normaalia".

Itse homouden/lesbouden kanssa minulla ei ole mitään ongelmaa. Mutta luonnollisesti toivon lapselleni mahdollisimman helppoa elämää.

Taitaisin kutsua vävy/miniäehdokkaan kahveille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kertoisi vasta esim. 15-vuotiaana niin pikkasen varmaan olisi sellanen olo että miksei se jo paljon aiemmin ole asiasta halunnut jutella. Siis edes silloin kun itse olen puhunut lapselle seksistä ja rakkaudesta erilaisten ihmisten välillä. Että niin vähänkö lapsi haluaa kanssani asioistaan jutella...?

"Vasta" 15-vuotiaana? Rippikouluikäinen on kuitenkin todella nuori, ja monilla, siis monilla on kaikenlaisia "mikä mää oon" -pohdintoja siinä iässä. Monet miettivät myös sitä mahdollisuutta, etteivät olekaan heteroita. Seksuaalisuus sitä paitsi kehittyy koko elämän ajan, jotkut tulevat kaapista keski-ikäisinä, kun ovat sitten lopultakin "löytäneet itsensä" :D Eivätkä nuo teinit usein muutenkaan avaudu elämästään sen suuremmin... "Ne" keskustelut koetaan aika usein kiusallisiksi.

"Vasta" olisi mielestäni pitkälti päälle parikymppisenä.

Vierailija
24/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vasta" 15-vuotiaana? Rippikouluikäinen on kuitenkin todella nuori, ja monilla, siis monilla on kaikenlaisia "mikä mää oon" -pohdintoja siinä iässä. Monet miettivät myös sitä mahdollisuutta, etteivät olekaan heteroita. Seksuaalisuus sitä paitsi kehittyy koko elämän ajan, jotkut tulevat kaapista keski-ikäisinä, kun ovat sitten lopultakin "löytäneet itsensä" :D Eivätkä nuo teinit usein muutenkaan avaudu elämästään sen suuremmin... "Ne" keskustelut koetaan aika usein kiusallisiksi."Vasta" olisi mielestäni pitkälti päälle parikymppisenä.

...mutta kaikki tuntemani homot tai lesbot tiesivät jo tosi hyvin ihan lapsesta asti etteivät ole heteroita. Siis ihan pienestä pitäen huomasivat etteivät ole "niinkuin muut". Osalla homma oli viimeistään 12-v. ihan selvä juttu. 15-vuotiaana ensimmäiset alkoivat jo seurustelemaan (siis ihan kuten heterolapsetkin) tai tapasivat ainakin ensimmäiset samalla tavalla suuntautuneet ihastukset. Vanhemmille asiasta tosin ei aina heti puhuttu. Osa kuitenkin uskoutui jo pienenä ja usein vanhemmat olivatkin jo huomanneet että siltä se jo vähän näyttikin.

Tottakai ihmisillä voi olla vaikka mitä vaihetta ja milloin vain mutta näin siis ihmisillä jotka kasvoivat ihan täysin homoseksuaaleiksi, ilman mitään suuria epävarmuusvaiheita.

Jos mun lapsi kertoisi asiasta vasta parikymppisenä niin silloin epäilisin jo omaa järkeäni kun en ole moista muka lainkaan huomannut : D ja ennen kaikkea on se ihme suhde lapseen jos se ei ole tullut aiemmin mulle asiasta puhuneeksi...

Vierailija
25/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, onko tyttö- tai poikaystävää ja saisinko tavata.

Vierailija
26/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vasta" 15-vuotiaana? Rippikouluikäinen on kuitenkin todella nuori, ja monilla, siis monilla on kaikenlaisia "mikä mää oon" -pohdintoja siinä iässä. Monet miettivät myös sitä mahdollisuutta, etteivät olekaan heteroita. Seksuaalisuus sitä paitsi kehittyy koko elämän ajan, jotkut tulevat kaapista keski-ikäisinä, kun ovat sitten lopultakin "löytäneet itsensä" :D Eivätkä nuo teinit usein muutenkaan avaudu elämästään sen suuremmin... "Ne" keskustelut koetaan aika usein kiusallisiksi."Vasta" olisi mielestäni pitkälti päälle parikymppisenä.

...mutta kaikki tuntemani homot tai lesbot tiesivät jo tosi hyvin ihan lapsesta asti etteivät ole heteroita. Siis ihan pienestä pitäen huomasivat etteivät ole "niinkuin muut". Osalla homma oli viimeistään 12-v. ihan selvä juttu. 15-vuotiaana ensimmäiset alkoivat jo seurustelemaan (siis ihan kuten heterolapsetkin) tai tapasivat ainakin ensimmäiset samalla tavalla suuntautuneet ihastukset. Vanhemmille asiasta tosin ei aina heti puhuttu. Osa kuitenkin uskoutui jo pienenä ja usein vanhemmat olivatkin jo huomanneet että siltä se jo vähän näyttikin. Tottakai ihmisillä voi olla vaikka mitä vaihetta ja milloin vain mutta näin siis ihmisillä jotka kasvoivat ihan täysin homoseksuaaleiksi, ilman mitään suuria epävarmuusvaiheita. Jos mun lapsi kertoisi asiasta vasta parikymppisenä niin silloin epäilisin jo omaa järkeäni kun en ole moista muka lainkaan huomannut : D ja ennen kaikkea on se ihme suhde lapseen jos se ei ole tullut aiemmin mulle asiasta puhuneeksi...

Ystävieni pojat ovat kertoneet vasta 18-vuotiaana homoudestaan, ja aluksi ovat pehmentäneet laskua väittämällä olevansa bi-seksuaaleja :) Sitten vuoden parin kuluttua ovat kertoneet olevansa ihan pelkästään homoseksuaaleja.

Vierailija
27/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että tiesithän, että äiti on bi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi