Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tekisit jos tyttäresi paljastuisi lesboksi tai poikasi homoksi?

Vierailija
09.11.2011 |

Minä hyväksyisin heidät sellaisina, kuin he ovat.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitäisi sitten jatkaa sen tiedon kanssa.

Vierailija
2/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lapsi vielä kertoisi sen itsestäänselvyyksenä, niin olisin tyytyväinen siihen miten osasin kasvattaa lapseni itsensä hyväksyväksi ihmiseksi. =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisin varmaan ajan mittaan asian hyväksymään, mutta alkuun se olisi mulle vaikeaa.

Vierailija
4/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, mutta miehelle se voi oll apaha paikka..ja pappalle..ja toiselle pappalle...mummille...

Vierailija
5/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vain, että tervetuloa sukuun :)

Tykätköön kenestä haluaa, rakkautta en ala kieltämään. Siitä ei aiheudu kuin välien menetys.

Vierailija
6/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuollaista hyväksytä!

Vierailija
7/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimesti ja pitkään pojn kanssa. Kuinka hän pärjää ympäristön paineiden kanssa, onko ollut ahdistunut salaisuutensa kanssa, onko löytänyt seuristelukumppania tai myötämielisten ihmisten yhteisöä tuekseen.

En olisi pahoillani, lähinnä jännittyneen utelias. MIten suhtautuisin siihen päivään, kun poika esittelisi poikakaverinsa.

Salaa saattaisin murehtia lastenlasten puutetta ja samaan hengenvetoon toivoa, että homoparien adoptio-oikeus liberalisoituisi.

En pelkää homoseksuaalisutta, suhtautuisin jännittyneellä ja odottavalla useliaisuudella ja huolekkuudella lapsen henkisestä hyvinvoinnista ennakkoluulojen keskellä.

Vierailija
8/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon nyt sanoisi? Pitäkäähän hauskaa.

Vierailija
9/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänellä on ollut poika- ja tyttöystäviä.

Rakastan ja hyväksyn lapseni joka tapuksessa.

Vierailija
10/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nyt ihan totta puhun niin salaa minusta olisi ihan kiva että poikani olisi homo. Eipä tarvis sitten olla kenenkään miniän anoppi :). Lapsenlapsia en osaa vielä kaivata, mutta ehkä mummona asia olisi eri. Tosin varmaankin homojen ja lesbojen mahdollisuudet vanhemmuuteen on parinkymmenen vuoden jälkeen toisella tolalla, esim. adoption suhteen.

Vierailija
11/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänellä on ollut poika- ja tyttöystäviä.

Rakastan ja hyväksyn lapseni joka tapuksessa.

Nykyisin seurustelee naisen kanssa (tyttö). Toivotan onnea heille. Ovat mm. tulossa meille joulunviettoon.

Vierailija
12/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle seksuaalisella suuntutumisella ei ole merkitystä.

Vierailija
13/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan voisi huolestuttaa ympäristön suhtautuminen.

Vierailija
14/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole koskaan, missään tilanteessa ryhtymässä heidän kanssan parisuhteeseen, joten ei asia liikuta mua mihinkään suuntaan.

Ottaisin ihan yhtä avosylin vastaan samaa kuin eri sukupuolta olevat puolisot.

Mä en ymmärrä miten homous voi tänä päivänä olla enää näin suuri asia.

Vierailija
15/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsiani, enkä ole kiinnostunut mitä he tekevät kumppaneidensa kanssa aikuisina pedissä.

Tietysti sellaiset aivottomat älykääpiöt ja puritaanit kuten Nina Mikkonen asenteineen huolettavat. Ainoastaan tällaisten ihmisten pilkan kohteeksi joutumisen vuoksi toivon, että lapseni olisi hetero.

Vierailija
16/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmissuhteista ja rakkaudesta. Ja jos hän todella tuntisi olevansa homoseksuaalinen, hyväksyisin tietysti. Itseni kanssa ehkä joutuisin vähän tekemään töitä, vaikka pari homopariskuntaa tunnenkin, asia aiheuttaa pientä hämmennystä. Elämässä tärkeitä on rakkaus, että sitä vasten asiahan on hieno. Sitä kärsisin, jos lapseni eivät osaisi rakastaa ja tulisi rakastetuksi

Vierailija
17/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs siitä? ihan sama rakas tyttö :)

Vierailija
18/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan murehtia itsekseen sitä kuinka paljon lapsi saa osakseen vihaa ja syrjintää. Koittaa olla tukena.

Vierailija
19/27 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastan ja hyväksyn hänet juuri sellaisena kuin hän on.

Vierailija
20/27 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin varmaan tuomaan tyttö/poikaystäviä näytille, jos siis on niitä siihen asti piilotellut!

Lähinnä varmaan tulisi mieleen että kylläpä olen tooosi tyhmä äiti, kun en ole omasta lapsestani jo moista ihan selvää asiaa huomannut!

Ja jos kertoisi vasta esim. 15-vuotiaana niin pikkasen varmaan olisi sellanen olo että miksei se jo paljon aiemmin ole asiasta halunnut jutella. Siis edes silloin kun itse olen puhunut lapselle seksistä ja rakkaudesta erilaisten ihmisten välillä. Että niin vähänkö lapsi haluaa kanssani asioistaan jutella...?

Itse homoseksuaalisuudesta ei tulisi kyllä mieleen mitään erityistä kommentoitavaa, varsinkaan mitään negatiivista. Ellei siis lapsella itsellään olisi kysyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä