Kuinka usein vietette omia iltamenoja,
siis ilman miestänne? Ja voiko mies "tuulettua" niin usein kuin tahtoo?
Kommentit (6)
Mei ei käydä juurikaan baareissa, ei erikseen eikä yhdessä.
Olen muusikko, joten iltakeikkoja on jonkin verran. Harvakseltaan käydään yhdessä esim. elokuvissa, teatterissa, konserteissa jne., mutta erikseen vähän useammin, kun ei tarvi lapsenvahtia hankkia joka kerta.
Miehen harrastukset vievät hänet ainakin kerran kuussa viikonlopuksi muualle, mutta ehkäpä sitäkin voi tuulettumisena pitää. Ainakin saa ladata akkuja.
Meillä on naisten kirjallisuuspiiri ja illanvietton kuuluu notkuva päivällispöytä ja juomat aperitiiveistä illan viimeisiin viineihin kaulakkain.
Mies käy ulkona 2 kertaa vuodessa.
Kumpikaan ei estä toistaan, käydä voi enemmän tai vähemmän ihan tilaisuuden mukaan.
Toisaalta, olen iltapainoitteisessa työssä ja joka ilta menee kahdeksaan-yhdeksään. Mies saa mennä kyllä ihan vapaasti viikonloppuisin, mutta viikolla hoitaa kiltisti lapsia.
3 kertaa vuodessa "lataamassa akkuja" Eli ovat kavereiden kanssa mökillä.
Minä käyn vähän enemmän. Varmaan noin 5 kertaa vuodessa.
molemmat suunnilleen yhtä usein, ei kuitenkaan koskaan samalla viikolla molemmat kolmea kertaa. Yleensä mies on urheilemassa pitkän kaavan mukaan (sisältää pari tuoppia saunomisen yhteydessä) ti-illan ja käy kaverinsa kanssa parilla keskiviikkoisin, mä taas oon usein ulkona torstaisin ja lauantaisin. Kolmen vikan viikon aikana olen ollut ulkona ke, pe, la, to, la, nyt tulee to ja taas la. eli kolmessa viikossa seitsemän kertaa, ei harvinaisen paljon, mut en koskaan käy tota useammin. Ens viikolla tosin on taas kahdet pikkujoulut, yhdet ystävän synttärit, yks kurssitapaaminen ravintolassa ja yks baby shower... osa onneks samoina iltoina, pääsen party hoppailemaan :)
hirveästi. Joskus menee viikkoja ilman ja joskus on kolmekin menoa samalla viikolla. Ja miehellä ihan sama juttu.