Aaaargh, ottaa niin päähän PIHI ex
Ainakin kaksi kuukautta sitten puhuttiin, että pidetään yhdessä syntymäpäiväjuhlat lapsellemme, exän aloitteesta. Silloin lupasi laittaa 30€ rahaa pottiin.
No nyt kun pitäisi mennä ostamaan niitä aineksia ja värkkejä syntymäpäiviä varten niin exällä ei olekaan antaa kuin 15€ ja vaati vielä, että minun pitäisi antaa hänelle 5€ bensarahaa ostostenhakureissuun!!! Eli osallistuisi kustannuksiin hurjalla 10€ summalla.
Kutsut on lähtenyt jo viimeviikolla kaikille ja hauskintahan tässä on se, että exän suvun puolelta on tulossa 14 hlöä ja minun puoleltani 6.
Ehdotin sitten että ottaa ja soittaa sukulaisilleen että järjestääkin itse juhlat heille ja järjestää yksin sillä 15€ ne juhlat. Ei sopinut ja lupasi joustaa bensarahassa.
Olisi pitänyt arvata tämä! Laatikko kaljaa on varaa ostaa vähintään jokatoinen viikonloppu, mutta oman lapsen synttäreihin ei olekaan sitten yhtäkkiä varaa.
Ottaa niinkovaa aivoon, että tekisi mieli huutaa. Kiitos, että sain purkautua tänne!
Kommentit (20)
olitte yhdessä ja saitte lapsen? Ajattelit sitten eron jälkeen kokeilla yhteistyössä?
kyseessä. Yhteistyössä oltiin viimeksi vuosi sitten noin 30 sekunttia kun itselläni oli päällä joku hetkellinen mielenhäiriö.
Ap
Sympatiani ovat puolellasi. Kivasti ex siipeilee ja pääsee järkkäämään lapsensa synttärit halvalla. Toivottavasti todella opit kerrasta.
Sympatiani ovat puolellasi. Kivasti ex siipeilee ja pääsee järkkäämään lapsensa synttärit halvalla. Toivottavasti todella opit kerrasta.
olisihan minun pitänyt tämä muistaa vielä yhteiselo ajoilta. Siipeily ja pihiys olikin yksi syy muun ohessa miksi ollaan erottu.
Ajatteli tietenkin, että helppoa: eks siivoaa, tekee kakut ja munavoit sekä järjestää kutsujen lähettelyt. Itse ei tarvi kuin viettää leppoista isäinpäivä aamupäivää ja karauttaa pirssillä pihaan ja tulla valmiisiin juhliin.
Jos olisin ilkeä, lähettäisin miehen puolen sukulaisille viestin, että juhlat on siirretty määrittelemättömään ajankohtaan isän luona järjestettäväksi, taloudellisten ongelmien vuoksi. Mutta enpä taida olla ilkeä, vaikka NIIIIN kovasti tekisi mieli.
Ap
kyseessä. Yhteistyössä oltiin viimeksi vuosi sitten noin 30 sekunttia kun itselläni oli päällä joku hetkellinen mielenhäiriö.
Ap
ettet vaan ollutki lasta vailla ja elättäjää sille mutta miestä et mielestäsi tarttenu. Tuo yllä oleva lauseesi paljastaa sinut
olisihan minun pitänyt tämä muistaa vielä yhteiselo ajoilta. Siipeily ja pihiys olikin yksi syy muun ohessa miksi ollaan erottu.Ajatteli tietenkin, että helppoa: eks siivoaa, tekee kakut ja munavoit sekä järjestää kutsujen lähettelyt. Itse ei tarvi kuin viettää leppoista isäinpäivä aamupäivää ja karauttaa pirssillä pihaan ja tulla valmiisiin juhliin.
Jos olisin ilkeä, lähettäisin miehen puolen sukulaisille viestin, että juhlat on siirretty määrittelemättömään ajankohtaan isän luona järjestettäväksi, taloudellisten ongelmien vuoksi. Mutta enpä taida olla ilkeä, vaikka NIIIIN kovasti tekisi mieli.
Ap
kummat nyt olikaan kyseessä isäinpäivä vai lapsen synttärit...pysy tarinassa niin oisit uskottavampi
olisihan minun pitänyt tämä muistaa vielä yhteiselo ajoilta. Siipeily ja pihiys olikin yksi syy muun ohessa miksi ollaan erottu.Ajatteli tietenkin, että helppoa: eks siivoaa, tekee kakut ja munavoit sekä järjestää kutsujen lähettelyt. Itse ei tarvi kuin viettää leppoista isäinpäivä aamupäivää ja karauttaa pirssillä pihaan ja tulla valmiisiin juhliin.
Ap
kummat nyt olikaan kyseessä isäinpäivä vai lapsen synttärit...pysy tarinassa niin oisit uskottavampi
synttärit pidetään samana päivänä, että ihan tarinassa pysytään :)
Ap
Ap
ettet vaan ollutki lasta vailla ja elättäjää sille mutta miestä et mielestäsi tarttenu. Tuo yllä oleva lauseesi paljastaa sinut
"vailla". Ehkäisy nyt sattui pettämään. (Jota ei muuten olisi ollut, jos ex olisi sen joutunut maksamaan)
Ap
Olette tasan ansainneet toisenne.
Olette molemmat naurettavia. Riitelette muutamasta kympistä. Olette tasan ansainneet toisenne.
helppohan se on maksaa kuluja muiden puolesta, pienimmästä kodinhoidontuesta mitä saa. (Olin opiskelija ennen raskautumista).
Tokihan sinäkin taiot n. eurolla/vieras synttärit? Eikä tässä tosin olisi ollut mitään ongelmaa jos alunperinkin oltaisiin 15 eurosta puhuttu.
Ap
Olette molemmat naurettavia. Riitelette muutamasta kympistä. Olette tasan ansainneet toisenne.
helppohan se on maksaa kuluja muiden puolesta, pienimmästä kodinhoidontuesta mitä saa. (Olin opiskelija ennen raskautumista).
Tokihan sinäkin taiot n. eurolla/vieras synttärit? Eikä tässä tosin olisi ollut mitään ongelmaa jos alunperinkin oltaisiin 15 eurosta puhuttu.
Ap
tämä ei tosiaan ollut minun ehdotukseni edes, silti minusta yritetään tehdä maksumiestä.
että juhliin olisi tulossa vielä pari muutakin sukulaista!
Ap
että ilmoittaisin niille eksän sukulaisille, että juhlat on peruttu. Ei tarvitse perustella sen kummemmin, käske kysyä eksältä.
ilman, että mun pitää soitella eksälle jostain muutamasta kympistä. Ylpeys sentään löytyy tästä talosta.
että ilmoittaisin niille eksän sukulaisille, että juhlat on peruttu. Ei tarvitse perustella sen kummemmin, käske kysyä eksältä.
en vaan millään malttaisi kun pari ihmistä on ihan vartavasten järjestänyt työvuoronsakkin niin että sunnuntaina pääsee lapsen ensimmäisiin syntymäpäiväjuhliin.
Ap
ilman, että mun pitää soitella eksälle jostain muutamasta kympistä. Ylpeys sentään löytyy tästä talosta.
periaatteesta. Menikö lukemasi hieman ohi? Jos ex haluaa järjestää luonani sukulaisilleen syntymäpäiväjuhlat, miksi minun pitäisi ne suurimmaksi osaksi kustantaa? Miksei exällä pitäisi nämä ylpeys kellot soida, että maksaisi edes sopimansa osuuden juhlien järjestämisestä?
Ap
vai soittaa muutamasta kympistä koko loppuelämäsi sille torvelolle?
Itsenäisty, rikastu ja näytä sille mistä naiset on tehty. Mä olen itse ollut yh 10 vuotta kohta ja mulla ei ikinä ylpeys ole antanut periksi, että neuvottelen pikkurahoista.
OSAAN ELÄTTÄÄ ITSE ITSENI JA TEHDÄ ITSENÄISIÄ PÄÄTÖKSIÄ. TOISTA PERÄSSÄ: OSAAN...
Sähän suorastaan tuputat valtaa sun elämääsi sun eksälle. Itsenäisty hyvä ihminen.
So, sinne tulee pari sen sukulaista. Keität niille kaffet ja tarjoat kakkua. Mikä siinä on niin vaikeeta?
Häntä pystyyn ja rinta pörhölleen. Sä pystyt siihen kevyesti.
Ap
ja viimeinen kerta kun järjestän hänen kanssaan synttärit yhdessä!
Ap