Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ihmeessä kotiäidin pitää tälläytyä??

Vierailija
08.11.2005 |

Tuossa just ihasteltiin äitejä, jotka meikkaavat kauppaan mennessään. Ja toiset jopa kilvan kehuivat tekevänsä niin aina.

En tajua miksi!!?? Minä ainakin ihastelen enemmän meikittömiä naisia!

vaatiiko teidän miehet sitä? Oletteko oikeesti sitä mieltä, että vain meikattu nainen on kaunis ja siisti?

Itse meikkaan todella vähän. Yleensä en edes töissä. Olenko siis ainoa " luonnonkaunis" yksilö tällä palstalla, joka ei meikkiä edes kaipaa?

Mulla on hyvä iho (toisin kun meikkaavilla kolleegoillani) ja näytän ikäistäni 10v nuoremmalta (niin mulle on sanottu ja kaikki uudet ihmiset luulee, että olen 30v ja lapseton)

Olen siis jo 40v ja neljän lapsen äiti.

Minua on usein kehuttu tyylikkyydestä. ja luonnollisuudesta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella olen tosi kalpea ja väritön ilman meikkiä. Miehen / miesten mielipiteistä ei todellakaan ole kysymys, loukkaava ajatuskin.

Vierailija
2/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ihailuni saa nainen, joka on luonnollisen kaunis.

Maalatut ja tällätyt saavat osakseen lähinnä säälin sekaista myötähäpeän tunnetta!

Vierailija
4/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy meikkivoiteen rajat

ripset on paakuissa

huulet vanhassa punassa

yöks!

Vierailija
5/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten asia erikseen, jos täytyy edustaa. Mutta missä se oikea elämä on, jos kotonakin on pakko olla edukseen?!?

Vierailija
6/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et yleensäkään käytä meikkiä, niin tuskinpa rupeat sitä käyttämään kotiäitinäkään... jos taas olet aikaisemminkin tottunut meikkaamaan päivittäin, miksi luopuisit tavasta sen takia että olet kotiäiti?

Harvalla miehellä on käsittääkseni sananvaltaa siihen, mitä vaimo huulilleen sipaisee tai jättää sipaisematta. Naiset itse päätöksen tekevät! Eikä se nyt tarkoita sitä, että jos meikkaan niin olen ruma ja jos en meikkaa olen luonnonkaunis...? Se on vähän niinkuin tottumiskysymys, toiset laittaa kahviinsa maitoa ja sokeria, minä juon mustana...

Vierailija
7/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavampi VÄHÄN meikata... Ja itseasiassa olen saanut kovasti kommenttia kuinka freesin näköinen nykyään olen, kun aloin tauon jälkeen taas huolehtimaan ulkonäöstä. Kiva et ap:lla on hyvät geenit, eikä tarvi pelkää rupsahtamista! Tosin luonteessa vois olla parantamisen varaa,... Kukin tyylillään, pääasia et on SINUT ITSENSÄ KANSSA, jolloin ei tarvi miettiä muiden tekemisiä ja ulkonäköä.

Vierailija
8/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tällää enkä olemuksellani taatusti saa kenenkään sääliviä katseita niskaani, vaan näytän pirteämmältä sekä omissa että muiden silmissä, kun vähän aamulla tällään, edes sen varttitunnin.

Vierailija
9/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse " tälläydyn" yleensä ihmisten iloille mennessä (leikkipuisto, nla jne missä tapaan ihmisiä) ihan näyttääkseni pirteämmältä.

luonnolliselta näytän, käytän vain poskipunaa, valokynää ja kulmakynää, mutta kummasti piristää itseänikin. olen kahden pienen äiti, lapset 1v10kk ja 7kk, nuorempi herää n2-7x yössä, joten ihan kivat mustat silmänaluset löytyvät.. :-)

kesäaikaan en välttämättä laita mitään, rusketus ja pisamat piristävät paljon.

iltamenoille saatan sitten meikata enemmänkin, mutta luonnollinen lopputulos on siinäkin.

mikään pakko ei ole ehostaa ollenkaan, ja mieheni nyt ei huomaa eroja ;-)

niin ja olen 32v, viimeksi vko sitten kysyttiin papereita baarissa missä ikäraja 22v..

Vierailija
10/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi on olemassa naisia joita se kiinnostaa.

Vierailija
11/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla luonnollisen näköinen lättänän tukan kanssa naama kiiltävänä ja iho epätasaisena. Sen vuoksi laitan hiukseni ja meikkaan kevyesti. Aikaa minulla kuluu siihen noin 10-15 minuuttia.

Vierailija
12/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et useampi kotiäiti ja nainen enemminkin ehostaa eli laittaa kevyen meikin johon miehen puolikkaat tuskin edes kiinnittävät huomiota..

Vierailija
13/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuskin kukaan uskoisi, että meikkaan. Teen luonnollisen meikin, käytän luonnollisen väristä väriä kulmiini (nypityt), ripsiväriä ja puuteria. Ei sitä päälle päin kukaan huomaa, että minulla on meikkiä, mutta eron kyllä huomaa kun meikin pesee pois (iho epätasaisen värinen, finnejä näin raskaana ollessa).

Ei meikattu ole aina sama asia kuin ylitällätty vahvassa meikissä kulkeva nainen, jolla on huulipunat ja luomivärit! Meikkaamista se on kevytkin meikkaaminen, eikä sitä paljain silmin välttämättä edes huomaa.

Vierailija
14/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain meikattu nainen on " itsestään huolehtiva" !!

Eli jos sinulla on hiukset kauniisti ja kivat vaatteet, mutta ei meikkiä niin olet armotta luuserin näköinen!

Vierailija
15/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämähän on vapaa maa ja jokainen saa tehdä niinkuin haluaa, miksi se sinua vaivaa. Jos joku kotiäiti haluaa " tälläytyä" niin siitä vaan! Mieluummin minä katselen tällättyjä ihmisiä kuin rumia.

Vierailija
16/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa ap:n kyselemään tällaisiä? Harmittaako kenties ap:ta että muut äidit ovat kaunistautuneet? Miksi?

Minä meikkaan ihan joka päivä ihan omaksi ilokseni. Tulee aivan upea olo kun kasvoilla on väriä. Silti minua ei haittaa enkä kummastele jos joku äiti ei meikkaa. Mitä se minulle kuuluisikaan?

Joten ap, kehottaisin hieman hiljentymään ja pohdiskelemaan, mikä saa sinut kyselemään kyseisestä aiheesta? Onko syy todellakin se mitä tuossa alussa kirjoitin.

Vierailija
17/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas puuteroidut kasvot on huvittavat.... sellanen pölykerros iholla...

Vierailija
18/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutunut siististi! :DD

Hiemanko ristiriitaista! Ootte te hauskoja.

Kärjistetäänkö? Harva haluaa näyttää Hannalta mennessään ihmisten ilmoille, ja laittaa kevyen, luonnollisen meikin. Harva myöskään haluaa näyttää kauppaan mennessään samalta kuin Hollywood tähdet bileissään, joten...

Eiköhän se ole olemassa kultainen keskitiekin tuon meikkaamisen kanssa?

Minusta keski-ikäiset naiset on yleensä niitä kaikkein huonoimmin meikkaavia, samoin asiaa vasta opettelevat teinityttöset. Päälle nelikymppiset vetää naamaan paksun kerroksen pakkelia, luomiväriä (eivätkä häivytä sitä tippaakaan!), paksua huulipunaa jne.

Vierailija
19/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta taas puuteroidut kasvot on huvittavat.... sellanen pölykerros iholla...

Vierailija
20/31 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaalea vai tumma?

Minä olen vaalea ja näytän aivan " alastomalta" , jos ei ole mitään meikkiä.

Jos en ole laitattanut kestoväriä ripsiin ja kulmiin, värjään ne aamusella. Mukavampi katsoa isteään peilistä kun näyttää siltä, että nenän ja suun lisäksi on silmätkin päässä :)