Keitä julkkiksia sinä ja miehesi muistutatte?
Joko itsenne tai muiden mielestä.
Mulle sanotaan aina, että kasvonpiirteeni ovat kuin Kate Beckinsalella (mutta kropassani on n.20kg enemmän) ja miestäni on usein verrattu Erward Nortoniin. Mun mielestä Edward on kyllä komeempi :)
Kommentit (36)
Olen kuin Cathy Bates ja miestä verrataan usein Jack Nicholsoniin Hohdossa.
Asumme maalla syrjässä.
Me ollaan kuin Wayne and Waynetta Slob. Me ei voida muuttaa korpeen, koska meidän 9 kk vanha vauva ei pärjäisi ilman Kotipizzaa ja hamppareita.
Claudia Schiffer/Claire Danes/BB nuorena. ja Jim Carrey. Paitsi että suoraan sanottuna mieheni on komeampi kuin Jim Carrey. Silmät suuremmat ja naama vääntyy vähemmän. Omasta mielestäni muistutan enemmän Claire Danesia kuin noita muita blondeja.
Vierailija kirjoitti:
Jessica Langeen (en ymmärrä miksi) ja mies on kuulemma kuin se The Shieldin kaljupää Vic (oikeeta nimeä en muista).
chiklis
Vierailija kirjoitti:
Joko itsenne tai muiden mielestä.
Mulle sanotaan aina, että kasvonpiirteeni ovat kuin Kate Beckinsalella (mutta kropassani on n.20kg enemmän) ja miestäni on usein verrattu Erward Nortoniin. Mun mielestä Edward on kyllä komeempi :)
Naista on sanottu irina milanin ja kata kärkkäisen näköiseksi. Omaa ulkonäköä en osaa sanoa mutta luonnetta on sanottu uunoksi. Eikä välttämättä hyvällä tavalla mutten välitä koska olen coolimpi fontzie.
Itse muistutan huomattavasti Jenni Vartiaista mutta isommilla C-kupin tisseillä. Mieheni on kuin John Travolta nuorena.
Tommi Korpela ja Mia Nuutila. Minua on sanonut tosi monet. Miehestä minun oma mielipide.
Tarja Halonen blondina ja nuorempana ja Donald Trump.
Eiköhän perus-av-mamman perhekuva näytä suunnilleen tältä:
http://www.elonet.fi/sites/default/files/tenho/kuva/fields/field_kuvati…
Juice Leskinen ja Vesa-Matti Loiri.
Mies on ulkonäöltään kuin Pasilan Neponen, minä taas luonteeltani täysi Kyösti Pöysti.
Avokkini muistuttaa kai Ossi Ahlapuroa(on nimittäin bubissa luultu häneksi).Myös Matti Eskoksi.Kun vanhin lapsenlapsistani oli pieni ja näki Matti Eskon telkussa,niin huudahti:pappa.
Aikanaan kun olin ihan nuori,minua luultiin Maija Karhiksi.Huvitti kun olen kolmisenkymmentä vuotta nuorempi,mutta en siitä toki pahaa tykännyt.Karhi on näyttävä nainen.En tiedä oikeasti,onko meissä samaa näköä.
Vai että Matt Damonin ja Kate Beckinsalen kaksoisolentoja palstailemassa... Ookoo.
Me muistutetaan Palsanmäen pariskuntaa.
Jere Karalahti ja Martina :D