Mies on avannut multa salaa tilin, jolle on siirtänyt rahaa
miten otan asian puheeksi? Meillä käyttöoikeudet ristiin, joten näin että on siirtänyt omalta tililtään omalle tililleen eilen rahaa.
Valmistautuuko se eroon, vai mikähän on tarkoitusperä? Kunhan lapset menee nukkumaan niin nostan kissan pöydälle. Pelottaa, jännittää
Kommentit (60)
Mä avasin noin 4 kuukautta sitte tilin siirtääkseni joka kuu rahaa sivuun salaa vaimolta. Miksikö? Siksi jumankeuta, että ajattelin yllättää sen 5-vuotis hääpäivänä uudella häämatkalla! Siihen mun on pakko säästtää salaa tai se ei oo yllätys eikä mulla ole entuudestaan sitä säästössä. Nyt tarvii kyllä miettiä että kannattaako ees yrittää jos suhtautuminen kaikilla naisilla on heti noin epäluuloinen kun yhteiseltä tililtä tekee siirtoja. Kai se ukko osais peittää jälkensä jos haluais ja mikä teitä riivaa että ekana on mielessä joku eroominen eikä esim just joku yllätys?
sen tililtä. Äkkihän ne hautautuu sinne...
Mustakin todella pöyristyttävää tollanen epäily. Eikö vois ensinnäkin ihan asiallisesti ensin kysyä itse henkilöltä eikä alkaa jossain keskustelupalstalla arpomaan porukalla =O
En ehkä alakaan näilä surffaileen jos täällä ihan tosiaan on näin avutonta populaa ja sairaita juttuja...ekaa kertaa täälläkin kävin kun kaikki paasaa että näissä on hyvä keskustella muitten odottavien äitien kanssa...
Vaan enpä ala. Menkää naiset ihan ihteenne ja hävetkää... Sinä mies joka halusit vaimosi yllättää, älä lannistu. On meitä tervejärkisiäkin ja toivon hartaasti että omasikin on. Ja onneksi täälläkin sentään jokunen on kommentoinut viksusti. Vaan valitettavasti tuntuu suuri osa naisista olevan vainoharhaisia käärmeitä. Sori vaan.
Naiset luulee että heillä on joku helvatan yksinoikeus olla kusipäitä miehen kustannuksella. Hemmetin käärme. Ikävää että miehesi edelleen katselee sua ilmeisesti vielä tietämättä sun kieroilusta.
mies sitten keksi hyväksyttävän selityksen! Tosiasiassa olisi kyllä jostain yllätyksestä maininnut ihan ensimmäiseksi eikä ainakaan raivostunut, valitettavasti. Miehellä oli selvästi oma lehmä ojassa mutta syytä siihen et varmaankaan saa, ainakaan sitä todellista. Tuo ei kerro mistään positiivisesta suhteessa mutta ehkä verekseltään kiinnijääminen hiukan miestä säikäytti!
olla tuo naisia kieroiksi käärmeiksi kuvaileva tyyppi ap:n mies... Omatunto kolkuttaa! Mieshän tässä on ollut kiero ja itsekäs! Harvassa taitaa olla miehet jotka noin salakavalasti suuria yllätyksiä suunnittelevat ja ap:n mies todellakin olisi varmasti sen heti maininnut asian tullessa ilmi. Suoraanhan tuo sanoi että halusi jemmata rahoja kun muuten ne käytettäisiin perheen kesken. Parisuhteessa tuo on vain huolestuttavaa ja enteilee pahaa. Toivottavasti asiat muuttuvat paremmiksi kuitenkin!
Ai, pojat on poikii ja miehet on miehii?? Ja naiset kasvattaa noita. YÄK!
Taitaa suunnitella seuraavan petoksen paremmin. Selvästi jemmaa itselleen rahaa -voi äly miten raukkamaista. Mut erotilanteessa voidaan vuositulot vetästä esiin. Nähdään onko kaikki tullut tilille vai meneekö puolet muualle!
kun on ilmeisesti perustanut uuden tilin.
kun suunnittelin eroa, ja sitten olisin yrittänyt erossa pimittää mieheltä rahaa.
Tosin silloin mulla oli miehen "tietäen" yksi tili sattumoisin vain mun omalla nimellä, josta mies tiesi, ja että pidettiin siellä tallessa välillä rahaa esim. jotain matkaa varten tms.
Mutta tein kaikki siirrot sinne omalle varatililleni sitten tän tilin kautta, niin että ei näkynyt suoraan millään yhteisillä tiliotteilla. Sen mun nimellä olevan miehen tiedossa olevan tilinhän tietoja hän ei kuitenkaan mistään suoraan nähnyt/saanut, luotti muhun vain.
No, onneksi eroa ei tarttenut sitten toteuttaa ja asiat lutviintui ja niiläl mun säästämillä rahoilla on saatu perheelle yhtä sun toista kivaa ja tarpeellista :).
jos teillä on käyttöoikeudet toistenne tileihin?
Ehkä hän säästää pahan päivän varalle, lomamatkaan tms.
Meillä on yhteinen säästötili, johon säästetään lomamatkat yms.
ap
miten otan asian puheeksi? Meillä käyttöoikeudet ristiin, joten näin että on siirtänyt omalta tililtään omalle tililleen eilen rahaa.
Valmistautuuko se eroon, vai mikähän on tarkoitusperä? Kunhan lapset menee nukkumaan niin nostan kissan pöydälle. Pelottaa, jännittää
Eli ei ole salaa.
Jos olisi salaa, niin hän tekisi käteisnostoja ja tallettaisi niitä.
Mutta miksi sinun pitää tuosta tietää? Teillä on omat tilit. Menot varmaan jaatte tulojen suhteessa. Eikö jäljellä jäänellä kukin saa tehdä mitä haluaa, mies laittaa jemmatilille, sinä ostat ehkä merkkikenkiä, näin esimerkkinä.
menoja ei jaeta missään suhteessa vaan maksetaan sieltä missä sattuu olemaan rahaa.
Eiköhän mies saa laittaa omat rahansa ihan mihin haluaa.
Jos 90% mun palkasta menee lainanlyhennykseen niin kyllähän se pistää vituttamaan jos mies jemmaa rahoja
Meillä on yhteiset rahat, vaikka onkin teoriassa omat tilit, menoja ei jaeta missään suhteessa vaan maksetaan sieltä missä sattuu olemaan rahaa.
eli ehkä kyllästyi siihen, että muut käyttävät rahansa.
että olis kiva joskus yllättää mut jollain, kun mulla on synttäritkin tulossa heinäkuussa ja kaikkee. Tuli vähän paska fiilis, mutta ihan itepähän aiheutin.
Sanoi että jos olis halunnu multa pimittää, niin olis nostanu käteisenä (totta)
Voiko muuten hormonikierukan kanssa tulla pms, vaikka ei ole menkkojakaan? Nää mun "oireet" viittais kyllä vahvasti siihen suuntaan!